eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Świadczenie usługi monitoringu w projekcie Szansa i Sukces realizowanym w ramach działania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) - wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-22

Zawiercie: Świadczenie usługi monitoringu w projekcie Szansa i Sukces realizowanym w ramach działania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) - wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.
Numer ogłoszenia: 116256 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47224 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi monitoringu w projekcie Szansa i Sukces realizowanym w ramach działania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) - wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi monitoringu w projekcie Szansa i Sukces realizowanym w ramach działania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) - wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuję następujące działania: 1. ankietyzacja zadowolenia uczestników projektu z jakości prowadzonego wsparcia poprzez przeprowadzenie działań monitoringowych dla każdej z grup szkoleniowych projektu. Proces oceny udzielanego wsparcia będzie obejmował: techniczną ocenę bazy szkoleniowej (łatwość obsługi platformy e-learningowej, jakość łączności z platformą, szybkość działania platformy) ocenę merytorycznej zawartość bazy szkoleniowej (materiałów szkoleniowych, ćwiczeń, - ich przystępności i adekwatności w odniesieniu do prowadzonych konsultacji); ocenę materiałów dydaktycznych; ocenę pracy konsultantów poszczególnych grup szkoleniowych (dostępność, komunikatywność, umiejętność przekazywania wiedzy); ocenę metodologii zajęć. Ankietyzacja będzie prowadzona drogą elektroniczną - uczestnicy będą zobowiązani do przekazania wypełnionych ankiet na wskazane konto poczty elektronicznej / wypełnienia odpowiedniej zakładki na profilu uczestnika (w zależności od rozwiązania informatycznego).Całość danych i informacji będzie dostępna i przetwarzana wyłącznie przez podmiot monitorujący. Każdy z uczestników / grup szkoleniowych zostanie przeankietowany minimum raz na każdy miesiąc udziału w projekcie. Każdorazowo przedstawiciel podmiotu monitorującego sporządzi raport z badania danej grupy szkoleniowej, będący podsumowaniem przeprowadzonej ankietyzacji. Raporty będą także zawierały analizę porównawczą z wcześniejszymi ankietami. Ankiety będą przygotowane w oparciu o 5 stopniową skalę Likerta, wraz z pytaniami otwartymi, mającymi na celu wyrażenie dodatkowych opinii odnośnie prowadzonego wsparcia. Zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami, pytania ankietowe nie będą miały charakteru sugerującego konkretną odpowiedź. 2. badania rezultatów miękkich projektu; Badanie rezultatów miękkich będzie przeprowadzone dwukrotnie w trakcie trwania projektu - na początku i na końcu ścieżki wsparcia dla każdego z uczestników projektu indywidualnie. Ankietowani będą określać poziom danej cechy (na 5 stopniowej skali Likerta) w zakresie: oceny umiejętności obsługi technik IT (sprzętu, oprogramowania); oceny przydatności posiadanych umiejętność IT w odniesieniu do potrzeb zawodowych; oceny przydatności posiadanych umiejętności IT w odniesieniu do potrzeb potencjalnego pracodawcy; oceny umiejętności językowych; oceny przydatności posiadanych umiejętność językowych w odniesieniu do potrzeb zawodowych; oceny przydatności posiadanych umiejętności językowych w odniesieniu do potrzeb potencjalnego pracodawcy; oceny zdolności do podjęcia pracy; oceny komunikatywności interpersonalnej, w tym z wykorzystaniem technik IT; oceny samodzielności. Zebrane informację z dwóch ankiet umożliwią porównanie wzrostu / spadku danej cechy i zobrazują wpływ projektu na danego uczestnika. Ankietyzacja będzie prowadzona drogą elektroniczną - uczestnicy będą zobowiązani do przekazania wypełnionych ankiet na wskazane konto poczty elektronicznej / wypełnienia odpowiedniej zakładki na profilu uczestnika (w zależności od rozwiązania informatycznego). Całość danych i informacji będzie dostępna i przetwarzana wyłącznie przez podmiot monitorujący. Na koniec projektu zostanie sporządzony raport zbiorczy, mający charakter krótkookresowej ewaluacji ex-post. Ankiety będą przygotowane w oparciu o 5 stopniową skalę Likerta, wraz z pytaniami otwartymi, mającymi na celu wyrażenie dodatkowych opinii odnośnie prowadzonego wsparcia. Zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami, pytania ankietowe nie będą miały charakteru sugerującego konkretną odpowiedź. 3. monitoring szkoleń internetowych poprzez wywiady z trenerami nadzorującymi grupy szkoleniowe; Monitoring pracy konsultantów / trenerów będzie prowadzony poprzez wywiady telefoniczne oraz ankiety elektroniczne przekazywane minimum raz w miesiącu poszczególnym konsultantom / trenerom. Zakres informacji zwrotnej będzie obejmował: ocenę programu szkoleniowego do możliwości uczestników grup szkoleniowych; ocenę narzędzi informatycznych służących przekazywaniu danych; ocenę bazy dydaktycznej; propozycje ewentualnych zmian do metodologii nauczania z wykorzystaniem platformy e-learningowej; ocenę zaangażowania poszczególnych uczestników projektu. Informacje z przeprowadzonych wywiadów będą na bieżąco przekazywane osobie odpowiedzialnej za realizację projektu. 4. przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu; Przetwarzanie danych osobowych uczestników będzie związane z dostępem do bazy danych uczestników projektu oraz wprowadzaniem odpowiednich informacji do aplikacji PEFS. Odpowiednie dane będą wprowadzane do aplikacji na bieżąco oraz po zakończeniu udziału danej osoby w projekcie. Prawidłowość informacji zawartych w bazie danych projektu (zbieranych na etapie rekrutacji) będzie dodatkowo weryfikowana w oparciu o dokumenty rekrutacyjne (w tym np. kserokopie dowodów osobisty) w celu zapewnienie pełnej staranności w przekazie danych do IP 2. Pliki z danymi będą załączane do cyklicznych informacji przekazywanych we wnioskach o płatność. Działania związane z przetwarzaniem danych osobowych będą realizowane w oparciu o odpowiednie upoważnienie wystawiane imiennie na pracownika Podmiotu Monitoringowego przez osobę odpowiedzialną za realizację projektu. Podmiot zobowiązuje się do zachowania poufności danych i stosowania wszystkich zapisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883). 5. przygotowywanie części merytorycznej do wniosku o płatność. Przygotowanie części merytorycznej wniosku o płatność będzie dotyczyć punktów: Postęp rzeczowy realizacji projektu, Planowany przebieg realizacji projektu do czasu złożenia kolejnego wniosku, Informacja na temat problemów / trudności związanych z realizacją projektu oraz załącznika nr 2. Zakres informacji będzie obejmował: liczbę uczestników korzystających ze wsparcia / uczestników, którzy zakończyli udział w projekcie / osób, które przerwały udział w projekcie; działania projektowe w okresie od początku realizacji projektu oraz od ostatniego przekazanego do IP 2 wniosku o płatność; zgodność z harmonogramem projektu; bariery w realizacji projektu wraz z podjętymi działaniami prewencyjnymi; przeprowadzone kontrole projektu przez podmioty zewnętrzne (w tym IP2); prognoza na kolejny okres sprawozdawczy. Dane niezbędne do części sprawozdawczej będą zbierane na bieżąco od osób zaangażowanych bezpośrednio w realizację projektu (koordynatorów tematycznych) 6. aktywne uczestnictwo w procesie ewaluacji uczestników projektu, na życzenie podmiotu przeprowadzającego takie działania już po zakończeniu realizacji projektu. Wykonawca w celu wykonania zadania powołuje zespół, który będzie realizować poszczególne zadania monitoringu, który będzie się składał się co najmniej z dwóch osób, z których: a) każda realizowała zadania z zakresu monitoringu i /lub przygotowywania wniosków o płatność w co najmniej 5 projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, b) co najmniej jedna osoba z tych dwóch osób przeprowadziła monitoring w co najmniej 2 projektach realizowanych w ramach POKL. Wykonawca zobowiązany będzie do osobistego przedstawienia raportu Liderowi projektu z działań monitoringowych po każdym przeprowadzonym badaniu oraz osobistego wstawienia się w siedzibie Zamawiającego każdorazowo na bezpośrednie wezwanie Lidera w biurze projektu lub innym miejscu wskazanym. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania wszystkich wytycznych POKL w zakresie monitoringu i ewaluacji, wizualizacji dokumentów projektowych oraz zaleceń instytucji pośredniczącej II stopnia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 113114.69 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Europejskie Doradztwo Inwestycyjne Sp. z o.o., ul. Wojkowicka 2., 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 108196,72
  • Oferta z najniższą ceną: 108196,72 oferta z najwyższą ceną: 108196,72
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.