Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-29
Poznań: Usługa w zakresie ochrony Szpitala
Numer ogłoszenia: 116327 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, faks 061 8691847.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie ochrony Szpitala.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie ochrony Szpitala. Obsada pracowników ochrony: Portiernia od ul. Przybyszewskiego 49 - 3 osoby w godz. 7.00-15.00, w tym 1 pracownik z licencją 1 stopnia, 7 dni w tygodniu -2 osoby w godz. 15.00-7.00, w tym 1 pracownik z licencją 1 stopnia , 7 dni w tygodniu - możliwość wezwania 1 dodatkowego pracownika bez licencji w godz. 15.00-7.00 każdego dnia tygodnia na minimum 8 godz. Lub ich wielokrotność, w ciągu trwania umowy na wezwania Zamawiającego. Maksymalna ilość dodatkowych godzin 480. Zastrzegamy możliwość wykorzystania tylko części godzin lub niewykorzystania ich w ogóle w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Wymóg posiadania przez wszystkich pracowników obsady min średniego wykształcenia. Obowiązki pracowników ochrony: 1. W dni robocze obecność przy otwarciu kasy szpitala o godz 12.00 i zamknięciu kasy o godz. 14.00. pracownik z obsady dziennej. 2. W dni robocze odprowadzenie o godz. 1345 pracownika Centralnej Izby Przyjęć z gotówką do kasy szpitala. pracownik z obsady dziennej. 3. W porze nocnej od 22 .00 do 6.00 rano obchód terenu oraz wszystkich budynków ,min. 3 obchodów , lub w razie potrzeby częściej z obowiązkiem potwierdzania obecności w wyznaczonych punktach - czytnik elektroniczny. W przypadku wyrywkowej kontroli brak potwierdzenia obecności w wyznaczonych punktach zastosowane będą kary 4. 5 razy w miesiącu konwój do banku po odbiór gotówki .Konwój wartości pieniężnych na terenie miasta Poznania, wartość konwojowanych środków pieniężnych nie przekracza 1 jednostki rozliczeniowej. Do konwoju wymagany pracownik dodatkowy z licencją I stopnia i bronią krótką palną Orientacyjna ilość kilometrów do banku to 4km-w jedną stronę. Samochód oznaczony wraz z kierowcą zapewnia Wykonawca. 5. 2 razy w tygodniu konwój z lokalizacji na ul. Bukowskiej 70, Centrum Stomatologii, po odbiór gotówki - poniedziałek oraz środa, jeśli w ten dzień przypadnie dzień wolny od pracy to konwój odbędzie się w pierwszy dzień roboczy po dniu wolnym. Wartość konwojowanych środków pieniężnych nie przekracza 1 jednostki rozliczeniowej. Do konwoju wymagany pracownik dodatkowy z licencją I stopnia i bronią krótką palną. Orientacyjna ilość kilometrów to 1km. Samochód oznaczony wraz z kierowcą zapewnia Wykonawca. Koperty - bezpieczne, nieprzezroczyste rozmiar A4 ilość 110 szt. zapewnia Wykonawca. Oprócz gotówki konwój pośredniczy w przekazaniu dokumentacji kasowej, finansowej Zamawiającego. Konwój jest rozumiany jako wykonanie przewozu z lokalizacji Bukowska 70 do lokalizacji Przybyszewskiego 49 kasa w godzinach 13.00-13.30. Osobą uprawnioną do nadzoru i realizacji w tym zakresie jest Główny Księgowy i osoby przez niego upoważnione. 6. W dniu wypłaty z kasy wymagany pracownik dodatkowy z licencją I stopnia oraz z bronią krótką palną. Obecność pracownika ochrony w dniu wypłaty z kasy wymagana od 8.00-14.00. Na terenie Szpitala brak magazynu broni. 7. Stała kontrola przepustek i dokumentów zezwalających na wjazd na teren szpitala samochodów osobowych i dostawczych. 8. Zabezpieczenie profesjonalnej łączności bezprzewodowej pomiędzy pracownikami ochrony. 9. Prowadzenie pełnej dokumentacji przebiegu dyżuru. 10. Wymagane jednolite umundurowanie pracowników ochrony, ze znakami wyróżniającymi i emblematami lub oznaczeniami Ochrona 11. Otwieranie i zamykanie kostnicy w celu złożenia zwłok w okresie od poniedziałku do piątku w godzinach od 13-7 rano, soboty i niedziele ,w święta- całą dobę. 12. Obsługa systemu monitoringu szpitala 13. Zdalny nadzór nad wjazdami monitoringu od ul. Marcelińskiej i ul Grunwaldzkiej poprzez system monitoringu oraz domofon. 14. Zamykanie , otwieranie bram wjazdowych od ul. Marcelińskiej i Grunwaldzkiej. Otwarcie godzina 6.00 rano zamykanie 20.00. W soboty, niedzielę oraz święta bramy pozostają zamknięte. 15. Wymagana obecność pracownika ochrony w dni robocze w godz 6.00-14.00 przed szlabanem Szpitala w celu szybkiej i płynnej kontroli ruchu samochodowego. a. Dodatkowe czynności nie wchodzące w zakres ustawy o ochronie mienia i osób 1. Nadzór i kontrola ruchu osobowego i samochodowego na terenie SK, udzielanie podstawowych informacji na temat rozmieszczenia budynków na terenie szpitala ze wskazaniem oddziałów i poradni mieszczących się w poszczególnych budynkach - konieczna znajomość jednostek organizacyjnych szpitala oraz wiodących stanowisk służbowych. 2. Stałe monitorowanie prawidłowości zaparkowanych pojazdów na terenie SK. 3. Łączenie połączeń telefonicznych przez pracowników portierni od strony ul. Przybyszewskiego w godzinach 22 .00 do 6.00 w dniach, w których szpital nie pełni Ostrego Dyżuru Kardiologicznego. Udzielanie informacji o numerach telefonicznych na terenie Szpitala..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.77.10.00 - 79.77.10.00 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 29.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 3.100,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga posiadania koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie możliwości świadczenia usług ochrony mienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga by wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie - w tym zakresie , tj. wykonali lub nadal wykonują co najmniej jedną usługę ochrony mienia podmiotów prowadzących działalność leczniczą w ramach pobytu stałego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których rzecz usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za doświadczenie Zamawiający uzna wykonanie lub wykonywanie przez Wykonawcę co najmniej dwóch usług ochrony trwających co najmniej 12 miesięcy każda, o wartości co najmniej 100 000,00 zł każda
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymóg posiadania przez wszystkich pracowników obsady min. średniego wykształcenia oraz posiadania profesjonalnej łączności bezprzewodowej pomiędzy pracownikami ochrony.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe w wysokości co najmniej 500.000,00 zł. Wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu. .2. Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadania przez wszystkich pracowników obsady ochrony min. średniego wykształcenia oraz posiadania profesjonalnej łączności bezprzewodowej pomiędzy pracownikami ochrony.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: a. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia/świadczonej usługi, b. zmianę elementów składowych przedmiotu/świadczonej usługi na zasadzie ich uzupełnienia, wymiany lub usunięcia. c. zmianę terminu realizacji poszczególnych części przedmiotu umowy, d. zmianę ilości osób wykonujących usługę z uwagi na sytuacje nieprzewidziane, okresowe, albo w celu uniknięcia zaboru mienia, albo odparcia bezpośredniego zamachu na mienie Zamawiającego e. obniżenia ceny netto, f. zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy. 3. Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt. 2 mogą być: a. będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa publicznego lub zapobieżenie awarii, b. nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego, c. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu i zabezpieczeniu realizacji świadczeń działalności podstawowej (statutowej), d. w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości udzielanych świadczeń medycznych wykonywanych przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego, e. będzie to konieczne z uwagi na prawidłowe zabezpieczenie mienia Zamawiającego, f. będzie to konieczne ze względu na zmianę obowiązujących przepisów prawa, g. zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=173_2014
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: wejście O pokój 5a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2014 godzina 09:00, miejsce: wejście C kancelaria ogólna szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Produkt leczniczy Aflibercept 4mg/0,1ml w ramach Programu lekowego B.70 Leczenie pacjentów z chorobami siatkówki
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów komunalnych
- ZP-7/PP/2025 Remont i naprawa izolacji balkonów/loggii/tarasów z odświeżeniem kolorystyki elewacji budynków mieszkalnych.
- Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w trzech obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Dostawa przetworów nabiałowych i tłuszczowych oraz produktów mleczarskich dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- Całodobowa ochrona osób, mienia, terenów i budynków Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
więcej: Usługi telekomunikacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.