Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-11
Bydgoszcz: Konserwacja instalacji alarmowych w obiektach policyjnych na terenie woj. kujawsko-pomorskiego
Numer ogłoszenia: 116330 - 2007; data zamieszczenia: 11.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3285320, fax 052 3285319.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja instalacji alarmowych w obiektach policyjnych na terenie woj. kujawsko-pomorskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: a. przegląd oraz konserwacja instalacji przeciwpożarowych, monitoringu i przeciwłamaniowych w obiektach wyszczególnionych w Załączniku nr 1 SIWZ; b. naprawa i usuwanie awarii 2.Konserwacja obejmuje: - pomiary i regulację parametrów elektrycznych centralek, - pomiary oporności i uziemień wszystkich obwodów dozorowych, - sprawdzenie prawidłowości zadziałania wszystkich czujek włamaniowych i przycisków napadowych poprzez wywołanie w sposób sztuczny zadziałania urządzenia, - sprawdzenie sprawności akumulatorów, - sprawdzenie prawidłowości działania innych urządzeń instalacji, - sprawdzenie i wykonanie pomiarów sieci kablowej. 3.W zakres zamówienia nie wchodzą roboty remontowe ani modernizacyjne. 4.Częstotliwość wykonywania konserwacji i przeglądów: a)Instalacja sygnalizacji włamania - 1 raz w miesiącu (36 razy w trakcie obowiązywania umowy), b)Instalacja sygnalizacji pożaru - 1 raz na 3 miesiące (12 razy w trakcie obowiązywania umowy), c)Pomiar szczelności czujek dymu - 1 raz na 12 miesięcy (3 razy w trakcie obowiązywania umowy) d)Monitoring - 1 raz na 3 miesiące (12 razy w trakcie obowiązywania umowy).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. a w szczególności: 2.1. posiadają Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, 2.2. posiadają zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych, które posiądą w trakcie realizacji zadania, w postaci: a) utworzonego pionu ochrony informacji niejawnych, tj.: powołanego pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych oraz wydzielonej kancelarii tajnej, b) wszystkie osoby uczestniczące w realizacji zamówienia muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu minimum do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą zastrzeżone, 2.3. dysponują co najmniej dwoma osobami, które będą wykonywały zamówienie, posiadającymi przygotowanie zawodowe oraz 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu prac objętych zamówieniem, 3. Na potwierdzenie spełnienia warunków wskazanych powyżej, Wykonawca musi złożyć n/w dokumenty i oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający status prawny wykonawcy tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie spełniających n/w wymagania: a) wszystkie osoby uczestniczące w realizacji zamówienia muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu minimum do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą zastrzeżone, b) wykonawca dysponuje co najmniej dwoma osobami, które będą wykonywały zamówienie, posiadającymi przygotowanie zawodowe oraz 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu prac objętych zamówieniem. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy - wzór stanowi załącznik nr 3 do siwz, 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 ustawy - wzór stanowi załącznik nr 4 do siwz, 5. Koncesja MSWiA w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. stawka roboczogodziny - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siwz można odebrać: a)osobiście - w siedzibie zamawiającego w dni robocze w godz. 8:00-15:00, b) za zaliczeniem pocztowym, c) ze strony internetowej: http://www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2007 godzina 13:00, miejsce: siedziba zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja na terenie powiatu bydgoskiego i powiatów okolicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja instalacji alarmowych w obiektach policji położonych na terenie następujących powiatów: bydgoskiego, tucholskiego, świeckiego, nakielskiego, inowrocławskiego, sępoleńskiego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. stawka roboczogodziny - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja na terenie powiatu toruńskiego i okolicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja instalacji alarmowych w obiektach policji położonych na terenie następujących powiatów: grudziądzki, toruński, brodnicki, golubsko-dobrzyński, wąbrzeski.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. stawka roboczogodziny - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja instalacji na terenie powiatu włocławskiego i okolicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja instalacji alarmowych w obiektach policji położonych na terenie następujących powiatów: włocławskiego, aleksandrowskiego, rypińskiego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. stawka roboczogodziny - 5
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Usuwanie padłych zwierząt z pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Powiatu Bydgoskiego wraz z ich wywozem i utylizacją
- "Świadczenie usługi cateringowej na szkolenia dla kadry UKW w ramach projektu "Uniwersytet Równych Szans 2"
- Zakup i dostawa 4 sztuk samochodów osobowych M1
- Dostawa środka pianotwórczego u proszku gaśniczego
- Transport sanitarny pacjentów dla Centrum Diagnostyczno-Leczniczego i Zakładu Radioterapii we Włocławku
- Usługi w zakresie napraw i konserwacji specjalistycznych pojazdów do utrzymania dróg z podziałem na 6 części
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie systemów tunelowych wraz z systemami budynków technicznych
- Konserwacja instalacji elektrycznej w budynku oraz urządzeń scenicznych w Teatrze Muzycznym Roma.
- Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji systemów sygnalizacji w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części).
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.