Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-18
Kędzierzyn-Koźle: Promocja projektu pn. GMINA KĘDZIERZYN-KOŹLE PRZYJAZNA ŚRODOWISKU - ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII w budynkach użyteczności publicznej
Numer ogłoszenia: 116341 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych , ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 40 34 451, faks 77 40 34 451.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja projektu pn. GMINA KĘDZIERZYN-KOŹLE PRZYJAZNA ŚRODOWISKU - ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII w budynkach użyteczności publicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zaprojektowanie i wykonanie 6 tablic informacyjnych wraz z montażem na budynkach wskazanych przez Zamawiającego (zamontowannych przy użyciu odpowiedniej wytrzymałości kołków rozporowych), o wymiarach 90 x 70, wykonanych z polipropylenu kanalikowego o grubości 10 mm, oblistwowanego dookoła listwami w kolorze białym, zabezpieczonych folią laminowaną o grubości 75 mikronów, gwarantującą trwałość przez 12 miesięcy od dnia ich wykonania. Tablice winny zawierać informacje dot. projektu: tytuł, treść, źródło finansowania, informacje o podmiocie realizującym projekt i logotypy w pełnym kolorze, termin montażu tablic najpóźniej do 15.07.br.; 2. Zaprojektowanie i wykonanie 6 tablic pamiątkowych wraz z montażem na budynkach wskazanych przez zamawiającego (zamontowanych za pomocą niklowanych dystansów w odległości 1,5 cm od ściany budynku), o wymiarach 90 x 70 c,m wykonanych z PLEXI o grubości 8 mm z efektem szkła piaskowanego, zabezpieczonych folią laminowaną o grubości 75 mikronów, gwarantującą trwałość przez 5 lat od dnia ich wykonania. Tablice winny zawierać informacje dot. projektu: tytuł, treść, źródło finansowania, informacje o podmiocie realizującym projekt i logotypy w pełnym kolorze, termin montażu tablic najpóźniej do 15.09.br ; Opracowanie, przygotowanie oraz emisja ogłoszeń radiowych dot. realizacji projektu, przy czym: jeden spot dotyczący realizacji projektu (emisja 4 razy dziennie przez okres tygodnia razem 28 emisji - od poniedziałku do niedzieli w godz. 7.00-15.00, w lipcu br.), drugi spot dotyczący zakończenia realizacji projektu (emisja 4 razy dziennie przez okres tygodnia razem 28 emisji - od poniedziałku do niedzieli w godz. 7.00-15.00, we wrześniu br.). Wyemitowanie ich na antenie rozgłośni radiowej o zasięgu co najmniej lokalnym, obejmującym swoim zasięgiem teren miasta Kędzierzyn-Koźle, przy czym winno trwać ono nie krócej niż 45 sekund oraz zawierać informacje o projekcie w tym jego tytuł, źródło finansowania oraz określenie podmiotu realizującego projekt; Opracowanie, przygotowanie oraz emisja ogłoszenia multimedialnego o realizacji projektu (na 2 monitorach ledowych w mieście Kędzierzyn-Koźle), emitowanego na przełomie lipca i sierpnia (przez 30 dni) oraz we wrześniu codziennie, z częstotliwością, co 15 minut, przy czym ogłoszenie winno trwać nie krócej niż 30 sekund oraz zawierać informacje dot. projektów , w tym jego tytuł, źródło finansowania oraz określenie podmiotu realizującego projekt.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.70-3, 64.21.62.00-5, 92.21.00.00-6, 79.82.25.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie (druk nr 20) potwierdzające prawo do podpisywania wniosku o dopuszczenie do postępowania lub oferty, a tym samym posiadające prawo zaciągania zobowiązań lub składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy Wykonawca zagraniczny składa oświadczenie jak wyżej. W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy nie prowadzący działalności, a występujący wspólnie składają wymagane oświadczenie. W przypadku osoby udostępniającej swoje zasoby zgodnie z art. 26 ust. 2b i biorącej udział w realizacji części zamówienia składa także niniejszy dokument.; Oświadczenie Wykonawcy (druk nr 2) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku ofert wspólnych, oświadczenie w imieniu wykonawców występujących wspólnie, składa upełnomocniony lider lub wszyscy wykonawcy składają oświadczenie wspólne.; Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska.; Istotne postanowienia umowy zaakceptowane wraz z kartą gwarancyjną (podpisany pod słowem =akceptuję=) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie miejsc wykropkowanych i oznaczonych znakiem dwóch gwiazdek.; Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem.;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia: 1)zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych poniżej: -Termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności: nie uzyskania w terminie od dostawców, bądź Zamawiającego elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku przedłużenia terminu realizacji projektu, i wynikającym z tego tytułu brakiem przekazania materiałów przez Zamawiającego Zmiana jest możliwa w przypadku, gdy zaistniała sytuacja nie wynika z winy Wykonawcy. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Nie stanowi zmiany umowy o charakterze istotnym w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp - w szczególności: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontraktu między Stronami. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32/pok. 417, III p 47-200 Kędzierzyn-Koźle.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2013 godzina 10:30, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32/pok. 417, III p 47-200 Kędzierzyn-Koźle.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2007-2013 Inwestujemy w Twoją przyszłość Nr umowy: RPOP.04.03.00-16-013/12-00, nazwa proejktu Gmina Kędzierzyn-Koźle przyjazna środowisku - instalacja urządzeń wykorzystujących odnawialne źródła energii w budynkach użyteczności publicznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA Zaprojektowanie, wykonanie i montaż tablic.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zaprojektowanie i wykonanie 6 tablic informacyjnych wraz z montażem na budynkach wskazanych przez Zamawiającego (zamontowannych przy użyciu odpowiedniej wytrzymałości kołków rozporowych), o wymiarach 90 x 70, wykonanych z polipropylenu kanalikowego o grubości 10 mm, oblistwowanego dookoła listwami w kolorze białym, zabezpieczonych folią laminowaną o grubości 75 mikronów, gwarantującą trwałość przez 12 miesięcy od dnia ich wykonania. Tablice winny zawierać informacje dot. projektu: tytuł, treść, źródło finansowania, informacje o podmiocie realizującym projekt i logotypy w pełnym kolorze, termin montażu tablic najpóźniej do 15.07.br.; 2. Zaprojektowanie i wykonanie 6 tablic pamiątkowych wraz z montażem na budynkach wskazanych przez zamawiającego (zamontowanych za pomocą niklowanych dystansów w odległości 1,5 cm od ściany budynku), o wymiarach 90 x 70 c,m wykonanych z PLEXI o grubości 8 mm z efektem szkła piaskowanego, zabezpieczonych folią laminowaną o grubości 75 mikronów, gwarantującą trwałość przez 5 lat od dnia ich wykonania. Tablice winny zawierać informacje dot. projektu: tytuł, treść, źródło finansowania, informacje o podmiocie realizującym projekt i logotypy w pełnym kolorze, termin montażu tablic najpóźniej do 15.09.br 1. Zaprojektowanie i wykonanie 6 tablic informacyjnych wraz z montażem na budynkach wskazanych przez Zamawiającego (zamontowannych przy użyciu odpowiedniej wytrzymałości kołków rozporowych), o wymiarach 90 x 70, wykonanych z polipropylenu kanalikowego o grubości 10 mm, oblistwowanego dookoła listwami w kolorze białym, zabezpieczonych folią laminowaną o grubości 75 mikronów, gwarantującą trwałość przez 12 miesięcy od dnia ich wykonania. Tablice winny zawierać informacje dot. projektu: tytuł, treść, źródło finansowania, informacje o podmiocie realizującym projekt i logotypy w pełnym kolorze, termin montażu tablic najpóźniej do 15.07.br.; 2. Zaprojektowanie i wykonanie 6 tablic pamiątkowych wraz z montażem na budynkach wskazanych przez zamawiającego (zamontowanych za pomocą niklowanych dystansów w odległości 1,5 cm od ściany budynku), o wymiarach 90 x 70 c,m wykonanych z PLEXI o grubości 8 mm z efektem szkła piaskowanego, zabezpieczonych folią laminowaną o grubości 75 mikronów, gwarantującą trwałość przez 5 lat od dnia ich wykonania. Tablice winny zawierać informacje dot. projektu: tytuł, treść, źródło finansowania, informacje o podmiocie realizującym projekt i logotypy w pełnym kolorze, termin montażu tablic najpóźniej do 15.09.br.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.70-3, 79.82.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA Opracowanie, przygotowanie oraz emisja ogłoszeń radiowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie, przygotowanie oraz emisja ogłoszeń radiowych dot. realizacji projektu, przy czym: jeden spot dotyczący realizacji projektu (emisja 4 razy dziennie przez okres tygodnia razem 28 emisji - od poniedziałku do niedzieli w godz. 7.00-15.00, w lipcu br.), drugi spot dotyczący zakończenia realizacji projektu (emisja 4 razy dziennie przez okres tygodnia razem 28 emisji - od poniedziałku do niedzieli w godz. 7.00-15.00, we wrześniu br.). Wyemitowanie ich na antenie rozgłośni radiowej o zasięgu co najmniej lokalnym, obejmującym swoim zasięgiem teren miasta Kędzierzyn-Koźle, przy czym winno trwać ono nie krócej niż 45 sekund oraz zawierać informacje o projekcie w tym jego tytuł, źródło finansowania oraz określenie podmiotu realizującego projekt Opracowanie, przygotowanie oraz emisja ogłoszeń radiowych dot. realizacji projektu, przy czym: jeden spot dotyczący realizacji projektu (emisja 4 razy dziennie przez okres tygodnia razem 28 emisji - od poniedziałku do niedzieli w godz. 7.00-15.00, w lipcu br.), drugi spot dotyczący zakończenia realizacji projektu (emisja 4 razy dziennie przez okres tygodnia razem 28 emisji - od poniedziałku do niedzieli w godz. 7.00-15.00, we wrześniu br.). Wyemitowanie ich na antenie rozgłośni radiowej o zasięgu co najmniej lokalnym, obejmującym swoim zasięgiem teren miasta Kędzierzyn-Koźle, przy czym winno trwać ono nie krócej niż 45 sekund oraz zawierać informacje o projekcie w tym jego tytuł, źródło finansowania oraz określenie podmiotu realizującego projekt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.21.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA Opracowanie, przygotowanie oraz emisja ogłoszenia multimedialnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie, przygotowanie oraz emisja ogłoszenia multimedialnego o realizacji projektu (na 2 monitorach ledowych w mieście Kędzierzyn-Koźle), emitowanego na przełomie lipca i sierpnia (przez 30 dni) oraz we wrześniu codziennie, z częstotliwością, co 15 minut, przy czym ogłoszenie winno trwać nie krócej niż 30 sekund oraz zawierać informacje dot. projektów , w tym jego tytuł, źródło finansowania oraz określenie podmiotu realizującego projekt Opracowanie, przygotowanie oraz emisja ogłoszenia multimedialnego o realizacji projektu (na 2 monitorach ledowych w mieście Kędzierzyn-Koźle), emitowanego na przełomie lipca i sierpnia (przez 30 dni) oraz we wrześniu codziennie, z częstotliwością, co 15 minut, przy czym ogłoszenie winno trwać nie krócej niż 30 sekund oraz zawierać informacje dot. projektów , w tym jego tytuł, źródło finansowania oraz określenie podmiotu realizującego projekt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.62.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa w zakresie budowy/przebudowy ul. Połanieckich i Leona Wyczółkowskiego w Kędzierzynie-Koźlu
- Dostawa pojemników na odpady dla Czysty Region sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu
- Świadczenie usługi ochrony osób, budynku i mienia oraz przewozu akt dla Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu na 2025r.
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Dostawy warzyw i owoców świeżych oraz kiszonych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2025
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zaplanowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie dwudniowego wydarzenia pod nazwą "II POLSKO-NIEMIECKIE DNI TURYSTYKI ROWEROWEJ"
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- Prenumerata i sukcesywna dostawa prasy w wersji papierowej oraz elektronicznej na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w roku 2025 z podziałem na części.
więcej: Tablice ogłoszeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.