Ogłoszenie z dnia 2008-06-02
Wrocław: Wymiana okien w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Nowowiejskiej 78 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 116348 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Nowowiejska 78, 50-315 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 791 30 78, fax 071 791 30 78.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1.wroc.kn.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: sp1ww@poczta.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Nowowiejskiej 78 we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące wymiany starych okien skrzynkowych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane z PCV obejmujące: -demontaż starych okien zewnętrznych, -montaż nowej stolarki okiennej z PCV, -wykonanie obróbek tynkarskich oraz ich malowanie ,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 07.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert (rozdz. III Terminy). 2.Wysokość wadium : 12.000,00 zł. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z form określonych w art.45 ust.6 ustawy. a) wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Prowadzącego sprawę: BPH S.A. II O/Wrocław nr 124067261111000056370801 b) w przypadku wniesienia wadium w innej formie oryginał dokumentu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert (osobiście lub pocztą) pod adresem: SFERA Projektowanie i Usługi Inwestycyjne, ul. Ciepła 22A,Wrocław 4.Zamawiający zwraca wadium w przypadku okoliczności określonych art. 46 ust.1 i 2 ustawy. 5.Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku okoliczności określonych art. 46 ust.5 ustawy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) Wykonawcy składający ofertę powinni spełnić poniższe warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy) oraz na potwierdzenie ich spełnienia złożyć poniższe oświadczenia i dokumenty (zgodnie z art. 25 i 26 ust. 2 ustawy oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 15.05.2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 604 z 2006r.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane). Lp. Wymagane warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1 Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w z art. 22 ust. 1 ustawy 1.1. Oświadczenie 2 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynnościProwadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówieniaWykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 15 robót budowlanychodpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dotyczących wymiany stolarki okiennej na okna z PCV 3.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania 3.2. Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum 15 robót wymienionych w powyższym wykazie 4 Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz aby osoby te były wpisane do Izby Inżynierów Budownictwa oraz Izby Samorządu Budowlanego 4.1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4.2. Kopie uprawnień budowlanych 5 Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez:Nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 5.1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed wlaściwvm organem) - wystawione nie wcześniei niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6 Zaoferowanie ceny, minimalnej gwarancji, terminu realizacji itd 6.1. Oferta Cenowa 7 Wycena przedmiotu zamówienia 7.1. Szczegółowy kosztorys ofertowy z podaniem w każdej pozycji ceny jednostkowej wraz z narzutami (opracowany na podstawie załączonych materiałów oraz opisu w rozdz. II SIWZ) oraz zestawienie materiałów 8 Realizacja przedmiotu zamówienia 8.1. Harmonogram przeprowadzenia wymiany stolarki okiennej ,wykonania obróbek tynkarskich oraz ich malowania wraz z ilością osób realizujących zadanie. B) Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę za wyjątkiem dokumentów, których złożenie Zamawiający dopuścił w języku obcym. C) Ww. dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. D) W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. E) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. Do oferty należy również dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. F) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdz. VII w części A (tabela pkt .1.1 - 5.2), poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy). G) Zamawiający dokona sprawdzenia czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ. Brak któregokolwiek z oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie w stosunku do wymaganej przez Zamawiającego (ww. tabela pkt. 6.1 - 7.1) będzie skutkował odrzuceniem oferty na mocy art.89ust.l ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania 3.2. Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum 15 robót wymienionych w powyższym wykazie 4.1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4.2. Kopie uprawnień budowlanych 5.1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed wlaściwvm organem) - wystawione nie wcześniei niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.1. Oferta Cenowa 7.1. Szczegółowy kosztorys ofertowy z podaniem w każdej pozycji ceny jednostkowej wraz z narzutami (opracowany na podstawie załączonych materiałów oraz opisu w rozdz. II SIWZ) oraz zestawienie materiałów 8.1. Harmonogram przeprowadzenia wymiany stolarki okiennej ,wykonania obróbek tynkarskich oraz ich malowania wraz z ilością osób realizujących zadanie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp1.wroc.kn.pl/przetargi/przetargi.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SFERA Projektowanie i Usługi Inwestycyjne ul. Ciepła 22A Wrocław Telefon: 071 783-38-47, 0601-70-36-91.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 10:00, miejsce: SFERA Projektowanie i Usługi Inwestycyjne ul. Ciepła 22A 50-524 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.