eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWymiana okien w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Nowowiejskiej 78 we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-02

Wrocław: Wymiana okien w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Nowowiejskiej 78 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 116348 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Nowowiejska 78, 50-315 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 791 30 78, fax 071 791 30 78.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1.wroc.kn.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: sp1ww@poczta.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Nowowiejskiej 78 we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące wymiany starych okien skrzynkowych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane z PCV obejmujące: -demontaż starych okien zewnętrznych, -montaż nowej stolarki okiennej z PCV, -wykonanie obróbek tynkarskich oraz ich malowanie ,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 07.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert (rozdz. III Terminy). 2.Wysokość wadium : 12.000,00 zł. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z form określonych w art.45 ust.6 ustawy. a) wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Prowadzącego sprawę: BPH S.A. II O/Wrocław nr 124067261111000056370801 b) w przypadku wniesienia wadium w innej formie oryginał dokumentu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert (osobiście lub pocztą) pod adresem: SFERA Projektowanie i Usługi Inwestycyjne, ul. Ciepła 22A,Wrocław 4.Zamawiający zwraca wadium w przypadku okoliczności określonych art. 46 ust.1 i 2 ustawy. 5.Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku okoliczności określonych art. 46 ust.5 ustawy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) Wykonawcy składający ofertę powinni spełnić poniższe warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy) oraz na potwierdzenie ich spełnienia złożyć poniższe oświadczenia i dokumenty (zgodnie z art. 25 i 26 ust. 2 ustawy oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 15.05.2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 604 z 2006r.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane). Lp. Wymagane warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1 Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w z art. 22 ust. 1 ustawy 1.1. Oświadczenie 2 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynnościProwadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówieniaWykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 15 robót budowlanychodpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dotyczących wymiany stolarki okiennej na okna z PCV 3.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania 3.2. Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum 15 robót wymienionych w powyższym wykazie 4 Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz aby osoby te były wpisane do Izby Inżynierów Budownictwa oraz Izby Samorządu Budowlanego 4.1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4.2. Kopie uprawnień budowlanych 5 Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez:Nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 5.1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed wlaściwvm organem) - wystawione nie wcześniei niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6 Zaoferowanie ceny, minimalnej gwarancji, terminu realizacji itd 6.1. Oferta Cenowa 7 Wycena przedmiotu zamówienia 7.1. Szczegółowy kosztorys ofertowy z podaniem w każdej pozycji ceny jednostkowej wraz z narzutami (opracowany na podstawie załączonych materiałów oraz opisu w rozdz. II SIWZ) oraz zestawienie materiałów 8 Realizacja przedmiotu zamówienia 8.1. Harmonogram przeprowadzenia wymiany stolarki okiennej ,wykonania obróbek tynkarskich oraz ich malowania wraz z ilością osób realizujących zadanie. B) Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę za wyjątkiem dokumentów, których złożenie Zamawiający dopuścił w języku obcym. C) Ww. dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. D) W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. E) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. Do oferty należy również dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. F) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdz. VII w części A (tabela pkt .1.1 - 5.2), poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy). G) Zamawiający dokona sprawdzenia czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ. Brak któregokolwiek z oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie w stosunku do wymaganej przez Zamawiającego (ww. tabela pkt. 6.1 - 7.1) będzie skutkował odrzuceniem oferty na mocy art.89ust.l ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania 3.2. Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum 15 robót wymienionych w powyższym wykazie 4.1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4.2. Kopie uprawnień budowlanych 5.1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed wlaściwvm organem) - wystawione nie wcześniei niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.1. Oferta Cenowa 7.1. Szczegółowy kosztorys ofertowy z podaniem w każdej pozycji ceny jednostkowej wraz z narzutami (opracowany na podstawie załączonych materiałów oraz opisu w rozdz. II SIWZ) oraz zestawienie materiałów 8.1. Harmonogram przeprowadzenia wymiany stolarki okiennej ,wykonania obróbek tynkarskich oraz ich malowania wraz z ilością osób realizujących zadanie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp1.wroc.kn.pl/przetargi/przetargi.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SFERA Projektowanie i Usługi Inwestycyjne ul. Ciepła 22A Wrocław Telefon: 071 783-38-47, 0601-70-36-91.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 10:00, miejsce: SFERA Projektowanie i Usługi Inwestycyjne ul. Ciepła 22A 50-524 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.