eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczycazorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. ogrodnik terenów zieleni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-17

Łęczyca: zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. ogrodnik terenów zieleni
Numer ogłoszenia: 116350 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79724 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Garbalinie, , 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 024 3880000, 3880032, faks 024 3880008.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. ogrodnik terenów zieleni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. ogrodnik terenów zieleni. Beneficjentami są skazani odbywający karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Garbalinie. Kurs jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet I, Działanie 1.3., Poddziałanie 1.3.4., pn. Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności. 2. Kurs odbywać się będzie na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie. Zamawiający zapewni miejsca do nauki teoretycznej i zajęć praktycznych zgodnie z przepisami ppoż., bezpieczeństwa i higieny pracy oraz narzędzia i sprzęt zakupiony w ramach projektu tj. ciągnik ogrodniczy, łopaty, grabie. 3. Celem kursu pn. ogrodnik terenów zieleni jest nabycie przez kursantów wiedzy na temat prac związanych z pielęgnacją terenów zielonych: w parkach, miejscach użyteczności publicznej lub w prywatnych ogrodach, działkach w celu utrzymania ich estetycznego wyglądu. 4. Program szkolenia winien zawierać wiadomości z zakresu: 1) wykonywanie prac pomocniczych przy wyznaczania ukształtowania terenu oraz prowadzenie robót ziemnych związanych z modelowaniem terenu wg uprzednio wyznaczonych poziomów i spadków; 2) przygotowanie terenu do obsadzeń; 3) wykonywanie mieszanek z ziemi ogrodowych, torfu i nawozów mineralnych wg podanej receptury; 4) karczowanie i ścinanie drzew przy użyciu specjalnych maszyn i pił mechanicznych oraz przeprowadzanie cięć sanitarnych drzew i krzewów liściastych w parkach, zieleńcach i na ulicach; 5) sadzenie drzew i krzewów; 6) cięcie żywopłotów i szpalerów za pomocą sekatorów i noży mechanicznych; 7) wykonywanie czynności pielęgnacyjnych przy materiale roślinnym: odchwaszczanie, nawożenie, obcinanie przekwitłych kwiatostanów, koszenie trawników; 8) zabezpieczenie drzew i krzewów na zimę. 5. Zakres zamówienia: 1) liczba osób objętych szkoleniem - 12. 2) liczba godzin dydaktycznych - nie mniej niż 130 i nie więcej niż 140. Liczba godzin zajęć teoretycznych nie może być większa niż 1/3 całości szkolenia; 3) dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin (1godzina zajęć teoretycznych = 45 minut; 1 godzina zajęć praktycznych = 55 min.); 4) szkolenie odbywać się będzie w dni powszednie w godz. 8.30 - 15.00; 5) przy prowadzeniu zajęć teoretycznych wymaga się od Wykonawcy przygotowania materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie multimedialnej (w postaci prezentacji multimedialnych). Zajęcia winny być prowadzone z wykorzystaniem laptopa i rzutnika; 6) Wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych uprawnionych wykładowców, a w ramach zajęć praktycznych uprawnionych instruktorów praktycznej nauki zawodu. Wykonawca przed rozpoczęciem kursu dostarczy Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzające - zgodnie z obowiązującymi przepisami - uprawnienia osób prowadzących zajęcia do nauczania zawodu zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt: 1) przeprowadzenie badań lekarskich przed rozpoczęciem szkolenia dla 12 uczestników kursu. (badanie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy, do której uczestnik szkolenia uzyskuje przygotowanie w wyniku ukończenia tego szkolenia); 2) zakupu ubrań, obuwia roboczego, podstawowych przedmiotów ochronnych, 2) zakupu materiałów niezbędnych do nauki m. in. skrypty, podręczniki, materiały papiernicze, przybory do pisania. Materiały te uczestnicy szkolenia mają bezwzględnie otrzymać pierwszego dnia zajęć. Materiały szkoleniowe oraz dokumenty szkolenia należy oznakować poprzez umieszczenie logo UE i EFS oraz informacji o środkach współfinansowania projektu. Do dokumentów szkolenia należy załączyć pokwitowanie odbioru materiałów szkoleniowych, w którym zostaną wymienione materiały szkoleniowe otrzymane przez uczestników zgodnie z wykazem zawartym w ofercie. Pokwitowanie winno zawierać informację dotyczącą tytułu podręcznika, książki, skryptu, autora, wydawnictwa, roku wydania, numeru ISBN. 3) ubezpieczy w niezbędnym zakresie (NNW) każdego uczestnika kursu, a przed rozpoczęciem zajęć kopie polis przekaże Zamawiającemu (na kwotę min. 10000,00 zł). 4) zakupu materiałów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych w wysokości nie mniejszej niż 38% i nie większej niż 40% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej. 7. Kursy zakończy się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu kursu. Osoba, która uzyska oceny wyższe od niedostatecznej otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. Egzamin sprawdzający przeprowadzi komisja powołana przez Wykonawcę. Do składu komisji Wykonawca powoła jednego przedstawiciela Zamawiającego. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania kursu. Wykonawca pokryje koszty egzaminu końcowego. Po ukończeniu kursu, Wykonawca poza wydaniem zaświadczeń o ukończeniu kursu, przekaże każdemu uczestnikowi oddzielnie certyfikaty zawierające informację o realizacji kursu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 8. Do oferty Wykonawca dołączy program szkolenia zgodny z: 1) rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. nr 31, poz. 216 z późn. zm.), 2) rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. u. nr 180, poz. 1860 z póź. zmn.); 3) oraz rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (Dz. U. z 2004 r. nr 37, poz. 337 z póź. zmn.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet I, Działanie 1.3., Poddziałanie 1.3.4., pn. Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM ROZWOJU I INTEGRACJI SPOŁECZNEJ SP Z O.O., ALEJA PIŁSUDSKIEGO 135/412, 92-318 ŁÓDŹ, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11999,04

  • Oferta z najniższą ceną: 11999,04 / Oferta z najwyższą ceną: 20400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.