To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-25
Rawicz: Przebudowa dróg gminnych we wsi Szymanowo - etap I.
Numer ogłoszenia: 116416 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23961 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych we wsi Szymanowo - etap I..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg gminnych: ul. Platanowej (długość ok. 420,00 m), drogi gminnej nr 810703P (od drogi powiatowej do końca zabudowy; długość ok. 135,00 m) oraz drogi gminnej nr 8106473P (od drogi powiatowej do końca zabudowy; długość ok. 137,00 m) we wsi Szymanowo, w ramach zadania: Przebudowa drogi we wsi Szymanowo (w kierunku Sarnowy oraz ul. Platanowej). 2. Zakres zadania obejmuje roboty budowlane w poszczególnych drogach gminnych, i tak: 1) przebudowa ul. Platanowej o długości ok. 0,427 km wraz z odwodnieniem i oświetleniem, w tym: a) budowa nowej jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej (powierzchnia ok. 2.584,78 m2), b) budowa nowych chodników i zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej (powierzchnia ok. 678,08 m2), c) wbudowanie nowych krawężników i obrzeży, d) wykonanie nowego ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki brukowej, e) poprawa istniejącego odwodnienia poprzez regulację istniejących wpustów deszczowych oraz budowę nowych studni rewizyjnych i studzienek wpustowych, f) regulacja wysokościowa istniejących urządzeń obcych, g) montaż i stawianie 9 słupów oświetleniowych, h) demontaż oznakowania pionowego; wykonanie oznakowania pionowego oraz oznakowania na czas prowadzenia robót (na podstawie wykonanego przez Wykonawcę projektu tymczasowej organizacji ruchu), 2) przebudowa drogi gminnej nr 810703P o długości ok. 0,14 km wraz z odwodnieniem, w tym: a) rozbiórka istniejącej konstrukcji nawierzchni drogi i chodników, b) budowa nowej jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej (powierzchnia ok. 847,64 m2), c) budowa nowych chodników i zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej (powierzchnia ok. 281,87 m2), d) wbudowanie nowych krawężników i obrzeży (w linii istniejących), e) wykonanie nowego ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki brukowej, f) poprawa istniejącego odwodnienia poprzez regulację istniejących wpustów deszczowych oraz budowę nowych studni rewizyjnych i studzienek wpustowych, g) regulacja wysokościowa istniejących urządzeń obcych, h) wymiana na nowe studzienek wpustowych (do poziomu robót ziemnych), i) demontaż oznakowania pionowego; wykonanie nowego oznakowania pionowego oraz oznakowania na czas prowadzenia robót (na podstawie wykonanego przez Wykonawcę projektu tymczasowej organizacji ruchu), 3) przebudowa drogi gminnej nr 8106473P o długości ok. 0,14 km wraz z odwodnieniem, w tym: a) rozbiórka istniejącej konstrukcji nawierzchni drogi i chodników, b) budowa nowej jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej (powierzchnia ok. 832,36 m2), c) budowa nowych chodników i zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej (powierzchnia ok. 522,60 m2), d) wbudowanie nowych krawężników i obrzeży (w linii istniejących), e) wykonanie nowego ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki brukowej, f) poprawa istniejącego odwodnienia poprzez regulację istniejących wpustów deszczowych oraz budowę nowych studni rewizyjnych i studzienek wpustowych, g) regulacja wysokościowa istniejących urządzeń obcych, h) wymiana na nowe studzienek wpustowych (do poziomu robót ziemnych), i) demontaż oznakowania pionowego; wykonanie nowego oznakowania pionowego oraz oznakowania na czas prowadzenia robót (na podstawie wykonanego przez Wykonawcę projektu tymczasowej organizacji ruchu). Parametry techniczne drogi, dane dotyczące konstrukcji nawierzchni jezdni, chodnika i zjazdów, jak również sposób odwodnienia został określony w niżej/wym. załącznikach do niniejszej SIWZ. 3. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym opracowanym w oparciu o dokumentację projektową (załącznik nr 7), 2) projektów budowlano-wykonawczych przebudowy dróg gminnych (załączniki nr 8, 9 i 10), 3) projektu budowlanego budowy oświetlenia ulicznego (załącznik nr 15), 4) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 12), stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumentacje są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl (zakładka: zamówienia publiczne). Materiały te można również pobrać za opłatą w siedzibie Zamawiającego pok. 111. 4. Mogące występować w dokumentacji projektowej i kosztorysowej nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. 5. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty budowlane zgodnie z wydanymi warunkami, decyzjami, opiniami, zatwierdzonymi projektami oraz obowiązującymi przepisami w sposób niezagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 6. Wszelkie formalności i opłaty związane ze zgłoszeniem poszczególnych robót w jednostkach, które wydały uzgodnienia - leżą po stronie wybranego Wykonawcy. 7. Roboty winny być prowadzone przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. Podczas prac ziemnych związanych z niniejszą inwestycją, należy prowadzić nadzór archeologiczny, gdyż inwestycja przebiega w strefie ochrony stanowisk archeologicznych, objętych ochroną konserwatorską. Koszt nadzoru archeologicznego ponosi Zamawiający. W związku z powyższym, należy przestrzegać uwag zawartych w opinii Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu Delegatury w Lesznie z dnia 19.11.2012 roku Le.5183.3135.3.2012. 8. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Nr IT.2710.3.2013 wraz z załącznikami, 3) kosztorysie ofertowym, 4) projektach budowlano-wykonawczych dla poszczególnych dróg gminnych, 5) projekcie budowlanym budowy oświetlenia ulicznego na ul. Platanowej, 6) Polskich Normach. 9. Wymienione w dokumentacjach projektowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 10. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie w ramach zaproponowanej ceny ofertowej również do: 1) opracowania i zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac oraz odpowiedniego oznakowania na czas prowadzenia robót; po zakończeniu robót dokonać zmiany w organizacji ruchu docelowego w oparciu o dostarczony przez Zamawiającego projekt stałej organizacji; 2) podczas prac ziemnych przestrzegać uwag zawartych w opinii Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu, nadzór archeologiczny zapewni Zamawiający; 3) ustanowienie kierownika budowy (zgodnie z zapisem pkt 7 niniejszego rozdziału SIWZ), 4) obsługi geodezyjnej podczas realizacji całej inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnych powykonawczych dla każdej z dróg osobno (do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenia jej w ośrodku geodezyjnym, 5) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów, badań (w tym ustalenie zagęszczenia gruntu) wynikających z prawa budowlanego, jak również odbiorów oraz wykonania dokumentacji powykonawczej, 6) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.); 7) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 8) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 9) utrzymania palcu budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itp.), 10) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowania terenu zajętego na prowadzenie robót związanych z realizacją zamówienia, 11) odtworzenie i przywrócenie do stanu pierwotnego utwardzeń terenu i zieleni, 12) udzielenia 36 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty oraz wbudowane materiały i urządzenia. 11. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie podanym przez Zamawiającego zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo - finansowego niniejszego zamówienia opracowanego w oparciu o dołączony do oferty kosztorys ofertowy i zapisy zawarte w projekcie umowy, celem jego akceptacji przez Zamawiającego. Harmonogram ten będzie określać zakres rzeczowy, terminy wykonania robót, wartości robót w ujęciu miesięcznym oraz terminy fakturowania tych robót. Harmonogram ten będzie podstawą do wystawienia faktur częściowych przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie również do złożenia uprawnień oraz zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (np. kierownik budowy, kierownicy grupy robót)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "DROGBUD" - GOSTYŃ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "DROGBUD" - GOSTYŃ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Drogowe DROGBUD - Gostyń Sp. z o.o., Grabonóg 69b, 63-800 Gostyń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1092404,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 730178,86
Oferta z najniższą ceną: 730178,86 / Oferta z najwyższą ceną: 1106926,91
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Dostawy kajdanek
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu rawickiego emulsją i grysami przy użyciu remontera.
- Zakup, dostawa i montaż foteli kinowych do Kina Promień w Rawiczu.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- Roboty budowlane w obiektach przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Rawicz w ramach pn. : "Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz"
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.