eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZielonkaKonserwacja, usuwanie awarii (oczyszczanie i udrażnianie) urządzeń kanalizacji sanitarnej w Zielonce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-18

Zielonka: Konserwacja, usuwanie awarii (oczyszczanie i udrażnianie) urządzeń kanalizacji sanitarnej w Zielonce
Numer ogłoszenia: 116427 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o. o. , ul. Literacka 20, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 0-22 781 83 33, faks 0-22 781 83 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pwikzielonka.bip.eur.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja, usuwanie awarii (oczyszczanie i udrażnianie) urządzeń kanalizacji sanitarnej w Zielonce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, usuwanie awarii (oczyszczanie i udrażnianie) urządzeń kanalizacji na terenie miasta Zielonka. Zakres zamawianych prac obejmuje: 1.średnio jeden raz w miesiącu, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez zamawiającego - oczyszczanie wskazanej pompowni (odłączenie zasilania pomp, usunięcie nagromadzonych w komorze pompowni ścieków i skratek, wyciągnięcie pomp i oczyszczenie pomp, oczyszczenie regulatorów poziomów pracy pomp, sprawdzenie wlotów do pompowni na obecność obcych ciał mogących blokować dopływ, ponowne umieszczenie pomp w komorze pompowni, załączenie zasilania pomp).2.kontrola prawidłowości funkcjonowania próżniowo - tłocznych pompowni ścieków sanitarnych przy ul. Leśnej i ul. Inżynierskiej, w soboty i niedziele oraz w dni świąteczne. Kontrola pracy pompowni powinna być prowadzona w każdym z wymienionych dni pomiędzy godz. 800 a 1200. Kontrola powinna zostać udokumentowana wpisem pracownika Wykonawcy do książki kontroli złożonej na obiekcie w każdym dniu dokonywania kontroli z podaniem daty i godziny kontroli oraz wykazem wykonanych czynności. Kontrola powinna obejmować wizualne oględziny terenu pompowni, sprawdzenie prawidłowości pracy pomp, sprawdzenie stanu napełnienia komory pompowni i.t.p., a w razie zakłóceń w pracy pompowni powiadomienie Zamawiającego i w ramach możliwości przystąpienie do ich wyeliminowania. 3.bieżące sprawdzanie stanu zanieczyszczenia powierzchni ścieków w pompowniach i niedopuszczanie do tworzenia się kożucha zanieczyszczeń mogącego blokować lub powodować nieprawidłowe działanie regulatorów poziomu pracy pomp. 4.codzienna kontrola wszystkich komór zbiorczych (KZ) i średnio jeden raz w ciągu miesiąca oczyszczanie komór zbiorczych na kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej oraz w każdym przypadku gdy oczyszczenie komory będzie niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania systemu kanalizacyjnego. Oczyszczanie polega na usunięciu ścieków i skratek z komory, sprawdzenie pływaków, wlotu kanału grawitacyjnego, wylotu przewodu podciśnieniowego i.t.p.5.systematyczna kontrola (w trakcie oczyszczania komór zbiorczych), oczyszczanie i w razie konieczności naprawy uszkodzonych pływaków lub wymiana pływaków w komorach zbiorczych kanalizacji podciśnieniowej. 6.dokonywanie pomiarów ciśnienia w studniach pomiarowych (KPR) na sanitarnej kanalizacji podciśnieniowej w miejscach i terminach wskazanych przez Zamawiającego.7.oczyszczanie kanałów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej (w tym również kanałów deszczowych i deszczowo - drenażowych), ciśnieniowej i podciśnieniowej o różnych średnicach, na odcinkach i w terminie wskazanym przez Zamawiającego w ilości średniej miesięcznej w okresie obowiązywania umowy około 1 500 mb. na miesiąc.8.oczyszczanie średnio miesięcznie w okresie obowiązywania umowy około 30 studni kanalizacyjnych (rewizyjnych, kontrolnych i.t.p.) wskazanych przez Zamawiającego w tym również studni usytuowanych na kanałach podlegających czyszczeniu. 9.wykonywanie prac towarzyszących, koniecznych do udrażniania sieci kanalizacji grawitacyjnej, ciśnieniowej i podciśnieniowej w sytuacjach awaryjnych jak: wymontowanie i ponowne zamontowanie zasuwy, zaworu odcinającego, kryzy, odcinka przewodu usytuowanego w urządzeniu lub budowli (poza odcinkami podziemnymi tj. w KZ, pompowniach i studniach) i.t.p., a także wykonywanie drobnych napraw związanych z awarią, poza miejscem awarii (np. na bazie sprzętu Wykonawcy), niezbędnych dla przywrócenia sprawności sytemu kanalizacyjnego. 10.sprawdzanie drożności kanałów sanitarnych i studni w miejscach i terminach wskazanych przez Zamawiającego.11.systematyczne - przynajmniej 1 raz na 6 miesięcy (2 x w ciągu 12 miesięcy) oczyszczanie separatorów substancji ropopochodnych i osadników z nagromadzonych olejów i osadów oraz oczyszczanie wylotów kanalizacji deszczowej. Czyszczenie urządzeń podczyszczających polega na usunięciu zgromadzonych związków ropopochodnych, wypompowaniu wody przy użyciu samochodu asenizacyjnego, usunięciu nagromadzonego szlamu i piasku, wyjęciu sekcji lamelowych lub wkładu koalescencyjnego i oczyszczeniu, płukaniu komór separatora i osadnika, sprawdzenie połączeń i usunięcie ewentualnych nieszczelności, ponowne uzbrojenie urządzenia i napełnienie wodą, sporządzenia wymaganych prawem dokumentów związanych z konserwacją urządzeń podczyszczających i odbiorem odpadów niebezpiecznych i niezwłoczne przekazanie ich zamawiającemu. Czyszczenie wylotów polega na odmuleniu i udrożnieniu wylotu.12.sukcesywne - przynajmniej 1 raz na 6 miesięcy (2 x w ciągu 12 miesięcy) i zgodnie z harmonogramem Zamawiającego czyszczenie ulicznych wpustów deszczowych wraz z przykanalikami. Czyszczenie polega na oznakowaniu miejsca robót, zdjęciu kratki ściekowej wpustu ulicznego, oczyszczeniu osadnika wpustu, udrożnienie przykanalika, założenie kratki.13.wymiana uszkodzonych, wadliwych lub uzupełnianie skradzionych włazów studziennych lub kratek deszczowych wpustów ulicznych (koszt włazów i kratek pokrywa Zamawiający). 14.usuwanie ścieków nagromadzonych w kanałach sanitarnych, studniach rewizyjnych, komorach zbiorczych, pompowniach oraz w miejscach zalewisk na powierzchni terenu spowodowanych niedrożnością elementów kanalizacji sanitarnej i.t.p. w celu usunięcia awarii, umożliwienia przystąpienia do usunięcia awarii oraz usunięcia skutków awarii. 15.usuwanie awarii - dotyczy wszystkich przypadków wyszczególnionych w punktach od 1. do 14. z przystąpieniem do usuwania awarii w miejscu jej wystąpienia w czasie nieprzekraczającym 0,3 godz. (20 min.) od momentu uzyskania przez Wykonawcę informacji o awarii bez względu na porę dnia (doby). Przez uzyskanie informacji o awarii należy rozumieć skierowaną na podany przez Wykonawcę, czynny całodobowo numer telefonu, e-maila lub faksu wiadomość o wystąpieniu awarii przez osoby i podmioty wskazane przez Zamawiającego.16.sporządzanie dokumentacji związanej z wszystkimi czynnościami określonymi w pkt 1. do pkt 15. według schematu ustalonego przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00 - Usługi gospodarki ściekowej 90.64.00.00 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych 90.47.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów 50.50.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, poprzez ich ocenę pod względem wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogłoszeniu o przetargu, na zasadzie kwalifikacji dokonanej przez komisję przetargową: spełnia/nie spełnia warunku. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, poprzez ich ocenę pod względem wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogłoszeniu o przetargu, na zasadzie kwalifikacji dokonanej przez komisję przetargową: spełnia/nie spełnia warunku. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, poprzez ich ocenę pod względem wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogłoszeniu o przetargu, na zasadzie kwalifikacji dokonanej przez komisję przetargową: spełnia/nie spełnia warunku. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, poprzez ich ocenę pod względem wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogłoszeniu o przetargu, na zasadzie kwalifikacji dokonanej przez komisję przetargową: spełnia/nie spełnia warunku. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na czas korzystania z nich przy realizacji zamówienia w przypadku przewidywanego korzystania z zasobów innych podmiotów przy realizacji zamówienia przez Wykonawcę. 2.Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie dokumentu. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pwikzielonka.bip.eur.pl/public
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociagów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o.o. ul. Literacka 20 05-220 Zielonka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Przedsiębiorstwa Wodociagów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o.o. ul. Literacka 20 05-220 Zielonka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.