To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-04
Lipsko: DOSTAWY ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW DO DIAGNOSTYKI KLINICZNEJ Z DZIERŻAWĄ KLIMATYZATORA I ANALIZATORÓW.
Numer ogłoszenia: 116459 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125892 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku, ul. Śniadeckiego 2, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie, tel. 048 3783500, faks 048 3783663.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW DO DIAGNOSTYKI KLINICZNEJ Z DZIERŻAWĄ KLIMATYZATORA I ANALIZATORÓW..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników i materiałów do diagnostyki klinicznej z dzierżawą klimatyzatora i analizatorów dla potrzeb laboratorium centralnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku, w podziale na 7 pakietów: Pakiet nr 1. odczynniki do diagnostyki mikrobiologicznej z dzierżawą klimatyzatora i analizatorów do monitorowania hodowli z krwi i płynów ustrojowych z automatycznym systemem do identyfikacji i określania lekowrażliwości drobnoustrojów z możliwością wydruku i archiwizacji wyników Pakiet nr 2. podłoża i szybkie testy diagnostyczne Pakiet nr 3. testy do kontroli sterylizacji Pakiet nr 4. sprzęt jednorazowego użytku-jałowy, minimalny termin ważności 6 miesięcy Pakiet nr 5. surowice diagnostyczne, Pakiet nr 6. podłoża transportowo-wzrostowe i odczynniki do identyfikacji biochemicznej, Pakiet nr 7. systemy próżniowego pobierania krwi z dzierżawą systemu do OB, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz warunki dostawy, serwisu i szkolenia personelu określono w załącznikach: numer 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy i nr 3,4 - wzory umów. 2. Przedmiot zamówienia (będący wyrobami medycznymi: analizatory, odczynniki, kalibratory, materiały kontrolne, materiały zużywalne i eksploatacyjne oraz sprzęt jednorazowy), musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107, poz. 679 ze zm.), oraz musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych ponadto musi być oznakowany znakiem CE i posiadać ważną deklarację zgodności CE. Przedmiot zamówienia ( odczynniki, kalibratory, materiały kontrolne oraz materiały zużywalne i eksploatacyjne) będące wyrobami medycznymi do diagnostyki In vitro musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 tycznia 2011r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro oraz być oznakowany znakiem CE oraz posiadać ważną deklarację zgodności CE. Przedmiot zamówienia będący substancją chemiczną lub jej mieszaniną w rozumieniu ustawy z dnia 25 lutego 2011r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. Nr 63 poz. 322 z 2011r. z późn. zm.) musi posiadać karty charakterystyki substancji chemicznej lub jej mieszaniny. 3. Zaoferowane urządzenia (analizatory) muszą być zgodne z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ, kompletne i po zainstalowaniu gotowe do podjęcia pracy, bez żadnych dodatkowych zakupów. 4. Wykonawca po przekazaniu do bieżącej eksploatacji i odbiorze przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt szkolenia w zakresie obsługi urządzenia dla personelu medycznego. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.40.40 - 38.43.40.40 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.15.80 - Krew zwierzęca 33.19.25.00 - Probówki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: odczynniki do diagnostyki mikrobiologicznej z dostawą klimatyzatora i analizatorów do monitorowania hodowli z krwi i płynów ustrojowych z automatycznym systemem do identyfikacji i określania lekowrażliwości drobnoustrojów z możliwością wydruku i archiwizacji wyników
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Diag-med Grażyna Konecka, ul. Ryżowa 51, 02-495 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 593370,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 671230,58
Oferta z najniższą ceną: 671230,58 / Oferta z najwyższą ceną: 671230,58
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: podłoża i szybkie testy diagnostyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARGENTA INVESTMENTS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ARGENTA INVESTMENTS SP. Z O.O.
- Argenta Sp. z o.o. Sp. k., ul. Polska 114, 60-401 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76374,90
Oferta z najniższą ceną: 76374,90 / Oferta z najwyższą ceną: 76400,93
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: testy do kontroli sterylizacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KTG Semigat S.A., ul. Ratuszowa 11/318, 03-450 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2529,82
Oferta z najniższą ceną: 2529,82 / Oferta z najwyższą ceną: 4207,68
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: surowice diagnostyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GRASO Zenon Sobiecki, krąg 4a, 83-200 Stargard Gdański, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1296,00
Oferta z najniższą ceną: 1296,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1296,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: podłoża transportowo-wzrostowe i odczynniki do identyfikacji biochemicznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BioMaxima S.A., ul. Vetterów 5, 20-277 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2727,00
Oferta z najniższą ceną: 2727,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5123,52
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: systemy próżniowego pobierania krwi z dzierżawą systemu do OB
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PZ Cormay S.A., ul. Puławska 303, 02-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 92671,20
Oferta z najniższą ceną: 92671,20 / Oferta z najwyższą ceną: 118959,12
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI LIPSKO
więcej: przetargi LIPSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego, materiałów opatrunkowych, rękawic i opatrunków specjalistycznych
- Dostawa materiałów opatrunkowych i rękawiczek jednorazowych dla Szpitala Nowowiejskiego
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów naczyniowych (ZP-49/2025)
- Dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego dla Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. w podziale na 7 części.
- Na dostawę obłożeń, fartuchów i serwet chirurgicznych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- Sukcesywna dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań w zakresie hematologii.
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.