eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › dostawa sterylnego sprzętu do elektroterapii - 8 części, nr sprawy WszSpRZP 333/12/2006

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-03

POZYCJA 11645

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawa sterylnego sprzętu do elektroterapii - 8 części, nr sprawy WszSpRZP 333/12/2006 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Monika Waligórska, Małgorzata Gawłowska-Szymanek, al. Kraśnicka 100, 20-718 Lublin, tel. 081 5374655, fax 081 5374624, e-mail: zamowienia@szpital.lublin.pl, www.szpital.lublin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sterylnego sprzętu do elektroterapii - 8 części, nr sprawy WszSpRZP 333/12/2006 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Część 1: elektrostymulatory serca do stymulacji jednojamowej SSI z elektrodą Część 2: elektrostymulatory serca do stymulacji jednojamowej SSIR z elektrodą Część 3: stymulator dwujamowy - DDD z elektrodami Część 4: stymulator dwyjamowy DDDR z elektrodami Część 5: kardiowerter defibrylator jednojamowy - ICD VR z elektrodą Część 6: kardiowerter defibrylator jednojamowy - ICD DR z elektrodą Część 7: stymulator dwukomorowy BiV z kompletem elektrod i systemem do wenografii CS Część 8: zestawy do wprowadzania elektrod z rozrywalną koszulką 8F, 9F, 10F. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, al. Kraśnicka 100, 20-718 Lublin. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.15.82.10 - Stymulatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.82.10 - Stymulatory Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory Oryginalny kod CPV: 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Część 1: elektrostymulatory serca do stymulacji jednojamowej SSI z elektrodą - 115 szt. Część 2: elektrostymulatory serca do stymulacji jednojamowej SSIR z elektrodą - 15 szt. Część 3: stymulator dwujamowy - DDD z elektrodami - 130 szt. Część 4: stymulator dwyjamowy DDDR z elektrodami - 30 szt. Część 5: kardiowerter defibrylator jednojamowy - ICD VR z elektrodą - 22 szt. Część 6: kardiowerter defibrylator jednojamowy - ICD DR z elektrodą - 8 szt. Część 7: stymulator dwukomorowy BiV z kompletem elektrod i systemem do wenografii CS - 5 szt. Część 8: zestawy do wprowadzania elektrod z rozrywalną koszulką 8F - 50 szt., 9F - 100 szt., 10F - 100 szt. Szacunkowa wartość baz VAT: 1 604 225,00 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Pakiet 1 - 2460,00 zł Pakiet 2 - 320,00 zł Pakiet 3 - 4133,00 zł Pakiet 4 - 950,00 zł Pakiet 5 - 3790,00 zł Pakiet 6 - 1690,00 zł Pakiet 7 - 420,00 zł Pakiet 8 - 390,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Przelew 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Określone w SIWZ - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7.04.2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: 1. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 20% wartości składanej oferty - wysokość tych środków należy określić kwotowo. Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca będzie posiadał dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 20% wartości składanej oferty - wysokość tych środków należy określić kwotowo. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: w Dz.U.: 2006/S 31 034001 z dnia 15.02.2006 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena (koszt) - 80% 2. Jakość - 20% Kolejność według znaczenia: Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WSzSpRZP 333/12/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.04.2006, cena - 30 PLN z VAT. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie WSzSp lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.04.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.04.2006, godzina 11:00, Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, al. Kraśnicka 100, 20-718 Lublin, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.02.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: stymulatory serca do stymulacji jednojamowej SSI z elektrodą. 3) Zakres lub wartość: 1 pozycja - 115 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: okres w miesiącach: 12. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: stymulatory serca do stymulacji jednojamowej SSIR z elektrodą. 3) Zakres lub wartość: 1 pozycja - 15 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: okres w miesiącach: 12. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: stymulator dwujamowy DDD z elektrodami. 3) Zakres lub wartość: 1 pozycja - 130 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: okres w miesiącach: 12. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: stymulator dwujamowy DDDR z elektrodami. 3) Zakres lub wartość: 1 pozycja - 30 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: okres w miesiącach: 12. CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: kardiowerter defibrylator jednojamowy - ICD VR z elektrodą. 3) Zakres lub wartość: 1 pozycja - 22 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: okres w miesiącach: 12. CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: kardiowerter defibrylator dwujamowy - ICD DR z elektrodami. 3) Zakres lub wartość: 1 pozycja - 8 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: okres w miesiącach: 12. CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: stymulator dwukomorowy BiV z kompletem elektrod i systemem do wenegrafi CS. 3) Zakres lub wartość: 1 pozycja - 5 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: okres w miesiącach: 12. CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: zestawy do wprowadzania elektrod z rozrywalną koszulką 8F, 9F, 10F. 3) Zakres lub wartość: 3 pozycje zestawy do wprowadzania elektrod z rozrywalną koszulką 8F - 50 szt., 9F - 500 szt., 10F - 100 szt 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: okres w miesiącach: 12.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.