Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-21
Dukla: Remont infrastruktury drogowej, Gmina Dukla, rok 2009
Numer ogłoszenia: 116465 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla , ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont infrastruktury drogowej, Gmina Dukla, rok 2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont infrastruktury drogowej, Gmina Dukla, rok 2009 a) Droga (k/Belcika) nr ew. 512 w Zboiskach; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, w gr. kat. I-IV - 532,5m2; - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym, gr. warstwy po zagęszczeniu ponad 10 cm - 79,87 m3; - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o grub. 3 cm - 100,5 m2; - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm 100,5 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa, grub. po zagęszczeniu 3 cm - 532,50 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa, każde dalsze 3 cm grub. po zagęszczeniu 3 cm - 532,50 m2; - oczyszczenie rowów z namułu grubości 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu - 213 m; - nawierzchnia żwirowa - pobocze rozścielane ręcznie , grubość po zagęszczeniu 5 cm - 213 m2; b) Droga (k/Mikulskiej ) nr ew. 650 w Lipowicy; - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokość 20 cm - 50 m2; - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokość 20 cm, za każde dalsze 5cm - 50 m2; - podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm- 50 m2; - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm -50 m2; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, w gr. kat. I-IV- 630 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa, grub. po zagęszczeniu 3 cm - 642,50 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa, każde dalsze 2 cm grub. po zagęszczeniu - 642,50 m2; - nawierzchnia żwirowa - pobocze rozścielane ręcznie , grubość po zagęszczeniu 5 cm - 252 m2; - wykonanie ubezpieczenia skarp rowu przydrożnego płytami ażurowymi typu Krata mała o wym. 90 x 60 x 10 cm - 90 m2; c) Droga ( k/ Wilka ) nr ew. 489 w Łękach Dukielskich - Myszkowskie; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, w gr. kat. I-IV - 725 m2; - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym, gr. warstwy po zagęszczeniu - 10 cm - 72,5 m3; - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa, grub. po zagęszczeniu 3 cm - 725 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa, każde dalsze 2 cm grub. po zagęszczeniu - 725 m2; - nawierzchnia żwirowa - chodnik rozścielany ręcznie - grub. po zagęszczeniu 5 cm - 290 m2; - oczyszczenie rowów z namułu grubości 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu - 70 m; - przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o śr. 40 cm - 10 m..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Informacja dotycząca wadium - 10 000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jeden lub kilku następujących formach : - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych ; Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto :Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku Oddział Dukla Nr konta : 58 86 42 10 96 20 10 96 00 18 33 00 02. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli : - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 prawa zamówień publicznych, nie złożyli dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, chyba że udowodnili, że wynika to z przyczyn nie leżących po ich stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie ; - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ) formularz ofertowy ( z wykorzystaniem wzoru), 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych ( z wykorzystaniem wzoru ) - załącznik nr 2, 3) kosztorys ofertowy szczegółowy - sporządzony na podstawie przedmiaru robót, dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 3, 4) zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 4, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5, 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że w wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- załącznik nr 6. 7) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (nie mniej niż 3) - załącznik nr 7, 8) potwierdzenie wpłaty wadium - załącznik nr 8..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dukla.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 14..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 9..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie w ramach podziału środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych MSWiA.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.