eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubańZP-1FP/2010 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych o kierunkach1) Montażysta rusztowań budowlano-montażowych metalowych, 1 grupa 10 osobowa 2) Operator koparko-ładowarki, 1 grupa 40 osobowa 3) Operator agregatów tynkarskich, 1 grupa 10 osobowa

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2010-05-11

Lubań: ZP-1FP/2010 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych o kierunkach: 1) Montażysta rusztowań budowlano-montażowych metalowych, 1 grupa 10 osobowa 2) Operator koparko-ładowarki, 1 grupa 40 osobowa 3) Operator agregatów tynkarskich, 1 grupa 10 osobowa
Numer ogłoszenia: 116479 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu , ul. Lwówecka 10, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 7222548, faks 075 7223278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wrlu@praca.gov.pl lub pup@powiatluban.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-1FP/2010 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych o kierunkach: 1) Montażysta rusztowań budowlano-montażowych metalowych, 1 grupa 10 osobowa 2) Operator koparko-ładowarki, 1 grupa 40 osobowa 3) Operator agregatów tynkarskich, 1 grupa 10 osobowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych o kierunkach: 1) Montażysta rusztowań budowlano-montażowych metalowych, 1 grupa 10 osobowa 2) Operator koparko-ładowarki, 1 grupa 40 osobowa 3) Operator agregatów tynkarskich, 1 grupa 10 osobowa.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie wg zastosowania formuły: spełnia / niespełna, w oparciu o złożone przez wykonawcę Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że przeszkolił co najmniej 3 grupy osób bezrobotnych w ramach szkoleń grupowych, minimum 5 osobowych, w zakresie objętym zamówieniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w okresie prowadzonej działalności, w oparciu o informacje zawarte w druku /Wykaz usług szkoleniowych/stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi, których dotyczy oferta zostały wykonane należycie (np. w formie referencji, zaświadczeń).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje: a) salą szkoleniową, spełniającą wymagania ergonomiczne i bhp, w której odbywać się będzie szkolenie w zakresie zajęć teoretycznych, wyposażoną w odpowiednią ilość miejsc /w stosunku do liczby osób danego szkolenia/, i stolików, dla każdego uczestnika odrębne miejsce oraz zapewni wyposażenie w środki dydaktyczne tj. tablicę, projektor multimedialny itp., z dostępem do sanitariatów, b) maszynami określonych specjalności wraz z placem manewrowym (poligonem), do realizacji zajęć praktycznych, a w przypadku szkolenia /Montażysta rusztowań budowlano-montażowych metalowych/ - posiada zestawy różnych rusztowań, w tym jednym z nich musi być rusztowanie rurowe - oraz ściany do ich montażu z możliwością wykonywania kotwień. Posiadanie prawa do dysponowania: salą szkoleniową, maszynami, placem - należy potwierdzić w formie dokumentów (np.: akt własności, umowa: najmu, dzierżawy, inne), ze wskazaniem okresu ważności tego prawa, np. umowa ważna od dnia - do dnia, prawo do dysponowania od dnia - do dnia,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz spełniają następujące wymagania: a) Przy realizacji zajęć teoretycznych, co najmniej 1 osoba legitymować się ma wykształceniem wyższym technicznym, oraz doświadczeniem zawodowym przy eksploatacji maszyn określonych specjalności, b) Przy realizacji zajęć praktycznych, co najmniej 1 osoba posiadać ma co najmniej średnie wykształcenie techniczne i uprawnienia operatora (montażysty) najwyższej klasy przewidzianej dla danej specjalności

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie wg zastosowania formuły: spełnia/ niespełna, w oparciu o złożone przez wykonawcę /Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. /Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/, o których mowa w art. 22 ust. 1, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. /Wykaz sprzętu i bazy lokalowej wykorzystywanych do realizacji szkolenia w zakresie części teoretycznej i praktycznej/, należy dołączyć dokumenty potwierdzające prawa dysponowania, używania i najmu sprzętu, lokalu i innych - załącznik nr 6 do SIWZ 3. /Wykaz osób wykonujących zamówienie oraz dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia/ - załącznik nr 7 do SIWZ. 4. /Wykaz usług szkoleniowych/ wraz z załącznikami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 8 do SIWZ. 5. /Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego/ - załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Inne dokumenty: a) Upoważnienie do prowadzenia działalności szkoleniowej wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, w zakresie kierunku szkolenia. b) Zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowej / zgodnie z art. 20 ustawy o promocji i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r., t. j. Dz. U. z 2008r., Nr 69, poz. 415, ze zm., oraz rozporządzenia MGIP w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych z dnia 27 października 2004 r. Dz. U z 2004r., Nr 236, poz. 2365 c) Pełnomocnictwo / upoważnienie do podpisania oferty i załączników, podpisania umowy o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. d) Aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny wyciąg z KRS, potwierdzone za zgodność z oryginałem , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem składania ofert.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1 - Cena - 65
    • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 30
    • 3 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1) Dopuszcza się zmiany po zawarciu umowy jeżeli dotyczą kadry dydaktycznej, Harmonogramu szkolenia, Programu szkolenia jeżeli nastąpiły one z przyczyn niezależnych i niezawinionych przez Wykonawcę lub wynikających z siły wyższej albo w innych uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć w trakcie podpisywania umowy, a które nie wpłyną na poziom i jakość szkolenia. 2) Zleceniodawca dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby osób które rozpoczęły szkolenie nie więcej jednak niż o 2 osoby. Obniżenie liczby osób, które rozpoczęły szkolenie nie powoduje po stronie Wykonawcy powstania jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wrlu@praca.gov.pl lub pup@powiatluban.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY URZĄD PRACY w LUBANIU ul. Lwówecka 10 , 59-800 Lubań.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Urządu Pracy w Lubaniu ul. Lwówecka 10 I pietro, pok. Nr 5.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Montażysta rusztowań budowlano-montażowych metalowych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych o kierunku: Montażysta rusztowań budowlano-montażowych metalowych, 1 grupa 10 osobowa.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.06.2010.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Operator koparko-ładowarki.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych o kierunku : Operator koparko-ładowarki, 1 grupa 40 osobowa.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.06.2010.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Operator agregatów tynkarskich.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych o kierunku Operator agregatów tynkarskich, 1 grupa 10 osobowa.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.06.2010.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.