To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-24
Starogard Gdański: Świadczenie usług ochroniarskich i sprzątania dla Domu Pomocy Społecznej w Szpęgawsku.
Numer ogłoszenia: 11648 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 373942 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Szpęgawsku, ul. Kasztanowa 23, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5621461 w. 20, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochroniarskich i sprzątania dla Domu Pomocy Społecznej w Szpęgawsku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochroniarskich i sprzątania dla Domu Pomocy Społecznej w Szpęgawsku. Usługi ochroniarskie - zakres Usługi ochrony fizycznej świadczone na terenie należącym do Domu tj. teren parku, budynku administracji, oddziałów A,B,C i D, kotłowni przez 7 dni w tygodniu. Usługi będą świadczone w godzinach od 15.00 do 7.00 w dniach roboczych oraz przez 24 godziny na dobę w dni wolne od pracy. W ramach umowy pracownik ochrony zobowiązany będzie do: 1.łączenia rozmów telefonicznych 2.obchodu obiektów minimum dwa razy w ciągu dnia w weekendy,dni świąteczne i i inne wolne od pracy, dwa razy w godzinach popołudniowych i nocnych(w godzinach nocnych każdorazowo nawiązując kontakt z pracownikiem obsługującym kotłownie). Zawsze w sytuacjach wymagających sprawdzenia stanu bezpieczeństwa 3.Zapewnienia porządku i czystości w okolicy budynku portierni oraz dojścia do budynku administracji oraz bramy wjazdowej. (szczególnie w okresie zimowym) W ramach ceny określonej w umowie wykonawca zobowiązany zostanie do zainstalowania na oddziałach A,B i C urządzenia umożliwiającego wezwanie patrolu interwencyjnego z przyciskiem napadowym na każdy z oddziałów. Czas przybycia patrolu na teren Domu nie może przekroczyć 10 minut. Pracownicy patrolu podejmują interwencję do momentu przybycia policji bądź zażegnania sytuacji niebezpiecznej,w ramach ceny wykonawca zapewnia przyjazd patrolu interwencyjnego w ilości do 30 interwencji miesięcznie. Pracownicy patrolu interwencyjnego muszą posiadać uprawnienia dla pracowników ochrony. W przypadku przebywania na terenie chronionego obiektu osób z zewnątrz znajdujących się pod wpływem alkoholu lub powodujących zakłócenie ładu i porządku ,pracownik ochrony natychmiast powiadamia przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku zagrożenia lub zdarzenia mogącego powodować szkody, wykonawca zobowiązany będzie do podejmowania działań prewencyjnych oraz natychmiastowej interwencji poprzez pracownika ochrony bądź patrol interwencyjny. Usługi sprzątania - zakres Usługa sprzątania wykonywana będzie w każdy dzień roboczy od godz.15.00. Wykonawca zabezpiecza własne środki czystości , zobowiązany jest do: sprzątanie i odkurzanie pomieszczeń biurowych pow.ok 185 m2, odkurzanie mebli i urządzeń, opróżnianie koszy na śmieci, zmywanie klatki schodowej i holu głównego pow.ok.115 m2, zmywanie urządzeń toalety, mycie okien raz na kwartał...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alfa Guard Security, ul.Mickiewicza 10, 83-262 Czarna Woda, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 248040,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 238015,20
Oferta z najniższą ceną: 238015,20 / Oferta z najwyższą ceną: 254193,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- DOSTAWA KONTRASTÓW I WYROBÓW MEDYCZNYCH DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ I ODDZIAŁU INTENSYWNEGO NADZORU KARDIOLOGICZNEGO
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku II postępowanie
- Modernizacja dróg gruntowych - wzmocnienie płytami Yomb
- Remont Leśniczówki Orle - postępowanie nr 2
- Pełnienie funkcji: Powiatowego Doradcy Zawodowego w ramach projektu pt. "Wybieram przyszłość zawodową - edycja II".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA OCHRONY OSÓB, OBIEKTU I MIENIA WRAZ Z MONITOROWANIEM SYGNAŁÓW LOKALNEGO SYSTEMU ALARMOWEGO W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BEŁCHATOWIE UL. PABIANICKA 32
- Ochrona fizyczna Sądu Rejonowego w Białymstoku
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- 13/2025 Świadczenie usługi w zakresie bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej obiektów i mienia Szpitala Rejonowego im. dr. J. Rostka w Raciborzu
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.