To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-11
Rumia: Utrzymanie czystości na terenie miasta Rumi w podziale na rejon A i B.
Numer ogłoszenia: 11649 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 388174 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Rumia, ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenie miasta Rumi w podziale na rejon A i B..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: akres prac obejmuje: 1) mechaniczne zamiatanie pasów drogowych: Mechaniczne zamiatanie odcinków pasów drogowych zamiatarką, ze szczególnym uwzględnieniem terenu przy krawężnikach, wjazdach w drogi nieutwardzone Usługa obejmuje ręczne doczyszczenie całej szerokości pasa drogowego Zebrane zanieczyszczenia należy przekazać do Eko Doliny Sp. z. o.o. w Łężycach. Załadunek i wywóz zanieczyszczeń do zakładu utylizacji winien nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin po uprzątnięciu śmieci, przy czym nie dopuszcza się pozostawienia zebranych śmieci przez niedzielę lub święto Częstotliwość zamiatania jezdni w rejonie A, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ Częstotliwość zamiatania jezdni w rejonie B, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ 2) letnie zmywanie jezdni: Mechaniczne polewanie i zmywanie jezdni polewarko-zmywarką Zmywanie mechaniczne obejmuje całą szerokość jezdni wraz z powierzchniami zatok przystankowych i parkingowych usytuowanych w pasie drogi Zmywanie musi gwarantować zmycie z całej szerokości jezdni drobnych zanieczyszczeń i pyłu pozostałego po mechanicznym zamiataniu, w sposób nie powodujący zanieczyszczenia przyległych do jezdni chodników, opasek bezpieczeństwa i terenów zielonych. Dostęp do wody przemysłowej zapewni Wykonawca we własnym zakresie, jak również ponosi jej koszt Częstotliwość zmywania ulic w rejonie A i w rejonie B - 1 x miesiąc; w sytuacjach wyjątkowych (np. kilkunastodniowa susza) - na zgłoszenie Zamawiającego. 3) oczyszczanie pasa drogowego: Mechaniczne i ręczne oczyszczanie z wszystkich zanieczyszczeń, w tym: piasku, puszek, butelek, niedopałków papierosów, kapsli, folii, kartonów, papierów, worków i reklamówek (wraz z zawartością), leżących gałęzi oraz konarów drzew i krzewów, liści, nasion i owoców z drzew i krzewów, chwastów, zwłok martwych zwierząt lub ich części, odchodów zwierzęcych oraz innych odpadów, porzuconych przez nieznanego sprawcę, na szerokości całego pasa drogowego, w tym wielkogabarytowych Usługa nie obejmuje wygrabiania liści z trawników znajdujących się w pasie drogi. Zebrane zanieczyszczenia należy przekazać do Eko Doliny Sp. z. o.o. w Łężycach Załadunek i wywóz zanieczyszczeń do zakładu utylizacji winien nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin po uprzątnięciu śmieci, przy czym nie dopuszcza się pozostawienia zebranych śmieci przez niedzielę lub święto Częstotliwość oczyszczania pasa drogowego w rejonie A, według Załącznika nr 2 do SIWZ, przy czym w przypadkach uzasadnionych dodatkowo poza harmonogramem, w ciągu 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego Częstotliwość oczyszczania pasa drogowego w rejonie B, według Załącznika nr 4 do SIWZ, przy czym w przypadkach uzasadnionych dodatkowo poza harmonogramem, w ciągu 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego 3.1.) Szczególne wymagania dotyczące zbierania z pasa drogi, transportu i unieszkodliwiania zwłok martwych zwierząt lub ich części: Prace, poza bieżącym oczyszczaniem pasa drogowego zgodnie z załącznikiem Nr 2 i 4 do SIWZ, należy wykonać: - w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego między godziną 6.00 a 22.00 - niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 3 godzin, - w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego między godziną 22.00 a 6.00 - niezwłocznie, jednak nie później niż do godz. 8.00 Wykonawca ma obowiązek oddać zebrane zwłoki zwierząt lub ich części do zakładu utylizacji tego typu odpadów 3.2.) Usuwanie wylewów Oczyszczenia pasa drogowego należy dokonać w ciągu 72 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku, gdy występują w tym czasie dni świąteczne - wykonanie prac w ciągu 96 godzin 3.3.) Interwencja I° Prace oczyszczenia pasa drogowego należy wykonać na zgłoszenie Urzędu Miasta bądź Straży Miejskiej w Rumi, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, również w dni wolne od pracy W przypadku, gdy w tym czasie występują dni świąteczne - wykonanie prac w ciągu 48 godzin 3.4.) Interwencja II° Oczyszczenia pasa drogowego należy dokonać na zgłoszenie Urzędu Miasta bądź Straży Miejskiej w Rumi, w ciągu 6 godz. od zgłoszenia, również w dni wolne od pracy i w godzinach nocnych 4) Opróżnianie koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody: Usługa obejmuje: - opróżnianie koszy z częstotliwością 3 x w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek oraz interwencyjnie na zgłoszenie Zamawiającego, Wyjątek: - w rejonie A: kosze ustawione wzdłuż ul. Dąbrowskiego - na odcinku od ul. Starowiejskiej do ul. Warszawskiej, należy opróżniać codziennie, - w rejonie B: kosze ustawione wzdłuż ul. Starowiejskiej; ul. Sobieskiego - przy kładce PKP Rumia Janowo oraz kosze ustawione przy ciągu pieszo-rowerowym przy Dworcu Komunikacji Miejskiej w Rumi przy ul. Starowiejskiej oraz ciągu pieszym do ul. Dąbrowskiego oraz parkingu przy dworcu PKP w Rumi, parkingu przy ul. Abrahama róg Starowiejska (teren oznaczony na mapce w Załącznik nr 3 pkt I ppkt 1) - należy opróżniać codziennie - oczyszczanie terenu wokół koszy w trakcie ich opróżniania w odległości 2 m, łącznie z zamieceniem lub wygrabieniem, - mycie i dezynfekcję koszy, przynajmniej raz w trakcie obowiązywania umowy - termin należy uzgodnić z Zamawiającym, - ustawianie przewróconych lub przestawionych koszy, - informowanie Zamawiającego o zniszczeniu lub kradzieży koszy. Ilość i lokalizację koszy w rejonie A zamieszczono w Załączniku nr 1 do SIWZ Ilość i lokalizację koszy w rejonie B zamieszczono w Załączniku nr 3 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dębogórska 148, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 289719,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 224700,00
Oferta z najniższą ceną: 224700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 374500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dębogórska 148, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 289719,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 278200,00
Oferta z najniższą ceną: 278200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 438700,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUMI
- "Opracowanie Koncepcji Rozwoju Społeczności Energetycznej w Gminie Miejskiej Rumia".
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 7 w Rumi z podziałem na trzy części".
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola pod Topolą w Rumi z podziałem na dwie części".
więcej: przetargi w Rumi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z utrzymaniem porządku na terenach przyległych do budynku oraz sprzątania w Ośrodku Kuratorskim nr 6 w Dębicy.
- Świadczenie usług komunalnych polegających na utrzymaniu czystości i porządku na terenie miasta Paczków w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.