Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-13
Tomaszów Lubelski: Dostawa do siedziby Zamawiającego samochodu ciężarowego ( nowego), rok produkcji 2012 przeznaczonego do załadunku, rozładunku i transportu odpadów komunalnych w znormalizowanych kontenerach KP-7 o długości od 2900 do 3700 mm
Numer ogłoszenia: 116500 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Tomaszowie Lubelskim , ul. Lwowska 37A, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6642461, faks 084 6643519.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.tomaszow.lubelski.mbnet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ogólne usługi komunalne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby Zamawiającego samochodu ciężarowego ( nowego), rok produkcji 2012 przeznaczonego do załadunku, rozładunku i transportu odpadów komunalnych w znormalizowanych kontenerach KP-7 o długości od 2900 do 3700 mm.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa do siedziby Zamawiającego samochodu ciężarowego ( nowego), rok produkcji 2012 przeznaczonego do załadunku, rozładunku i transportu odpadów komunalnych w znormalizowanych kontenerach KP-7 o długości od 2900 do 3700 mm Opis przedmiotu zamówienia: I. Silnik - spełniający normę emisji spalin EURO VEEV - moc maksymalna 170KM (125kW) w zakresie 3000 - 3500 obr na min, - maksymalny moment obrotowy 400Nm w zakresie 1250 - 3000 obr na min, - pojemność skokowa - nie mniejsza jak 2998 cm3 - 4 cylindry w rzędzie, - łańcuch rozrządu, - 16 zaworów (4 na cylinder), - bezpośredni wtrysk paliwa pod wysokim ciśnieniem common rail do 1800 bar, - dwie turbosprężarki. II. Skrzynia biegów: - 6-biegowa, zsynchronizowana. - sprzęgło 11 cali jednotarczowe, sterowane hydraulicznie z automatyczną kasacją luzu. III. Układ hamulcowy: - tarcze na obu osiach (przednie wentylowane), - dwuobwodowy układ krzyżowy z zaciskami pływającymi i wspomaganiem podciśnieniowym, - hamulec pomocniczy (postojowy) sterowany na koła tylne. IV. Instalacja elektryczna: - napięcie znamionowe 12V, - akumulator 110Ah, - oświetlenie samochodu zgodne z obowiązującymi przepisami. V. Ogumienie i koła: - rozmiar 225 na 75 R 16, - podwójne koła tylnej osi VI. Rama pojazdu: - podłużnice ze stalowych profili C połączone poprzecznicami, - rama na całej długości samochodu. VII. Zawieszenie przednie: - niezależne z drążkiem skrętnym umocowanym do podłużnicy ramy pojazdu zintegrowany z teleskopowymi amortyzatorami dwustronnego działania. VIII. Zawieszenie tylne: - sztywna belka, resory paraboliczne, - amortyzatory teleskopowe, hydrauliczne dwustronnego działania. IX. Układ kierowniczy: - koło kierownicy po stronie lewej, - blokada koła kierownicy. - wspomaganie kierownicy. X. Tłumik gazów spalinowych: - wzdłuż podłużnic ramy. XI. Wyposażenie kabiny kierowcy: 1. Lusterka szerokokątne sterowane elektrycznie. 2. Elektrycznie sterowane szyby. 3. Fotel kierowcy regulowany w 3 płaszczyznach z zagłówkiem. 4. Podwójny fotel pasażera z zagłówkami. 5. Komputer pokładowy z wyświetlaczem monochromatycznym (funkcje: licznik kilometrów całkowity, przebieg dzienny, jednostkowe zużycie paliwa, zegar. 6. Pionowa regulacja kierownicy w zakresie 0 - 45 mm. 7. Klimatyzacja. 8. Poduszka powietrzna kierowcy. 9. Ściana tylna kabiny z szybą. 10. Tachograf. 11. Przygotowanie do montażu radia. 12. Immobilizer w kluczyku. 13. Obrotomierz. 14. Zamykany schowek w centralnej części kokpitu (bez kluczyka). 15. Oświetlenie wnętrza kabiny. 16. Regulacja świateł z kabiny kierowcy. XII. Inne wyposażenie samochodu w systemy: 1. ESP 9 - stabilizuje tor jazdy zapobiegając wynoszeniu na zakrętach. 2. ASR - zapobiega poślizgowi kół napędowych podczas ruszania na śliskiej nawierzchni. 3. ABS - zapobiega zablokowaniu poszczególnych kół podczas hamowania. 4. EBD - rozdziela siłę hamowania pomiędzy osią przednią i tylną. 5. MSR - zapobiega zablokowaniu kół napędowych wskutek hamowania silnikiem w wypadku nagłego puszczenia pedału gazu lub nieodpowiedniej redukcji biegu. 6. HBA - zwiększa ciśnienie w układzie hamulcowym przy gwałtownym hamowaniu. 7. LAC - rozpoznaje rozmieszczenie ładunku względem poszczególnych osi. XIII. Dodatkowe wyposażenie: 1. Wlew paliwa zamykany na kluczyk. 2. Pakiet zimowy (podgrzewany filtr paliwa, podgrzewana odma silnika). 3. Długie ramiona lusterek. 4. Pełnowymiarowe koło zapasowe montowane w koszu. 5. Dysze spryskiwaczy zintegrowane z ramionami wycieraczek, światła dzienne. 6. Błotniki kół tylnych. 7. Lampa umożliwiająca wysyłanie żółtego sygnału błyskowego (kogut). XIV. ZABUDOWA - URZĄDZENIE HAKOWE: 1. Przeznaczona do załadunku, transportu i rozładunku kontenerów KP-7 o ciężarze całkowitym nie mniejszym niż 4000kg (masa ładunku wraz z kontenerem). 2. Wysokość haka 1.200mm . 3. Teleskopowe ramie główne, dwa siłowniki. 4. Sterowanie elektrohydrauliczne z kabiny kierowcy oraz awaryjne mechaniczne poprzez cięgna umieszczone na ramie hakowca. 5. Zakres obsługiwanych kontenerów: długość od 2.900 do 3.700mm. 6. Bez rolek prowadzących na podłużnicach ramy hakowej. 7. Rolki najazdowe (tylne) zapewniające stabilność prowadzenia kontenera podczas jego załadunku i rozładunku . 8. Hydrauliczny mechanizm blokujący kontener na samochodzie. 9. Rama nośna oraz profile urządzenia wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości. 10. Rok produkcji urządzenia hakowego 2012. XV. Dopuszczalna masa całkowita samochodu od 6,5 do 7 ton. XVI. DOKUMENTACJA SAMOCHODU: 1. Instrukcja eksploatacji i konserwacji (instrukcja obsługi, charakterystyka techniczna, instrukcja BHP, instrukcja przeglądów, konserwacji i napraw, wykaz części zamiennych, karta gwarancyjna - pisane w języku polskim). 2. Deklaracja zgodności dla wymogów CE dla maszyn i urządzeń. 3. Dokumentacja umożliwiająca rejestracje pojazdu (homologacja typu kompletnego samochodu lub świadectwo badania jednostkowego oraz niezbędna dokumentacja do zarejestrowania urządzenia hakowego w Urzędzie Dozoru Technicznego). XVII. GWARANCJA: 1. Wykonawca udzieli na kompletny samochód gwarancji na okres minimum 24 miesięcy z limitem kilometrów 200 000- (limit km dotyczy podwozia). 2. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny: - Wykonawca udzieli bezpłatnego serwisu w okresie trwania gwarancji w zakresie obsług, przeglądów i napraw (wraz z transportem i wymianą części zamiennych). Zakres obsługi serwisowej, obejmujący wykonanie obsług technicznych musi być zgodny z zaleceniami i wytycznymi producenta podwozia i zabudowy. - W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia usterek wynikających z normalnej eksploatacji samochodu w terminie do 48 godzin od chwili zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. - W przypadku braku możliwości dokonania naprawy samochodu (dotyczy awarii samochodu w okresie gwarancji), która wyłącza samochód z eksploatacji na okres dłuższy niż pięć dni Wykonawca na okres naprawy samochodu zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć do siedziby Zamawiającego samochód zastępczy o podobnych parametrach. XVIII. DODATKOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJACEGO: 1. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty uprawnienia Wykonawcy z Urzędu Dozoru Technicznego do napraw i modernizacji dźwigników tłokowych. 2. Wykonawca przeprowadzi na koszt własny szkolenia wyznaczonych pracowników w zakresie prawidłowego i bezpiecznego eksploatowania urządzenia hakowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadać uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Oświadczenie Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadać wiedzę i doświadczenie w realizacji zamówienia objętym postępowaniem. Oświadczenie Wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Oświadczenie Wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . Oświadczenie Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Oświadczenie Wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: a) gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) zmiany przepisów prawnych, c) ustawowej zmiany stawki VAT: jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług należących do przedmiotu zamówienia, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.tomaszow.lubelski.mbnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ul. Lwowska 37 A, 22-600 Tomaszów Lubelski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ul. Lwowska 37 A, 22-600 Tomaszów Lubelski w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Zakup specjalnego lekkiego samochodu operacyjnego (SLOp) wraz z wyposażeniem
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Remont schodów wejściowych w części zabytkowej budynku Sądu Rejonowego w Tomaszowie Lubelskim
- Budowa drogi gminnej od km 0+000,00 (od drogi powiatowej nr 2407R w miejscowości Podlesina, Gmina Narol) do km 1+945,35 (do drogi powiatowej nr 3545L w miejscowości Rabinówka, Gmina Tomaszów Lubelski)
- Budowa i przebudowa dróg, poprawa parametrów melioracji szczegółowych z budową nowych przepustów oraz rekultywacja gruntów w ramach op. "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gm. Mircze"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nowego samochodu ciężarowego bezpylnego zasilanego silnikiem napędzanym ON, śmieciarka dwukomorowa przystosowana do pojemników (120,240,360,770,1100)
- Dostawa używanego pojazdu do odbioru segregowanych odpadów komunalnych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Zakup samochodu typu hakowiec wraz z przyczepą w ramach leasingu operacyjnego
- ZAKUP I DOSTAWA W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO TYPU ŚMIECIARKA
więcej: Pojazdy do zbierania odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.