Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-02
Ciechanów: roboty budowlane realizowane w ramach zadania Modernizacja budynków: zakaźnego, pulmonologicznego oraz budynku 1-D
Numer ogłoszenia: 116540 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie, ul. Powstańców Wielkopolskich 2, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6730543, 6723127, fax 023 6730274, 6722764.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalciechanow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane realizowane w ramach zadania Modernizacja budynków: zakaźnego, pulmonologicznego oraz budynku 1-D.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: a) wykonanie podjazdów dla osób niepełnosprawnych, b) wykonanie okładzin podestów i schodów wejściowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 2000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie ww. zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; ocena speł-nienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę do-kumentów, o których mowa w dziale VII. ust. 1 pkt. 3 b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi wykazać, że: -doświadczenie: w okresie ostatnich 5 lat, (licząc od dnia wszczęcia postę-powania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 2 zadania, odpowia-dające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia (roboty budowlane w zakresie remontów budynków kubaturo-wych) i o wartości nie mniejszej niż: 150.000,00 PLN brutto. Ocena speł-nienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 4 do SIWZ, o którym mowa w dziale VII ust. 1 pkt.5). W przypadku występowania Wykonawcy zatrudniającego podwykonawcę warunek musi być spełniony przez głównego wykonawcę. Za podwyko-nawstwo będzie się uznawało: umowę zlecenia, umowę o dzieło itd.), Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. -potencjał kadrowy: wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanego niżej sta-nowiska: a.Kierownik robót budowlanych - pełniący jednocześnie funkcję kie-rownika budowy. Minimalne wymagania: b.wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie budownictwa o spe-cjalności konstrukcyjno-budowlanej umożliwiające kierowanie robo-tami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. -osoba ta musi być wpisana do Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 5 do SIWZ, o którym mowa w dziale VII ust. 1 pkt.6), c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że: przedstawi kserokopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działal-ności na wartość co najmniej 50.000 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zło-tych). d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na pod-stawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. ocena speł-nienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę do-kumentów, o których mowa w dziale VII ust. 1, pkt. 4).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy zobowiązani są złożyć: a.Oświadczenie - wzór - załącznik nr 2 do SIWZ. b.Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. c.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierające na-zwisko osoby uprawnionych do reprezentowania firmy. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Dokumenty muszą być datowane nie wcześniej niż sześć miesięcy, przed terminem otwarcia ofert. d.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz wła-ściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzy-manie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z poda-niem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie wysta-wione przez podmiot zlecający wykonanie zamówienia- zgodnie z wzorem - załącznik nr 3. f.Dane kierownika budowy który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówie-nia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, oraz podanie podwykonawców prze-widzianych do realizacji zamówienia (wg wzoru - załącznik nr 4, g.Kserokopia polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego doku-mentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzial-ności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. h.Oświadczenie z przeprowadzonej wizji lokalnej potwierdzone i wydane przez Zamawiającego, o którym mowa w dziale VI ust. 7 siwz. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika do reprezen-towania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do repre-zentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publiczne-go. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego: -każdy z nich musi spełniać warunki określone w pkt 1, 3, 4 oświadczenia, o którym mowa w ust 1 pkt 1. Natomiast warunki określone w pkt 2 oświadcze-nia mogą spełniać łącznie; -oświadczenie, o którym mowa w ust 1 pkt 1 składają wystawione indywidual-nie przez każdego z wykonawców, przy czym treść pkt 2 oświadczenia może zostać zmodyfikowana tak, by wskazać, że wykonawcy wspólnie spełniają warunki określone w pkt 2 oświadczenia; -każdy z wykonawców składa dokumenty, o których mowa w ust 1 pkt 2 oświadczenia, wystawione indywidualnie na niego. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VII SIWZ. Wykonawcy, którzy w określonym termi-nie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, zostaną wezwani przez Zamawiającego do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalciechanow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Powstańców Wielkopolskich 2 Dział Inwestycji i Pozyskiwania Środków Unijnych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Leki, opatrunki i roztwory do płukania ran
- Przebudowa obiektu przyszkolnego - Sali sportowej wraz z zapleczem przy szkole Podstawowej Nr 1 w Ciechanowie
- Wykonanie robót budowlanych związanych z rewitalizacją terenu za Halą Pułtuską poprzez utwardzenie kostką betonową drogi wewnętrznej - zad. pn. ,,Rewitalizacja terenu za Halą Pułtuską - etap II"
- "Kompleksowa poprawa efektywności energetycznej zabytkowych wielorodzinnych budynków mieszkalnych na osiedlu Bloki w Ciechanowie - ul.Okrzei 5 i ul. Okrzei 12"
- Remonty w placówkach oświatowych 2025
- Zakup materacy przeciwodleżynowych.
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa budynku biurowego kancelarii leśnictw Drogoradz i Turznica
- "Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Wysokie, gm. Czerwieńsk"
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Jeżowe, w miejscowościach: Jeżowe, Groble, Jata i Sójkowa wraz z systemem monitorowania
- Modernizacja budynku garażowego Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim poprzez wzmocnienie konstrukcji budynku wraz z przywróceniem go do użytkowania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.