To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-07
Mińsk Mazowiecki: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. H. Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2015.
Numer ogłoszenia: 1165 - 2015; data zamieszczenia: 07.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245159 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 6 im. H. Sienkiewicza, ul. Sosnkowskiego 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 759 53 08, faks 25 759 53 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządowa - szkoła podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. H. Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2015..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. H. Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2015. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: Część I: artykuły ogólnospożywcze ( załącznik nr 2/ część 1) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 15200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000, 03100000 część II: warzywa i owoce ( załącznik nr 2 część 2) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 03200000, część III: Produkty zwierzęce, mięso i wędliny ( załącznik nr 2/ część 3 ) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 15100000 część IV: Garmażerka (załącznik nr 2/ część 4 ) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 15800000 część V: Nabiał (załącznik nr 2/ część 5 ) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 15500000, 03100000 Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. Wykonawca będzie zapewniał dostawę na miejsce, własnym transportem na bieżąco, w miarę zgłoszonych potrzeb, składanych faxem, telefonicznie przez upoważnioną osobę Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia samochodem spełniającym wymagania sanitarno - epidemiologiczne oraz wyładunek. O ilości jednorazowego zamówienia decyduje Zamawiający.Wykonawca dostarczał będzie towar do magazynu Zamawiającego w wyznaczonym terminie w godzinach 7.00 - 8.00. Formularze cenowe będące integralna częścią SIWZ określają wykaz asortymentui ilość produktów, jakie winny być dostarczone w okresie obowiązywania umowy, stanowią przewidywne zapotrzebowanie na okres 10 miesięcy. Artykuły spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:odpowiednie normy jakościowe lub atesty, odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,odpowiedni sposób przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu, odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.Produkty spożywcze musza byc dostarczane w opakowaniach opisanych w formularzu cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego o którym mowa w art. 67ust.1 pkt.6 ustawy PZP. Zamawiający nie przeiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany warunków umowy w zakresie wartości zamówienia do 20% w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci lub zaprzestania prowadzenia działalności stołowki. W przypadku nie wykonania pełnego zakresu ilościowego umowy Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe ani prawne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.00.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Artykuły spożywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
jakie przetargi wygrała firma
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
- Hurt-Detal Artykuły Spożywczo Rolne Anna Siekierko, ul. Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46370,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43454,36
Oferta z najniższą ceną: 43454,36 / Oferta z najwyższą ceną: 57597,48
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Warzywa i owoce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sprzedaż artykułów spozywczych Elżbieta Korulczyk, ul. Zacisze 16, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50239,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43189,92
Oferta z najniższą ceną: 43189,92 / Oferta z najwyższą ceną: 43682,41
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Mięso, produkty zwierzęce, wędliny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtonia Artykułów Spożywczo - Wędliniarskich Lidia Bąk, Arynów 2a, 05-300 Arynów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59692,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51616,43
Oferta z najniższą ceną: 50264,55 / Oferta z najwyższą ceną: 66649,80
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Garmażerka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tola wyroby garmażeryjne i cukiernicze, ul. Jaśminowa 19, 05-300 Budy Janowskie, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28214,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30175,32
Oferta z najniższą ceną: 30175,32 / Oferta z najwyższą ceną: 41115,38
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Nabiał
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
jakie przetargi wygrała firma
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
- Hurt - detal Artykuły spożywczo - rolne Anna Siekierko, ul. Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23254,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22176,00
Oferta z najniższą ceną: 22176,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36792,84
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach sportowo-rekreacyjnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim sp. z o.o. w roku 2025
- Zakup paliwa do pojazdów i urządzeń dla ZGK w Mińsku Mazowieckim w roku 2025
- Zakup używanego samochodu specjalistycznego z podnośnikiem hydraulicznym dla OSP Stojadła
- Rękawice sterylne chirurgiczne, niesterylne, diagnostyczne oraz do procedur wysokiego ryzyka.
- Usługi medyczne z zakresu Medycyny Pracy dla pracownika RON i Żołnierzy Zawodowych 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego oraz Jednostek Organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.