eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brójce1) BUDOWA DROGI ASFALTOWEJ KOTLINY - TEODORÓW 2) REMONT ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ I POŁOŻENIE DYWANIKA ASFALTOWEGO WE WSI BUKOWIEC - ZIELONA GÓRA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-02

Brójce: 1) BUDOWA DROGI ASFALTOWEJ KOTLINY - TEODORÓW 2) REMONT ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ I POŁOŻENIE DYWANIKA ASFALTOWEGO WE WSI BUKOWIEC - ZIELONA GÓRA
Numer ogłoszenia: 116610 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Brójce, 95-006 Brójce, woj. łódzkie, tel. 0-42 2996959, 2278656, fax 0-42 2140398, 2140391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brojce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1) BUDOWA DROGI ASFALTOWEJ KOTLINY - TEODORÓW 2) REMONT ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ I POŁOŻENIE DYWANIKA ASFALTOWEGO WE WSI BUKOWIEC - ZIELONA GÓRA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Budowa, wg dokumentacji technicznej drogi asfaltowej Kotliny - Teodorów - o powierzchni 2.333 m2 , szer. 4,2 m, a) podbudowa o powierzchni 2.713 m2, b) wykonanie odwodnienia, c) wykonanie poboczy, d) Dywanik asfaltowy - warstwa klinująca o grubości 4 cm i powierzchni 2.355 m2 - Warstwa ścieralna o grubości - 4 cm i powierzchni 2.333 m2 2) Remont istniejącej nawierzchni asfaltowej i położenie dywanika asfaltowego - warstwy ścieralnej gr. 4 cm we wsi Bukowiec -Zielona Góra

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.25 - Drogi jednopasmowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.25 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.28 - Krycie powierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.28 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - złoży stosowne oświadczenie 2.Posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotowego zamówienia. 2.1. dołączy aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli złoży: 3.1. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej czterech zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż brutto 300.000,- PLN każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 3.2. Dołączy kserokopie dokumentów, co najmniej 4, potwierdzających wykonanie zamówień z określeniem ich wartości i zakresu rzeczowego, z informacją, że roboty te zostały wykonane należycie, 3.3. Zatrudnia co najmniej jednego pracownika posiadającego kwalifikacje umożliwiające mu pełnienie funkcji kierownika budowy. 3.4. Udzieli gwarancji/rękojmi w zakresie przedmiotowego zadania na okres, co najmniej 36 miesięcy, liczony od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 3.5. Akceptuje warunki płatności określone w projekcie umowy, tj. 21 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej po spisaniu bezusterkowego protokołu odbioru. 3.6. wykona zamówienie w terminie do 3 miesięcy od daty podpisania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA, gdzie oświadczy, czy: 1.1. Udzieli gwarancji/rękojmi w zakresie przedmiotowego zadania na okres, co najmniej 36 miesięcy, liczony od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 1.2. Akceptuje warunki płatności określone w projekcie umowy, tj. 21 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej po spisaniu bezusterkowego protokołu odbioru. 1.3. wykona zamówienie w terminie do 3 miesięcy od daty podpisania umowy. 2. Wypełniony kosztorys ofertowy, 3. Podpisany formularz oświadczeń, że Wykonawcy nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej czterech zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż brutto 300.000,- PLN każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 5. Kserokopie dokumentów, co najmniej 4, potwierdzających wykonanie zamówień z określeniem ich wartości i zakresu rzeczowego, z informacją, że roboty te zostały wykonane należycie, 6. Kserokopię uprawnień, co najmniej jednego pracownika, który posiada kwalifikacje umożliwiające mu pełnienie funkcji kierownika budowy wraz z aktualnym wpisem tego pracownika do samorządu zawodowego. 7. Kserokopię, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez prawnego reprezentanta firmy, aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającą dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz zawierający nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brojce.bip.cc

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.brojce.bip.cc.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Urzędu, pok. Nr 9..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa drogi asfaltowej Kotliny - Teodorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa, wg dokumentacji technicznej, drogi asfaltowej Kotliny - Teodorów - o powierzchni 2.333 m2 , szer. 4,2 m, a) podbudowa o powierzchni 2.713 m2, b) wykonanie odwodnienia, c) wykonanie poboczy, d) Dywanik asfaltowy - warstwa klinująca o grubości - 4 cm i powierzchni 2.355 m2 - Warstwa ścieralna o grubości - 4 cm i powierzchni 2.333 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.26-9, 45.23.32.25-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont istniejącej nawierzchni asfaltowej i położenie dywanika asfaltowego we wsi Bukowiec -Zielona Góra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont istniejącej nawierzchni asfaltowej i położenie dywanika asfaltowego - warstwy ścieralnej gr. 4 cm we wsi Bukowiec -Zielona Góra.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.28-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.