eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SanokModernizacja systemu serwerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-18

Sanok: Modernizacja systemu serwerowego
Numer ogłoszenia: 116614 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku , ul. Rymanowska 20A, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4657000, faks 0-13 4657001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.sanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu serwerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na modernizacji posiadanej przez Zamawiającego informatycznej infrastruktury sprzętowo - programowej serwerowni, w następującym zakresie: 1) sprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wraz z dostarczeniem do miejsca instalacji - serwerownia Powiatowego Urzędu Pracy w Sanoku, ul. Rymanowska 20 A: - dwóch serwerów dwuprocesorowych wielordzeniowych o pojemności 192 GB RAM służących jako hosty klastra pod kontrolą VMware oraz dwóch dysków twardych do posiadanego przez Zamawiającego serwera HP DL 380 G7 (dalej łącznie zwanych również sprzętem); - oprogramowania z licencjami: Windows 2012 R2 Standard Government OLP 2 Proc (dwie licencje jako kontrolery domeny i jedna licencja na Vcenter) wraz z siedemdziesięcioma licencjami CAL, które posłużą do uruchomienia nowej domeny pod Win 2012R2 oraz aktualizacji do posiadanego przez Zamawiającego licencjonowanego oprogramowania Veeam do wykonywania backup-ów oraz VMware (dalej zwanego łącznie również oprogramowaniem); 2) wykonanie przez Wykonawcę kompleksowych usług instalacyjnych we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji, w tym wniesienia, ustawienia i fizycznego montażu w szafach teleinformatycznych typu Rack, z zastrzeżeniem odpowiedniego stosowania pkt 3, zdanie drugie; Wykonawca zapewnia okablowanie i inne elementy potrzebne do wykonania podłączeń. 3) wykonanie przez Wykonawcę kompleksowych usług wdrożeniowych wraz konfiguracją i parametryzacją, na bazie istniejącej i zmodernizowanej infrastruktury informatycznej Zamawiającego, uruchomienie do pracy i wykonanie testów sprawdzających wdrożony system i jego funkcje i przekazania Zamawiającemu dokumentacji z wykonanych testów. Wszystkie prace wdrożeniowe będą wykonane wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego, a z każdego etapu prac zostanie sporządzony protokół. 4) wykonanie przez Wykonawcę przed przystąpieniem do prac instalacyjno - wdrożeniowych kopii zapasowej maszyn wirtualnych, a także innych podlegających migracji danych czy środowisk (fizycznych czy wirtualnych) posiadanych przez Zamawiającego na bezpieczny zasób dyskowy o parametrach nie gorszych niż dotychczas wykorzystywane przez Zamawiającego. Zasób dyskowy do wykonania kopii zapasowej, o którym mowa wyżej zapewnia we własnym zakresie Wykonawca. 5) wykonanie i dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji użytkowej obsługi opisującej podstawowe funkcje sprzętu lub oprogramowania w języku polskim (ewentualnie w języku angielskim za uprzednią zgodą Zamawiającego) oraz przeszkolenie z obsługi wskazanych przez Zamawiającego pracowników; 6) usługi i inne świadczenia wynikające z udzielonej gwarancji prawidłowego działania sprzętu lub oprogramowania; 7) świadczenie przez Wykonawcę wsparcia technicznego: - w postaci pozostawienia do dyspozycji Zamawiającego dwóch osób ze strony Wykonawcy, wspierających wdrożone rozwiązanie bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego w godz. 7:00 do 16:00 w ciągu pierwszych dwóch dni roboczych (dni pracy dla Zamawiającego) następujących po pracach instalacyjno-wdrożeniowych; - na całe zrealizowane zadanie (wdrożone rozwiązanie) przez okres 12 miesięcy i na warunkach określonych w SIWZ; 8) wykonanie przez Wykonawcę pełnej i szczegółowej dokumentacji technicznej powykonawczej (powdrożeniowej), zatwierdzonej przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy posiadającego wymagane kwalifikacje lub uprawnienia (o ile są prawem wymagane), zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami prawa i innymi normami, a także dokumentacji opisującej sposób eksploatacji i administrowania całym rozwiązaniem po stronie Zamawiającego, w tym opis procedur backupowych i odtwarzania systemu po awarii. Przekazanie Zamawiającemu przedmiotowej dokumentacji nastąpi nie później niż w dniu zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie oględzin miejsca wykonania zamówienia (wizja lokalna) służących sprawdzeniu warunków związanych z wykonaniem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej organizacji pracy, która nie będzie zakłócała bieżącego funkcjonowania tut. Urzędu, a w szczególności do wykonania czynności instalacyjno - wdrożeniowych oraz testowania systemu w dni i godziny wolne od pracy dla tut. Urzędu. Harmonogram wykonania prac Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu i zakresu zamówienia, w tym opis parametrów technicznych zawiera załącznik nr 5 SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu i Zakresu Zamówienia (SOPZZ) oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Wskazane w niniejszej SIWZ oraz załącznikach do SIWZ: znaki towarowe, patenty, nazwy handlowe czy miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia - odnoszą się do opisu sprzętu i oprogramowania funkcjonującego w ramach dotychczasowej infrastruktury Zamawiającego, z którą nowa infrastruktura musi być kompatybilna, należy je rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych, które mają służyć zapewnieniu zachowania spójnego środowiska informatycznego, w tym sprzętowego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań zamiennych pod warunkiem ich prawidłowego funkcjonowania z rozwiązaniami sprzętowymi i oprogramowaniem wykorzystywanym w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sanoku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem, które musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu głównych dostaw potwierdzonego odpowiednimi dowodami, z ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert. Przez główne dostawy rozumie się zamówienia (umowy) na wykonanie infrastruktury informatycznej w obszarze serwerów o wartości co najmniej 100 000, 00 zł brutto każde.Wykaz musi zawierać wszystkie dane wyszczególnione w załączniku nr 7 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody czy wykazane zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jeżeli zakres przedmiotowy wykazywanych przez Wykonawcę zamówień byłby szerszy (np. obejmowałby również dostawę innych elementów, inne usługi lub też inny rodzaj zamówień), Wykonawca winien wyodrębnić i podać dane dotyczące wyłącznie w zakresie wymaganym (w tym co do wartości zamówienia - oprócz podania wartości całego zamówienia (umowy) należy dodatkowo podać wyodrębnioną wartość w zakresie wymaganym). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spośród głównych dostaw, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia (umowy), których przedmiotem jest wykonanie infrastruktury informatycznej w obszarze serwerów o wartości nie mniejszej niż 100 000, 00 zł brutto każde. Zamawiający w przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu - część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone w warunku przez Zamawiającego, w tym musi być wykonana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spośród głównych dostaw, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia (umowy), których przedmiotem jest wykonanie infrastruktury informatycznej w obszarze serwerów o wartości nie mniejszej niż 100 000, 00 zł brutto każde. Zamawiający w przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu - część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone w warunku przez Zamawiającego, w tym musi być wykonana należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    Szczegółowy Opis Przedmiotu i Zakresu Zamówienia (SOPZZ) - załącznik nr 5 do SIWZ . Wykonawca do oferty załącza SOPZZ, podpisany z wypełnioną tabelą (oferowane parametry i potwierdzenie spełniania wymagań). W SOPZZ należy wypełnić każdy wiersz tabeli, opisując dokładnie każdy parametr wymagamy przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia wszystkich wymagań zawartych w SOPZZ. SOPZZ stanowi element oferty i nie podlega uzupełnianiu na zasadach określonych w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Konsekwencją niewypełniania lub niewłaściwego wypełniania SOPZZ jest niezgodność z SIWZ skutkująca odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Certyfikaty lub inne dokumenty: - zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności lub kontrolą jakości na potwierdzenie, że zaoferowane serwery są produkowane zgodnie z normą ISO - 9001 i ISO - 14001 tj. certyfikat lub równoważny dokument dot. procesu produkcji, zarządzania środowiskowego. Za certyfikat równoważny przyjmuje się taki, który potwierdza, że dostarczone produkty (serwery) odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w SOPZZ; - deklaracja zgodności CE (producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, który poddał wyrób lub proces jego wytwarzania ocenie zgodności z zasadniczymi wymaganiami) dla zaoferowanych serwerów;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (na podstawie opisu sposobu dokonania przez Zamawiającego oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy udowodnienia, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ponadto w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda by z pisemnego zobowiązania lub innych dokumentów składanych wraz z ofertą wynikał wyraźnie i jednoznacznie: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Umocowanie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.Pełnomocnictwo ma być złożone w oryginale albo kopii poświadczonej notarialnie.Dokumenty, oświadczenia oraz pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, chyba że Zamawiający w SIWZ lub ogłoszeniu o zamówieniu dopuścił złożenie dokumentu lub oświadczenia w określonym tam języku obcym (na zasadzie art. 9 pkt. 3 Pzp).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania modernizacji systemu serwerowego - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zostały określone we wzorze stanowiącym integralną część SIWZ, która w szczególności stanowi, że: Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za obopólną zgodą Stron, w przypadku wystąpienia okoliczności opisanych poniżej: 1) wystąpienia siły wyższej (pod pojęciem siły wyższej rozumie się wszelkie zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, a w szczególności: katastrofalne działanie sił przyrody, wojny, mobilizacje, zamknięcie granic, strajki generalne oraz akty władzy publicznej), co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia (SIWZ), a w szczególności w oznaczonym terminie (§ 2 i § 6 umowy) lub w przewidzianym tam zakresie; 2) wówczas gdy powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie było przewidziane przez Wykonawcę w ofercie, a taka potrzeba wynikła w trakcie realizacji Umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia części zamówienia podwykonawcy za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności; 3) wprowadzenie zamiany poszczególnych elementów będących przedmiotem niniejszej umowy lub ich komponentów w stosunku do przedstawionych w Ofercie Wykonawcy, jednakże pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego to jest wpłyną na obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację przedmiotu umowy lub poprawią parametry techniczne i efektywność rozwiązania. Zmiany, o których mowa nie mogą powodować podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w § 4 ust.1 umowy. 4) konieczność dostarczenia innych, niż określone w umowie oprogramowanie lub sprzęt lub ich elementy, nie powodujących zwiększenia ceny i pogorszenia innych zobowiązań związanych z ofertą Wykonawcy, spowodowane wycofaniem z produkcji lub obrotu, a posiadających parametry i inne cechy nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie. .Wszystkie ww. postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy jest zgoda obu Stron wyrażona w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pup.sanok.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku, ul. Rymanowska 20A, 38 - 500 Sanok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku, ul. Rymanowska 20A, budynek A, II piętro, pok. Nr 14 -Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.