eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRemonty dachów w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-25

Łódź: Remonty dachów w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 116639 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód" , ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6847601, faks 42 6847576.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschod.com3.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dachów w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na wykonanie na rzecz Zamawiającego robót budowlanych w zakresie określonym w ust. 2 - 4. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - dekarskich oraz towarzyszących w skład, których wchodzą roboty murowe (przemurowanie głowic kominowych), tynkarskie (uzupełnienie lub wymiana tynków na głowicach, gzymsach lub ścianach) i ciesielskie (wymiana i uzupełnienie elementów konstrukcyjnych dachu), w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego ujętych w czterech częściach zwanych pakietami nr 1, 2, 3, 4, w skład, których wchodzą następujące nieruchomości: 2.1. Część I (pakiet nr 1): a) Łódź ul. Dąbrowskiego 31 (przedmiar robót zał. nr 1 do SIWZ) - budynek mieszkalny, frontowy, trzykondygnacyjny ze strychem użytkowym; b) Łódź ul. Doroszewskiego 12 (przedmiar robót zał. nr 1A do SIWZ) - budynek mieszkalny, frontowy, trzykondygnacyjny ze strychem użytkowym; c) Łódź ul. Lenartowicza 14 (przedmiar robót zał. Nr 1B do SIWZ) - budynek mieszkalny, frontowy, jednokondygnacyjny ze strychem użytkowym. 2.2. Część II (pakiet nr 2): a) Łódź ul. Kołowa 11 (przedmiar robót zał. nr 2 do SIWZ) - budynek mieszkalny, frontowy, dwukondygnacyjny ze strychem użytkowo - mieszkalnym; b) Łódź ul. Kraszewskiego 24 (przedmiar robót zał. nr 2A do SIWZ) - budynek mieszkalny, frontowy, dwukondygnacyjny ze strychem użytkowym; c) Łódź ul. Płocka 6 (przedmiar robót zał. nr 2B do SIWZ) - budynek mieszkalny, frontowy, jednokondygnacyjny ze strychem użytkowym; d) Łódź ul. Poznańska 46 (przedmiar robót zał. nr 2C do SIWZ) - budynek mieszkalny poprzecznej oficyny, dwukondygnacyjny ze strychem użytkowym. 2.3. Część III (pakiet nr 3): a) Łódź ul. Przybyszewskiego 30 (przedmiar robót zał. nr 3 do SIWZ) - budynek mieszkalny, frontowy, pięciokondygnacyjny z poddaszem; b) Łódź ul. Przybyszewskiego 40 (przedmiar robót zał. nr 3A do SIWZ) - budynek mieszkalny, frontowy, czterokondygnacyjny z poddaszem; c) Łódź ul. Przybyszewskiego 45 (przedmiar robót zał. nr 3B do SIWZ) - budynek mieszkalny, frontowy, czterokondygnacyjny z poddaszem. 2.4. Część IV (pakiet nr 4): a) Łódź ul. Karpia 8 (przedmiar robót zał. nr 4 do SIWZ) - budynek mieszkalny, frontowy, dwukondygnacyjny z poddaszem; b) Łódź ul. Łomżyńska 5 (przedmiar robót zał. nr 4A do SIWZ) - budynek mieszkalny, frontowy, trzykondygnacyjny; c) Łódź ul. Poznańska 4 (przedmiar robót zał. nr 4B do SIWZ) - budynek mieszkalny, poprzecznej oficyny, jednokondygnacyjny ze strychem użytkowo - mieszkalnym; d) Łódź ul. Praska 26 (przedmiar robót zał. nr 4C do SIWZ) - budynek mieszkalny, frontowy, trzykondygnacyjny z poddaszem; e) Łódź ul. Senatorska 4 (przedmiar robót zał. nr 4D do SIWZ) - budynek mieszkalny, front-lewa oficyna, jednokondygnacyjny; f) Łódź ul. Senatorska 25 (przedmiar robót zał. nr 4E do SIWZ) - budynek mieszkalny, frontowy, dwukondygnacyjny z poddaszem; g) Łódź ul. Suwalska 2/4 (przedmiar robót zał. nr 4F - budynek mieszkalny, frontowy, trzykondygnacyjny z poddaszem. zgodnie z dokumentacją techniczną, która stanowi załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 5 oraz dokumentacją obejmującą ilości robót ujęte w przedmiarach robót - zał. nr 1, 1A, 1B, 2, 2A, 2B, 2C, 3, 3A, 3B, 4, 4A, 4B, 4C, 4D, 4E, 4F w zakresie: 2.5. wykonania robót towarzyszących i tymczasowych: a) zajęcie pasa chodnika - ustawienie słupków ograniczających z liną, po zakończeniu robót rozebrania ustawionych słupków; 2.6. wykonania robót rozbiórkowych: a) rozebranie pokrycia z papy dachów, b) rozebranie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, c) rozebranie deskowania fragmentów dachów i elementów konstrukcyjnych dachów, d) rozebranie kominów do przemurowania, 2.7. wykonania robót naprawczo - remontowych: a) przemurowanie kominów wieloprzewodowych z cegły pełnej ponad dachem z ich otynkowaniem; b) montażu elementów konstrukcyjnych więźby dachowej oraz deskowania, c) wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej, d) wykonanie pokrycia dachów z materiału pokryciowego o następujących parametrach: papa nawierzchniowa papa zgrzewalna z masy asfaltowej modyfikowana typu SBS na osnowie z włókniny poliestrowej, gramatura 200 g/m2, siła zrywająca minimum wzdłuż 1000 N/5 cm, w poprzek 700 N/5 cm, elastyczna w temperaturze do -7 stopni C., odporna na spływanie w podwyższonej temperaturze >80 stopni C., grubość min. 5,2 mm; papa podkładowa papa zgrzewalna z masy asfaltowej modyfikowana typu SBS na osnowie z włókniny poliestrowej, gramatura 100 g/m2, siła zrywająca minimum wzdłuż 400 N/5 cm, w poprzek 300 N/5 cm, elastyczna w temperaturze do 0 stopni C., odporna na spływanie w podwyższonej temperaturze >70 stopni C., grubość min. 3,0 mm; 2.8. odtworzenie rynien z blachy stalowej ocynkowanej; 2.9. uzupełnienie rur spustowych z blachy ocynkowanej; 2.10. uprzątnięcie terenu po wykonanych robotach wraz z wywozem gruzu, papy i rumowia na wysypisko. 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (wykonawcze) i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty - min. 120 miesięcy od daty odbioru robót; d) zobowiązania się do świadczenia usług w zakresie; odśnieżania dachu i usuwania zanieczyszczeń z połaci dachowej w okresie gwarancji za dodatkowym pisemnym zleceniem i odrębnym wynagrodzeniem wyliczonym każdorazowo na podstawie wynegocjowanej przez strony umowy - stawki; e) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r., W sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. nr 47 poz. 401); f) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; g) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; h) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; i) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w Sądach Powszechnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, który dotyczy: a) posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający żąda od Wykonawcy udokumentowania dla wybranej dowolnie części (pakietu) posiadanej wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie w zał. nr 6 do niniejszej SIWZ, wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane w załączniku roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w następujących ilościach: - dla części I (pakietu nr 1 ) - co najmniej jednej roboty na kwotę brutto: min. 40.000,00 zł., - dla części II (pakietu nr 2) - co najmniej jednej roboty na kwotę brutto: min. 40.000,00 zł., - dla części III (pakietu nr 4) - co najmniej jednej roboty na kwotę brutto: min. 40.000,00 zł., - dla części IV (pakietu nr 4) - co najmniej jednej roboty na kwotę brutto: min. 40.000,00 zł. Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy: a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania w zał. nr 7 do niniejszej SIWZ osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, min. czterech osób w zawodach: murarz - tynkarz, dekarz, cieśla, a także oświadczyć w zał. nr 8 do niniejszej SIWZ, że Wykonawca lub osoba uczestnicząca w wykonywaniu zamówienia pełniąca na rzecz Wykonawcy obowiązki kierownika robót (oświadczenie tej osoby o przyjęciu usługi nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi) posiada: wymagane uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej (wykonawcze) - zgodne z art. 12, 13 i 14 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (D.U. z 1994 r. z późniejszymi zmianami) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z załączeniem tych dokumentów. Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W zakresie potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy: a) sytuacji ekonomicznej i finansowej; Wykonawcy winni udokumentować, że posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniej niż 100.000,00 zł. W przypadku załączenia dokumentu na okres krótszy od terminu realizacji zamówienia, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie o przedłużeniu ważności tego ubezpieczenia. Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wschod.com3.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: A.N. Łódź - Górna Wschód, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11 w cenie (brutto) 30,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 10:00, miejsce: A.N. Łódź - Górna Wschód, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, pokój 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.