eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówWykonanie zamówienia dodatkowego wynikłego podczas realizacji umowy Nr UM/604/ WIiD/1593/2013 z dnia 29.10.2013 r. na wykonanie zadania pn.Rewitalizacja bloku koszarowego przy ul. Szkolnej w Głogowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-30

Głogów: Wykonanie zamówienia dodatkowego wynikłego podczas realizacji umowy Nr UM/604/ WIiD/1593/2013 z dnia 29.10.2013 r. na wykonanie zadania pn.: Rewitalizacja bloku koszarowego przy ul. Szkolnej w Głogowie
Numer ogłoszenia: 116647 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107821 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia dodatkowego wynikłego podczas realizacji umowy Nr UM/604/ WIiD/1593/2013 z dnia 29.10.2013 r. na wykonanie zadania pn.: Rewitalizacja bloku koszarowego przy ul. Szkolnej w Głogowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Strony umowy tj. Zamawiający i Wykonawca, powzięły wiadomość o konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego w trakcie realizacji zamówienia podstawowego. Zakres zamówienia wynika z Protokołu konieczności Nr 1/2014 z 08.05.2014r. tj. wymianę uszkodzonej i niedrożnej sieci kanalizacji deszczowej w ul. Szkolnej oraz odprowadzenie wód deszczowych z dachu budynku oraz dna fosy, a także Protokołu konieczności Nr 2/2014 z 08.05.2014r. tj. tynki wewnętrzne i zewnętrzne, dodatkową żelbetową ścianę oporową, ogrodzenie skarpy, wzmocnienie skarpy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.14 - Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.21.31.23 - 45.21.31.23 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SOBOTA Sp. z o.o., ul. Elektryczna 7a, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 421759,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 506697,96

  • Oferta z najniższą ceną: 506697,96 / Oferta z najwyższą ceną: 506697,96

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający udziela dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych tj. SOBOTA Sp. z o.o., ul. Elektryczna 7A, 67-200 Głogów zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym i nieprzekraczającym 50% wartości realizowanego zamówienia tj, 4.195.000 zł x 50 % = 2.097.500 zł Wykonanie zamówienia dodatkowego jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego . Wykonanie zamówienia dodatkowego wynikało z okoliczności , których przy dokonaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy podstawowej i które nie są uzależnione od działania lub zaniechania stron. Strony umowy tj. Zamawiający i Wykonawca, powzięły wiadomość o konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego w trakcie realizacji zamówienia podstawowego. Zakres zamówienia wynika z Protokołu konieczności Nr 1/2014 z 08.05.2014r. tj. wymianę uszkodzonej i niedrożnej sieci kanalizacji deszczowej w ul. Szkolnej oraz odprowadzenie wód deszczowych z dachu budynku oraz dna fosy, a także Protokołu konieczności Nr 2/2014 z 08.05.2014r. tj. tynki wewnętrzne i zewnętrzne, dodatkową żelbetową ścianę oporową, ogrodzenie skarpy, wzmocnienie skarpy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.