Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-22
Lądek-Zdrój: Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Kościelnej 31 w Lądku Zdroju - etap II i III: wymiana c.o. i stolarki okiennej i drzwiowej.
Numer ogłoszenia: 116648 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lądek Zdrój , ul. Rynek 31, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117850, faks 074 8147418.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Kościelnej 31 w Lądku Zdroju - etap II i III: wymiana c.o. i stolarki okiennej i drzwiowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt budowlano - wykonawczy II i III etapu termomodernizacji: wymiana c.o. i wymiana stolarki budynków Szkoły Podstawowej w Lądku Zdroju, ul. Kościelna nr 31, oparty jest na ustaleniach termomodernizacyjnych zawartych w audycie energetycznym. Projekt budowlano - wykonawczy określa konieczne do wykonania roboty budowlane umożliwiające uzyskanie wskazanych zmian termomodernizacyjnych, określonych w audycie energetyczny, sporządzony przez firmę EnergoAudyt Consulting z Gdyni, ul. Oliwkowa nr 29. W projekcie budowlano - wykonawczym zawarto następujący zakres prac budowlanych: Zakresem termomodernizacyjnych robót budowlanych w II etapie robót jest wymiana instalacji C.O. poprzez: - demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania z rur stalowych, podejść, zaworów, grzejników żeberkowych żeliwnych i stalowych, grzejników panelowych i grzejników typu fawir, - wykonanie przebić przez ściany i stropy, zgodnie z projektem. Przejścia przez stropy i ściany wykonać w rurkach/tulejach ochronnych, a wolne przestrzenie przy przejściach z uwagi na p.poż. wypełnić wełną mineralną. W tulejach ochronnych nie mogą być wykonane połączenia rur, odcinków, - wykonanie podłączenia nowej instalacji do rozdzielacz w kotłowni; źródłem ciepła jest istniejąca kotłownia gazowa, zasilana gazem GZ 50, - wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania z rur miedzianych i rura wielowarstwowych typu PE-X-Al-PE-RT np. Alupex - lub porównywalne, oraz z tworzywowych złączek zaciskowych, - wykonanie izolacji termicznej otulinami z pianki poliuretanowej przewodów CO prowadzonych po przegrodach i w bruzdach pod tynkami, - zaprawianie bruzd, przekuć, odtworzenie tynków, roboty malarskie, - montaż ekranów zagrzejnikowych, z warstwą aluminium, - wykonanie nowych podejść do grzejników z rur miedzianych, podłączenie boczne lub dolne, - montaż nowych grzejników stalowych, panelowych, z zaworami i głowicami termostatycznymi, głowice z podwójną regulacją Zakresem termomodernizacyjnych robót budowlanych w III etapie robót jest: - demontaż i montaż stolarki okiennej zewnętrznej, stalowej i drewnianej, - demontaż i montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej wejściowej do budynku, stalowa i drewniana, - demontaż i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej w wiatrołapach, - demontaż i montaż parapetów zewnętrznych, - remont pomieszczeń wiatrołapów wejść głównych do budynku, - remont schodów betonowych na wejściach do budynku, Projekt obejmuje montaż nowoczesnej stolarki okiennej z ciepłych profili PCV z nawietrznikami ciśnieniowymi, oraz montaż nowoczesnej stolarki drzwiowej z ciepłych profili aluminiowych. Zależnie od lokalizacji stolarki zaprojektowano szyby ciepłe, antywłamaniowe lub bezpieczne. Naświetle dachowe zostało zaprojektowane z szybami wykonanymi z płyt poliwęglanowych. Nowa stolarka o podziale zgodnym z zestawieniem stolarki. Okienne ościeża zewnętrzne i wewnętrzne otynkowane i pomalowane farbami emulsyjnymi, wodozmywalnymi. Kosztorys uwzględnia w pozycjach uszczelnienie połączenia istniejących parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej z nową stolarką okienną. UWAGA: Inwestor przekazuje Wykonawcy plac budowy ( dachy budynków szkoły ) oraz pomieszczenia, które są niezbędne do realizacji robót zgodnie z przyjętym harmonogramem realizacji. Ze względu na charakter budynku zaleca się wykonać roboty w okresie, gdy w szkole nie ma zajęć (sierpień budynek szkoły, wrzesień pozostałe budynki). W innym przypadku należy dokładnie określić harmonogram robót z określeniem obiektów, w których będą prowadzone roboty, przygotowaniem tych obiektów i ich szybkim uprzątnięciu po zakończeniu robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium musi być wniesione w terminie do dnia 12 maja 2009 r. do godz.10:00.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty: 1. formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym (według otrzymanego wzoru) 2. dowód wniesienia wadium 3. oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi wraz z aktualnym wypisem/odpisem z rejestru sądowego lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, odpisem aktu założycielskiego spółki lub innym dokumentem właściwym dla oferenta 4. oświadczenie w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 22 ustawy) i nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych 5. aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych 6. aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek 7. oświadczenie, że sytuacja finansowa Wykonawcy zapewnia pomyślne wykonanie zamówienia 9. oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 10. doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 11. oświadczenie o zapoznaniu się ze wszystkimi materiałami przetargowymi i projektem umowy oraz przyjęciu tych dokumentów bez zastrzeżeń 12. oświadczenie, że w stosunku do oferenta nie wszczęto postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości 13. wykaz osób uprawnionych do występowania i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta 14. wykaz sprzętu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, ul. Rynek 31, 57-540 Lądek Zdrój.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, 57-540 Lądek Zdrój, ul. Rynek 31, pokój nr 1 (Biuro Obsługi Klienta).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa stanu infrastruktury w gminie Kutno
- "Przebudowa pomieszczeń stołówki (kuchni) w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Czechowicach-Dziedzicach"
- "Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej Jaćmierzu oraz Domu Kultury w Posadzie Zarszyńskiej dla osób z niepełnosprawnościami"
- Termomodernizacja, rozbudowa i przebudowa istniejącej Szkoły Podstawowej w msc. Drwęcz
- Remont świetlicy Szkoły Podstawowej w Lądku-Zdroju zniszczonej w wyniku powodzi 2024
- Remont sanitariatów w SP Nr 2 przy ul. 22 Stycznia 4 w Chełmnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.