Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-11
Bytom: Remont lokali mieszkalnych VI w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 116649 - 2007; data zamieszczenia: 11.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2812051 (do 55), fax 032 2815875.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lokali mieszkalnych VI w Bytomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych w budynkach położonych w Bytomiu przy ul. : Alojzjanów 21/10, Powstańców Warszawskich 18/6, Piłsudskiego 16/4, Świętochłowickiej 34/3, Piecucha 12/7 i 4a/13, Musialika 47/13, Zielińskiego 3/1, Fałata 5/1, Woźniaka 38/1a.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( jedn. tekst Dz. U. z 2006 r. 164 poz.1163 z późn. zmianami ) tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;posiadają niezbedną wiedzę i doswiadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia;nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 2.W szczególności Wykonawca winien : a)wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę polegajacą na wykonaniu robót ogólnobudowlanych w lokalach o wartości co najmniej 20.000 zł brutto oraz doręczyc dokument potwierdzajacy jego należyte wykonanie; b)Wykonawca winien ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; c)Wykonawca winien wykazać, iż osoba/osoby, które uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada/ją uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : konstrukcyjno- budowlanej oraz aktualny wpis na listę Izby Inżynierów Budownictwa.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć : 1.oświadczenie , potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w .22 ust.1pkt4 ustawy Pzp. 2. oświadczenie, potwierdzające że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp, 3.aktualny- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 4.aktualne-wystawione nie wczesniej 3 miesiące przed terminem składania ofert zaswiadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłatami podatków i opłat lub zaświadczeń, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłozenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu;-5.aktualne-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert- zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lubKRUS potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidzane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6.polisę,a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;-dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 7.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia , a okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, iż roboty te zostały wykonane w sposób należycie oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, iż roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca zobowiazany jest do przedłożenia wraz z formularzemoferty również :--oświadczenia potwierdzającego, iż Wykonawca zapoznał się z treścią Specyfikacji i ją akceptuje;-oświadczenia potwierdzającego, iż Wykonawca zapoznał się z istotnymi postanowieniami. które zostaną wprowadzone do umowy z mocy prawa;-pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa;- kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie przedmiaru robót;-dokument potwirdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z .23 ustawy PZp- w przypadku gdy wykonawcy ubiegaja się o udzielenie zamówienia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siwz można uzyskać pod adresem : Urząd Miejski w Bytomiu, Wydział Gospodarki Lokalowej 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 , pokój nr 12.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bytomiu Wydział Gospodarki Lokalowej Bytom, ul.Smolenia 35 pokój nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Doposażenie pracowni zawodowych w Państwowych Szkołach Budownictwa - Zespołu Szkół w Bytomiu
- Wyburzenie toalety i komórek lokatorskich przy budynku mieszkalnym przy ul. Sztygarska 4 w Sosnowcu, będących własnością SRK S.A. Oddziału AZM
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Zawarcie umowy ramowej na sukcesywne serwisowanie aparatów i sprzętu firmy "Dräger" będącego na wyposażeniu Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie rozbudowy, przebudowy i modernizacji istniejącego Przedszkola w Wędrzynie
- Wykonanie robót budowlanych dla rozbudowy budynku biurowego w ramach inwestycji pn.: "Rozbudowa budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 - Etap II"
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Budowa budynku dla celów socjalno - sanitarnych wraz z infrastrukturą techniczną na działkach nr ewid. 90, 91, 92, 93, 94 (obręb ewid. Borysławice) położonych w miejscowości Borysławice, gm. Błaszki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.