To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-25
Poznań: Dostawa artykułów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w roku 2013
Numer ogłoszenia: 116656 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91532 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w roku 2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w roku 2013. Zamówienie obejmuje dostawę artykułów biurowych zgodnie z wykazem artykułów biurowych, określonym w załączniku nr 1 do wzoru umowy, wraz z transportem i wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w następujących placówkach MOPR w Poznaniu: .MOPR siedziba główna ul. Cześnikowska 18 .MOPR Dział Ekonomiczny, ul. Cześnikowska 18 B .MOPR Filia Grunwald, ul. Matejki 50, III piętro .MOPR Program Wsparcia Rodzin, ul. Matejki 50, parter .MOPR Psycholodzy - koordynatorzy rodzinnej pieczy zastępczej, ul. Matejki 50,parter .MOPR Filia Jeżyce, ul. Długosza 18a .MOPR Filia Nowe Miasto, os. Piastowskie 81 .MOPR Filia Stare Miasto, ul. Ratajczaka 5/7 .MOPR Filia Wilda, ul. Opolska 58 .MOPR Filia Piątkowo, os. W. Łokietka 104 .MOPR Sekcja ds. DPS w budynku PCŚ, ul. Wszystkich Św. 1, III piętro .MOPR Projekt PAW, ul. Dąbrowskiego 23/1. Całość zamówienia należy zrealizować w czterech dostawach, które planowane są w miesiącach (marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień), chyba że z przyczyn proceduralnych data pierwszej dostawy nie będzie możliwa, wówczas pierwsza dostawa nastąpi w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. Dostawy będą realizowane do poszczególnych placówek MOPR, zgodnie z pisemnym zamówieniem, złożonym przez Zamawiającego, w terminie 3 dni roboczych przed dostawą w ww. miesiącach. Szczegółowy wykaz artykułów biurowych oraz ich ilość, będący podstawą do obliczenia ceny zamówienia przez Wykonawcę, stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.92.30 - Koperty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURPOL CZEMPIŃSCY SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ POZNAŃ
jakie przetargi wygrała firma
BIURPOL CZEMPIŃSCY SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ POZNAŃ
- BiurPol Czempińscy spółka jawna Oddział w Poznaniu, ul. Unii Lubelskiej 3, 61-249 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70922,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66031,55
Oferta z najniższą ceną: 66031,55 / Oferta z najwyższą ceną: 82777,14
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Zamówienie wspólne na dostawę artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZB6
- "Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego w Chodczu"
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.