Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-17
Lwówek Śląski: Wykonanie prac agrotechnicznych na gruntach pozostających w administrowaniu przez AZWRSP w Rakowicach Wielkich
Numer ogłoszenia: 116680 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych - Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Rakowicach Wielkich , Rakowice Wielkie 15, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 7824639, faks 075 7824399.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Panstwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac agrotechnicznych na gruntach pozostających w administrowaniu przez AZWRSP w Rakowicach Wielkich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia według nomenklatury i kod CPV: 77112000-8 Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem 77111000-1 Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac agrotechnicznych na gruntach będących we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych pozostających w administrowaniu przez Administrację Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Rakowicach Wielkich. Prace powinny zostać wykonane w sposób zapewniający użytkowanie gruntów w sposób zgodny z zasadami dobrej kultury rolnej. Podstawa prawna Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 11 marca 2010r ( Dz. U. Nr 39 poz.211). Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów, maszyn i urządzeń. Wykonawca zobowiązuje się wykonać własnymi siłami cały zakres rzeczowy. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 odrębnych części, należy przeprowadzić zabieg agrotechniczny polegający na koszeniu nieruchomości, na talerzowaniu nieruchomości. Część 1 - wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiecie jeleniogórskim. Powierzchnia ogółem do wykoszenia , talerzowania 144,8 ha Część 2 - wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiecie kamiennogórskim. Powierzchnia ogółem do wykoszenia 46,00 ha. Część 3 - wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiecie lwóweckim. Powierzchnia ogółem do wykoszenia 15,50 ha. Część 4 - wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiatach bolesławieckim. Powierzchnia ogółem do wykoszenia 24,00 ha. Część 5 - wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiecie zgorzeleckim. Powierzchnia ogółem do wykoszenia 19,00 ha. Część 6 - wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiecie lubańskim. Powierzchnia ogółem do talerzowania, koszenia 53,00 ha. Dla każdej części zamówienia sporządzono wykaz nieruchomości na których będą wykonywane usługi przedstawione w załącznikach do SIWZ (załącznik nr 1 do 6) wskazujące o położeniu nieruchomości, oznaczenie geodezyjne numerem działki, powierzchnię całkowitą nieruchomości, powierzchnię na której należy wykonać zabieg oraz rodzaj prac do wykonania. Wykaz zawiera wyszczególnienie poszczególnych nieruchomości do których przypisane jest wykonanie zabiegu agrotechnicznego, tj. wykonanie koszenia lub wykonanie talerzowania. Zamawiający nie przewiduje możliwości zamiany zabiegu agrotechnicznego ściśle przypisanego do poszczególnej nieruchomości. Przez koszenie należy rozumieć koszenie wraz z rozdrobnieniem. Zaleca się Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej gruntów, na których Zamawiający przewidział wykonanie prac agrotechnicznych. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawców podczas wizji lokalnej konieczności wykonania dodatkowych prac niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i mających wpływ na cenę oferty zobowiązuje się Wykonawcę przed złożeniem oferty do pisemnego zapytania złożonego w trybie art. 38 ust. 1 ustawy PZP. Dla usprawnienia procedury zaleca się skierowanie zapytania fax-em na numer 75-7824639. Zapytanie przesłane fax-em należy potwierdzić pisemnie doręczając osobiście lub za pośrednictwem poczty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8, 77.11.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - to jest wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej usługi tożsamej ( jednej tj . koszenia lub talerzowania ) z przedmiotem zamówienia na kwotę przynajmniej 5 tys. złotych - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Wykaz wykonanych usług, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację umowy. 1.2 Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, - wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego. 1.3 Zmiany będące następstwem działania osób trzecich. 1.4 Zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego. 2. Zmiany Osobowe: a) zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne, b) zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego. 3. Pozostałe Zmiany: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, itp.), 4. Uzasadnione zmniejszenie przedmiotu umowy polegające na wyłączeniu z przedmiotu umowy poszczególnych nieruchomości lub zmniejszenie odpowiedniej powierzchni z poszczególnej nieruchomości z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy. 5.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 4. W przypadku opisanym w pkt. 4 Wykonawcy nie przysługuje roszczenia odszkodowawcze. 5. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze w przypadku uszkodzenia sprzętu wykonującego prace agrotechniczne na poszczególnej nieruchomości.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie prac agrotechnicznych na gruntach będących we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych pozostających w administrowaniu przez Administrację Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Rakowicach Wielkich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiecie jeleniogórskim. Powierzchnia ogółem do wykoszenia , talerzowania 144,8 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8, 77.11.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie prac agrotechnicznych na gruntach będących we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych pozostających w administrowaniu przez Administrację Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Rakowicach Wielkich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiecie kamiennogórskim. Powierzchnia ogółem do wykoszenia 46,00 ha..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8, 77.11.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie prac agrotechnicznych na gruntach będących we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych pozostających w administrowaniu przez Administrację Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Rakowicach Wielkich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiece lwóweckim. Powierzchnia ogółem do wykoszenia 15,50 ha..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8, 77.11.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie prac agrotechnicznych na gruntach będących we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych pozostających w administrowaniu przez Administrację Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Rakowicach Wielkich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiatach bolesławieckim. Powierzchnia ogółem do wykoszenia 24,00 ha..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8, 77.11.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie prac agrotechnicznych na gruntach będących we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych pozostających w administrowaniu przez Administrację Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Rakowicach Wielkich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 - wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiecie zgorzeleckim. Powierzchnia ogółem do wykoszenia 19,00 ha..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8, 77.11.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie prac agrotechnicznych na gruntach będących we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych pozostających w administrowaniu przez Administrację Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Rakowicach Wielkich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 - wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiecie lubańskim. Powierzchnia ogółem do talerzowania, koszenia 53,00 ha..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8, 77.11.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI LWÓWEK ŚLĄSKI
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Lwówku Śląskim w 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa opału do Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Lwówku Śląskim w 2025 roku.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Alkoholizmowi w Lwówku Śląskim - III postępowanie
- Wyk. r. bud. w zakr. wym. win. wew. w bud. szpit. w Gr. Śl., bud. win. zew. w bud. przych. w Lw. Śl. w. z przeb. przył. CO i CWU o. rem. i przeb. bud. szpit. i przych. w Lw. Śl. d. P. C. Z. Sp. z o.o.
więcej: przetargi LWÓWEK ŚLĄSKI »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.