eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska GórneUsługa szkoleniowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-26

Łaziska Górne: Usługa szkoleniowa
Numer ogłoszenia: 116682 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie , ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2241092, faks 032 2241092 wew. 225.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.pup-mikolow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: -Operator wózka jezdniowego z obsługą magazynu- dla 20 osób, -Organizacja cateringu + prawo jazdy kategorii B- dla 10 osób, -Podstawy obsługi komputera i Internetu + obsługa urządzeń biurowych oraz kasy fiskalnej- dla 20 osób, - Kasa fiskalna + HACCP- dla 20 osób, -Technolog robót wykończeniowych- dla 10 osób, -Pracownik gospodarczy-dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych realizowanego w ramach projektu -Aktywne wspieranie bezrobotnych na terenie powiatu mikołowskiego-, poddziałanie 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w ramach środków Funduszu Pracy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, iż posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy; Spełnianie warunku zostanie dokonane zgodnie z zasadą spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej 1 szkolenie grupowe (minimum 10 osób w grupie) zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia odpowiednio dla danej części. Spełnianie warunku zostanie dokonane zgodnie z zasadą spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie warunku zostanie dokonane zgodnie z zasadą spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie warunku zostanie dokonane zgodnie z zasadą spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie warunku zostanie dokonane zgodnie z zasadą spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-formularz ofertowy -aktualny wpis do Rejestru instytucji szkoleniowych -zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 6a (dla części 2, 5 wskazanych w rozdziale II SIWZ) i 6b (dla części 1,3,4,6 wskazanych w rozdziale II SIWZ) do SIWZ -dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np.: aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny status spółki lub aktualny rejestr handlowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie; c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; d) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. e) nastąpi konieczność zmiany osób wykonujących zamówienie z następujących powodów: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie; - niewywiązywania się osób wykonujących zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań; - jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji). Zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup-mikolow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie, ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie, ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Cześć zamówienia jest współfinansowana ze środków UE w ramach projektu Aktywne wspieranie bezrobotnych na terenie powiatu mikołowskiego, poddziałanie 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Operator wózka jezdniowego z obsługą magazynu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie: Operator wózka jezdniowego z obsługą magazynu dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych. W programie szkolenie winny być uwzględnione następujące jednostki modułowe: 1. Przepisy bhp i p.poż. w magazynie - hurtowni. 2. Odbiór towarów. 3. Zasady poprawnego przechowywania towarów. 4. Obsługa programów komputerowych niezbędnych dla prowadzenia gospodarki magazynowej z fakturowaniem włącznie. 5. Przygotowanie wózka jezdniowego do zadań transportowych. 6. Organizowanie transportu wewnątrzzakładowego oraz bezpieczeństwo i higiena pracy przy eksploatacji wózków jezdniowych + bezpieczna obsługa i wymiana butli gazowych. 7. Samodzielne prowadzenie wózka jezdniowego i wykonywanie operacji manewrowych. 8. Obsługa kas fiskalnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 35
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikaty - 15
    • 4. Miejsce wykonania szkolenia - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja cateringu + prawo jazdy kategorii B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia Szkolenie: Organizacja cateringu + prawo jazdy kategorii B dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych W programie szkolenie winny być uwzględnione następujące zagadnienia: I. Dotyczące organizacji cateringu: 1. Przygotowanie stanowiska pracy zgodnie z wymogami i obowiązującymi przepisami. 2. Organizowanie przyjęć okolicznościowych. 3. Prowadzenie nadzoru w czasie sporządzania wyrobów kulinarnych. 4. Projektowanie i rozliczanie jadłospisów i ustalenie asortymentu potraw. 5. Wprowadzenie i sporządzanie potraw według własnych przepisów i receptur. 6. Sporządzanie potraw na przyjęcia okolicznościowe i inne imprezy specjalne. 7. Zapoznanie z zasadami dotyczącymi: wykładania dań, zastawy stołowej oraz ubioru osób obsługujących imprezy okolicznościowe. 8. Obsługa nowoczesnego sprzętu biurowego i prowadzenie dokumentacji zakładu gastronomicznego. 9. Obsługa kas fiskalnych i programu komputerowego do fakturowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 35
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikaty - 15
    • 4. Miejsce wykonania szkolenia - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podstawy obsługi komputera i Internetu + obsługa urządzeń biurowych oraz kasy fiskalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie: Podstawy obsługi komputera i Internetu + obsługa urządzeń biurowych oraz kasy fiskalnej dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych W programie szkolenie winny być uwzględnione następujące zagadnienia: 1. Obsługa programów komputerowych, w tym edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego oraz programu do tworzenia prezentacji multimedialnych oraz drukowanie dokumentów. 2. Obsługa poczty elektronicznej i poruszanie się w sieci internetowej. 3. Obsługa urządzeń biurowych takich jak: kserokopiarka, niszczarka, bindownica, gilotyna, telefon z faksem, skaner. 4. Obsługa kas fiskalnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Certyfikaty - 15
    • 3. Miejsce wykonania szkolenia - 35

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kasa fiskalna + HACCP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie: Kasa fiskalna + HACCP dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych W programie szkolenie winny być uwzględnione następujące zagadnienia: 1. Obsługa kas fiskalnych różnego typu, w tym: ogólne wiadomości dot. budowy i zasad działania kas fiskalnych, ogólne wiadomości dot. obsługi kas fiskalnych. 2. System HACCP w handlu - praktyczne aspekty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 35
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikaty - 15
    • 4. Miejsce wykonania szkolenia - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Technolog robót wykończeniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie: Technolog robót wykończeniowych dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych W programie szkolenie winny być uwzględnione następujące zagadnienia: 1. Przepisy BHP i p.poż. w pracach budowlanych. 2. Technika i technologia wykańczania wnętrz. 3. Określanie właściwości materiałów do robót wykończeniowych w celu ich właściwego zastosowania, transportowania i składowania. 4. Przygotowywanie materiałów do robót wykończeniowych. 5. Organizowanie stanowiska pracy do wykonywania robót wykończeniowych oraz zapoznanie z dokumentacją budowlaną. 6. Wykonywanie robót malarskich. 7. Wykonywanie wykończeniowych robót murarskich. 8. Wykonywanie robót tynkarskich. 9. Wykonywanie robót okładzinowych. 10. Wykonywanie dociepleń budynków. 11. Wykonywanie robót podłogowych. 12. Prace z zastosowaniem płyt gipsowo - kartonowych. 13. Wykonywanie kalkulacji, kosztorysów robót, rozliczeń robocizny, materiałów sprzętu i maszyn. 14. Ocenianie jakości i poprawności wykonanej pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 35
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikaty - 15
    • 4. Miejsce wykonania szkolenia - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pracownik gospodarczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie: Pracownik gospodarczy dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych W programie szkolenie winny być uwzględnione następujące zagadnienia: 1. Organizowanie własnego stanowiska pracy oraz prowadzenie prac zgodnie z zasadami i przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,ergonomii. 2. Wykonywanie prac konserwacyjno - porządkowych wewnątrz budynków. 3. Wykonywanie prac konserwacyjno - porządkowych na terenie wchodzącym w skład nieruchomości. 4. Dozorowanie aparatury i instalacji dostarczającej do budynku wodę i energię. 5. Pielęgnowanie zieleni znajdującej się na terenie nieruchomości i wewnątrz budynków, w tym obsługa kosiarki, kosy (różnego typu), obsługa odśnieżarek., obsługa pilarki do drewna. 6. Wykonywanie drobnych prac naprawczych i konserwacyjnych na terenie nieruchomości i wewnątrz budynków. 7. Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie prac porządkowo - konserwacyjnych prowadzonych z obiektach wchodzących w skład nieruchomości. 8. Kontrolowanie i ocenianie jakości własnej pracy oraz zadań wykonywanych przez firmy zewnętrzne na terenie nieruchomości i obiektów z nią związanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 35
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikaty - 15
    • 4. Miejsce wykonania szkolenia - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.