Ogłoszenie z dnia 2008-01-02
Lublin: Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach i na terenach administrowanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Lublin w miejscowościach Grójec, Lublin, Jawidz
Numer ogłoszenia: 1166 - 2008; data zamieszczenia: 02.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zarządców Nieruchomościami WAM sp. z o.o., ul. Wolnej Wszechnicy 5, 00-097 Warszawa - Oddział w Lublinie, ul. Łęczyńska 1, 20-309 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7464630, fax 081 7464630.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.zzn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach i na terenach administrowanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Lublin w miejscowościach Grójec, Lublin, Jawidz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach i na terenach administrowanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Lublin w miejscowościach Grójec, Lublin, Jawidz
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 1- Grójec- 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt 00/100 złotych) Część 2- Lublin- 1700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset 00/100 złotych) Część 3- Jawidz- 1200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście 00/100 złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za wniesienie wadium w formie pieniężnej uważa się uznanie rachunku bankowego Zamawiającego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust 1 uPzp oraz którzy: 1) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 2) posiadają doświadczenie w postaci wykonania co najmniej 1 usługi w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Oceny spełniania warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów w systemie spełni/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznym wykonawca składa następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie- zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ. 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- zgodnie z załącznikiem Nr 8 do SIWZ, 5) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o., Oddział Lublin z siedzibą w Lublinie przy ul. Łęczyńskiej 1 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o., Oddział Lublin z siedzibą w Lublinie przy ul. Łęczyńskiej 1,pokój Nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach i na terenach administrowanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Lublin w miejscowościach Grójec, Lublin, Jawidz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach i na terenach administrowanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Lublin w miejscowości Grójec.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.00.00.00-9, 74.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach i na terenach administrowanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Lublin w miejscowościach Grójec, Lublin, Jawidz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach i na terenach administrowanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Lublin w miejscowości Lublin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.00.00.00-9, 74.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach i na terenach administrowanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Lublin w miejscowościach Grójec, Lublin, Jawidz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach i na terenach administrowanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Lublin w miejscowości Jawidz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.00.00.00-9, 74.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w roku 2025
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.