To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-04
Wrocław: UMW-AZ-PN-27-16 Sukcesywna dostawa materiałów i części zamiennych do napraw kserokopiarek firm Canon i Panasonic oraz tonerów do kserokopiarek firm Canon i Panasonic w okresie 15 miesięcy od daty podpisania umowy na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 116731 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123898 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMW-AZ-PN-27-16 Sukcesywna dostawa materiałów i części zamiennych do napraw kserokopiarek firm Canon i Panasonic oraz tonerów do kserokopiarek firm Canon i Panasonic w okresie 15 miesięcy od daty podpisania umowy na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa materiałów i części zamiennych do na-praw kserokopiarek firm Canon i Panasonic oraz tonerów do kserokopiarek firm Canon i Panasonic w okresie 15 miesięcy od daty podpisania umowy na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: Część A Przedmiotem zamówienia część A jest sukcesywna dostawa materiałów i części zamiennych do napraw kserokopiarek firm Canon i Panasonic, wymienionych w Formularzu Asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2A do Siwz, w okresie od daty podpisania umowy do czasu udzielenia łącznych zamówień do ofertowej kwoty netto, nie dłużej jednak niż przez okres 15 miesięcy od dnia jej podpisania, do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. -Załącznik nr 2A zawiera wykaz fabrycznie nowych materiałów i części zamiennych do napraw kserokopiarek firm Canon i Panasonic. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów wcześniej nie używanych, nieregenerowanych, w oryginalnych opakowaniach producenta, ze znakiem firmowym producenta i datą ważności minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. -Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na produkty wymienione w załączniku nr 2A, spełniające równoważne parametry. Równoważny przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy i pełnowartościowy, nieregenerowany, wyprodukowany wyłącznie ze 100% no-wych komponentów, kompatybilny ze sprzętem do którego został zaoferowany, pakowany w oryginalne opakowania producenta oraz powinien posiadać 12-miesięczną gwarancję. Równo-ważny przedmiot zamówienia winien posiadać wydajność i jakość porównywalną do produktu oryginalnego, produkowanego przez producenta urządzenia. Zaoferowane produkty nie mogą spowodować utraty gwarancji wystawionej przez producenta sprzętu oraz zwiększenia częstotliwości usług serwisowych danego urządzenia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Zamawiający wymaga załączenia do oferty wykazu tych produktów z podaniem nazwy producenta i modelu oraz z adnotacją, których pozycji asortymentowych dotyczą. Część B Przedmiotem zamówienia część B jest sukcesywna dostawa tonerów do kserokopiarek firm Canon i Panasonic, wymienionych w Formularzu Asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2B do Siwz, w okresie od daty podpisania umowy do czasu udzielenia łącznych zamówień do ofertowej kwoty netto, nie dłużej jednak niż przez okres 15 miesięcy od dnia jej podpisania, do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. -Załącznik nr 2B zawiera wykaz fabrycznie nowych, nieregenerowanych tonerów do kserokopiarek firmy Canon i Panasonic. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów wcześniej nie używanych, nieregenerowanych, w oryginalnych opakowaniach producenta, ze znakiem firmowym producenta i datą ważności -minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. -Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na produkty wymienione w załączniku nr 1B, spełniające równoważne parametry. Równoważny przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy i pełnowartościowy, nieregenerowany, wyprodukowany wyłącznie ze 100% no-wych komponentów, kompatybilny ze sprzętem do którego został zaoferowany, pakowany w oryginalne opakowania producenta oraz powinien posiadać 12-miesięczną gwarancję. Równo-ważny przedmiot zamówienia winien posiadać wydajność i jakość porównywalną do produktu oryginalnego, produkowanego przez producenta urządzenia. Zaoferowane produkty nie mogą spowodować utraty gwarancji wystawionej przez producenta sprzętu oraz zwiększenia częstotliwości usług serwisowych danego urządzenia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Zamawiający wymaga załączenia do oferty wykazu tych produktów z podaniem nazwy producenta i modelu oraz z adnotacją, których pozycji asortymentowych dotyczą...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.12.25.00 - 30.12.25.00 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przedmiotem zamówienia część A jest sukcesywna dostawa materiałów i części zamiennych do napraw kserokopiarek firm Canon i Panasonic, wymienionych w Formularzu Asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2A do Siwz, w okresie od daty podpisania umowy do czasu udzielenia łącznych zamówień do ofertowej kwoty netto, nie dłużej jednak niż przez okres 15 miesięcy od dnia jej podpisania, do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RAND Sp. z o.o., ul.Kwidzyńska13, 51-415 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51217,03
Oferta z najniższą ceną: 51217,03 / Oferta z najwyższą ceną: 51217,03
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Przedmiotem zamówienia część B jest sukcesywna dostawa tonerów do kserokopiarek firm Canon i Panasonic, wymienionych w Formularzu Asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2B do Siwz, w okresie od daty podpisania umowy do czasu udzielenia łącznych zamówień do ofertowej kwoty netto, nie dłużej jednak niż przez okres 15 miesięcy od dnia jej podpisania, do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARTNER PAPES Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28A, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43019,26
Oferta z najniższą ceną: 31995,99 / Oferta z najwyższą ceną: 45685,89
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego (III części)
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek {....}
- Budowa rampy do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP-ów Syców PN, Syców PD, Jonas PN i Jonas PD przy drodze ekspresowej S8 województwo dolnośląskie
- Remont nawierzchni betonowej autostrady A4 na odcinku Krzyżowa - Krzywa oraz w rejonie węzła Mikołajowice
- Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zadaniami z Trello, dla kadry kierowniczej zarządzającej i administracyjnej UPWr.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2025/2026
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu .
- Dostawa materiałów biurowych w ramach realizacji projektu "Fachowcy w swojej branży II"
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserujących dla SO w Łomży, SR w Grajewie, SR w Wysokiem Mazowieckiem i SR w Zambrowie.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.