Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-11
Kłodzko: Kompleksowy odbiór odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne ze Stacji Przeładunku Odparów w Kłodzku przy ul. Sierpowej
Numer ogłoszenia: 116751 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze przy Urzędzie Miasta w Kłodzku , ul. Karola Miarki 7, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 812 50 63, faks 0-74 812 50 60.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://gp.bip.um.klodzko.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy odbiór odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne ze Stacji Przeładunku Odparów w Kłodzku przy ul. Sierpowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Odbiór odpadów innych niż niebezpieczne ze Stacji Przeładunku Odpadów w Kłodzku przy ul. Sierpowej do punktu przyjęcia odpadów. Oferent zobowiązany jest do przedstawienia dokumentu gwarantującego przyjęcie przez Odbiorcę odpadów innych niż niebezpieczne do utylizacji wymienionych w podgrupach: 03-03;15-01;17-01;17-02;19-01;19-05;19-12;20-03 Ponadto Oferent przekaże: 1. Kartę Przekazania Odpadów, 2. wykaz kursów 3. dowody ważenia. Na podstawie tychże dokumentów i faktury Zamawiający będzie rozliczał się z Oferentem. Oferent ponosi koszty utylizacji. Odpady będą występować w postaci zagęszczonej urządzeniem Rollcrush II lub luzem i przewożone zestawem w kontenerach 35 -40 m3 Ilości odpadów które będą odbierane ze Stacji Przeładunku Odpadów w Kłodzku przy ul. Sierpowej: ok. 480 Mg/miesiąc (2 kursy co 2- gi dzień w tygodniu w zestawie 20 Mg). Zlecony zakres prac winien być wykonany zgodnie z prawem oraz z normami aktualnie obowiązujący.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o których mowa w art. 67 ust. 1 Pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca udokumentuje, iż posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności z zakresu odbioru odpadów komunalnych wydane na podstawie Ustawy o Utrzymaniu Czystości i Porządku w Gminach ( Dz. U. nr 132, poz.662 ze zmianami) Ocena zostanie dokonana w oparciu o dokument- zezwolnie ( decyzja) na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu wydany przez włąściwy organ administracyjny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli oferent przedstawi koncesje, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności w zakresie transportu i/lub utylizacji odpadów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oferent wykarze, że posiada niezbędny sprzęt do wykonania usługi.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jak w pkt. 3.1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, iż: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa].
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wypełniony i podpisany przez osoby upowaznione do reprezentowania Wykonawców formularz oferty , sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Pełnomocnicto do reprezentowania Wykonawcy w postepowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postepowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postepowaniu o udzilenie zamówienia nie jest wskazana jako upowazniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany przez osoby upowaznione do reprezentowania Wykonawców formularz oferty , sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Pełnomocnicto do reprezentowania Wykonawcy w postepowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postepowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postepowaniu o udzilenie zamówienia nie jest wskazana jako upowazniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiąjący dopuszcza możliwośc dokonania zmian w przypadku: -uzasadnionej zmiany miejsca utylizacji odpadów
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gp.bip.um.klodzko.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://gp.bip.um.klodzko.pl/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Gospodarstwo Pomocnicze przy Urzędzie Miasta w Kłodzku 57-300 Kłodzko ul. Karola Miarki 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: brak.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- "Odbudowa nawierzchni asfaltowych dróg powiatowych zniszczonych wskutek powodzi z września 2024 r"
- Dostawę sprzętu: kardiowertery, defibrylatory, resynchronizacja do stymulacji serca dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii "ZOZ" w Kłodzku
- Zakup samochodu osobowo-dostawczego dla Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej
- Dostawa sprzętu do ablacji RF zaburzeń rytmu sera do Pracowni Elektrofizjologii dla podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Budowa zbiornika retencyjnego - uśredniającego zlokalizowanego na działce nr 225/3, obręb Marcinów
- Wymiana pokrycia dachowego oraz wymiana okien w kaplicy budynku mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Jugowie
więcej: przetargi w Kłodzku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.