To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-11
Kluczbork: Dostawa sprzętu jednorazowego uzytku dla PCZ S.A. NZOZ Szpital Powiatowy
Numer ogłoszenia: 116789 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61107 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia S.A. N ZOZ Szpital Powiatowy, ul. M.C. Skłodowskiej 23, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4173502, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PCZ S.A. NZOZ Szpital Powiatowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego uzytku dla PCZ S.A. NZOZ Szpital Powiatowy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. . Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załącznikach od 2 do 5 SIWZ. Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem . Możliwość dostaw awaryjnych do 3 dni od daty telefonicznego złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości i asortymentu w zależności od uzyskanych środków finansowych. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania (instrukcja użytkowania) i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności której pozycji oferta dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia , muszą posiadać wymagane odrębnymi przepisami właściwe zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. Termin przydatności oferowanych produktów do użycia nie może być krótszy niż 6 miesięcy. Zamówienie podzielono na 4 zadania: Zadanie nr 1 Sprzęt jednorazowy - Pakiet nr 1 opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres, określono w załączniku nr 2 kod CPV - 33.14.14.20-0 rękawice chirurgiczne Zadanie nr 2 Sprzęt jednorazowy - Pakiet nr 2 Opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres, określono w załączniku nr 3 Kod CPV - 33.19.80.00-4 szpitalne wyroby papierowe Zadanie nr 3 Sprzęt jednorazowy - Pakiet nr 3 Opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres, określono w załączniku nr 4 Kod CPV - 33.14.00.00-3 materiały medyczne Zadanie nr 4 Sprzęt jednorazowy - Pakiet nr 4 Opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres, określono w załączniku nr 5 Kod CPV - 33.14.12.00-2 cewniki 33.14.13.20-9 igły medyczne.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.13.20 - Igły medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzęt jednorazowy pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SORIMEX Sp. z o.o., ul. Równinna 25, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24234,97
Oferta z najniższą ceną: 24234,97 / Oferta z najwyższą ceną: 35900,53
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: sprzęt jednorazowy pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFORMER MED SP. Z O.O., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13034,21
Oferta z najniższą ceną: 13034,21 / Oferta z najwyższą ceną: 20551,46
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: sprzęt jednorazowy pakiwet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe ANMAR S.C., ul. Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 164000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 145283,29
Oferta z najniższą ceną: 131640,96 / Oferta z najwyższą ceną: 145283,29
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Kluczborku realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w terminie od 02.01. 2025 do 31.12.2025r.
- Rębnia zupełna pod planowaną trasę S11
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Pracowni Ćwiczeń Praktycznych Zespołu Szkół Nr 1 w Kluczborku realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w terminie od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
- dostawy wyrobów medycznych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.