eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinSprzęt medyczny jednorazowego użytku -umowa na okres 1-go roku (nr sprawyEO-2732/5/09)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-29

Lublin: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku -umowa na okres 1-go roku (nr sprawy: EO-2732/5/09)
Numer ogłoszenia: 11678 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie , ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, faks 081 5329486.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku -umowa na okres 1-go roku (nr sprawy: EO-2732/5/09).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie1-22 pozycje; Zadanie. 2 - 3 pozycje, Zadanie 3- 6 pozycji, Zadanie 4- 2 pozycje, Zadanie5- 2 pozycje.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.16.41 - Sondy 33.15.71.10 - Maski tlenowe 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 33.14.11.23 - Pojemniki na skalpele .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. DZ. U. NR 223/2007, poz. 1655 oraz z 2008 Nr 171 poz. 1058.). Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów :.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. W przypadku niedysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy w ofercie złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w: punkcie 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania- wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 1.Do oferty należy dołączyć oświadczenie o posiadaniu wszelkich wymaganych dla danego towaru dokumentów dopuszczających do stosowania na rynku polskim ( np. deklaracja zgodności wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej lub wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używanie lub inny dokument równoważny). 2.Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączyć katalogi / ulotki lub foldery zawierające dokładne opisy zaoferowanego sprzętu w języku polskim, z zaznaczeniem którego zadania i pozycji opisy dotyczą (jeżeli katalog lub ulotka jest w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski). 3.Do oferty należy dołączyć próbki określone w części III SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, ul. St. Staszica 16, 20-081 Lublin, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Budynek Dyrekcji - pokój nr 1 Cena SIWZ: 10 zł + VAT.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, pokój nr 5. Ul. Staszica 16, 20-081 Lublin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Strzykawki 2ml - 144000szt.2. Strzykawki 5ml - 144000szt.3. Strzykawki 10ml-240000szt.4.Strzykawki 20ml - 264000szt.5. Strzykawki 50ml - 24000szt.6. Strzykawki 100ml- 9600szt. 7. Strzykawka do insuliny 1ml - 14400szt.8. Strzykawki 50ml- bursztynowe- 1800szt.9. Strzykawka do tuberkuliny TBC z igłą - 9000szt.10. Cewnik Nelaton nr 6 - 3600szt.11. Cewnik Nelaton nr 8 - 600szt.12. Cewnik Nelaton nr 10 - 960szt.13. Cewnik Nelaton nr 12 - 1440szt.14. Cewnik Nelaton nr 14 - 1680szt.15. Cewnik Nelaton nr 16 - 1200szt.16. Cewnik Nelaton nr 18 - 1200szt.17. Cewnik do kontrolowanego odsysania nr . 14 - 9600szt.18. Cewnik do kontrolowanego odsysania nr. 16 - 8400szt.19. Cewnik do kontrolowanego odsysania nr. 18 - 3000szt.20. Zgłębnik żołądkowy nr.14 - 1200szt.21. Zgłębnik żołądkowy nr.16 - 1200szt.22. Zgłębnik żołądkowy nr.18 - 600szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cewnik do podawania tlenu przez nos(wąsy tlenowe)- 6000szt.2. Maska dla dorosłych do terapii tlenowej z zaciskiem na nos - 5400szt.3. Rura aerozolowa- 9000mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5, 33.15.71.10-9, 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łopatka (szpatułka) językowa - 19200szt.2. Bagietka szklana do maści - 1200szt.3. Patyczki do wymazów-sterylne - 8400szt.4. Kapturki (osłonki) do termometru elektronicznego BRAUN- 36000szt.5. Osłonki do termometru elektronicznego HARTMANN - 60000szt.6. Prześcieradła jednorazowego użytku w roli - 24000mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemniki na ostre odpady medyczne od 0,3L do 0,7L- 4800szt. 2. Pojemniki na ostre odpady medyczne od 1,9L do 2,2L- 6000szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.23-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kapilary szklane z heparyną litową - 6000szt. 2. Zatyczki do ww kapilar - 11000szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.