To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-19
Lubartów: Usługi pralnicze dla SPZOZ w Lubartowie.
Numer ogłoszenia: 116805 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77397 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 855 66 08, faks 81 855 66 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze dla SPZOZ w Lubartowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi usługa pralnicza. Usługa obejmuje pranie na zewnątrz szpitala wraz z transportem asortymentu brudnego do prania i przywóz asortymentu czystego po praniu do Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Usługi pralnicze stanowiące przedmiot zamówienia w szczególności obejmują: 1.Asortyment prania który obejmuje: bieliznę pościelową (poszwy, poszewki, prześcieradła, parawany), bieliznę operacyjną (bluzy, spódnice, spodnie, sukienki), bieliznę porodową, bieliznę zakażoną, bieliznę niemowlęcą plus pieluchy i kocyki, bieliznę noworodkową plus pieluchy i kocyki, rożki, kompresy białe i zielone, serwety, odzież szpitalna (piżamy, koszule, szlafroki itp.), odzież ochronną personelu (fartuchy, ubrania lekarskie damskie i męskie, bluzy, spodnie), materace, ręczniki, ścierki, obrusy i serwety, koce poduszki, kołdry, firanki, zasłony, wkłady wymienne, do mopa, ściereczki kolorowe. 2.Odbiór asortymentu brudnego z poszczególnych komórek organizacyjnych będzie odbywał się przez pracownika Wykonawcy wg ustalonego harmonogramu godzinowego (asortyment przygotowany będzie do transportu przez Zamawiającego). 3.Transport asortymentu brudnego będzie odbywał się przez pracownika Wykonawcy do magazynu bielizny brudnej. 4.Sortowanie, liczenie, ewidencjonowanie i pakowanie asortymentu brudnego prania leży po stronie Wykonawcy. 5.Odbiór asortymentu brudnego z magazynu od Zamawiającego i transport do pralni Wykonawcy odbywać się będzie 6 razy w tygodniu. 6.Dodatkowe kursy w zależności od potrzeb. Przerwa między kursami nie może być dłuższa niż 2 dni (np. Przerwy świąteczne, długie weekendy). 7.Prowadzenie w uzasadnionych sytuacjach wstępnej dezynfekcji lub dezynsekcji wydzielonej oznakowanej przez Zamawiającego bielizny i odzieży szpitalnej i innej. 8.Suszenie, prasowanie, maglowanie. 9.Oddzielne pakowanie bielizny i odzieży nadającej się do reperacji ma odbywać się po uprzednim jej upraniu (część bielizny ulega uszkodzeniu w czasie użytkowania, jak również w czasie prania). Bielizna czysta nie nadająca się do reperacji (nie z winy Wykonawcy) wykorzystywana jest przez Zamawiającego do innych celów. 10.Oddzielne pakowanie uszkodzonej bielizny i odzieży nie nadającej się do reperacji. 11.Pakowanie suchego asortymentu czystego w worki płócienne i foliowe na czas transportu - worki zabezpiecza Wykonawca. 12.Dostarczenie przez Wykonawcę upranej, spakowanej i posegregowanej na poszczególne komórki organizacyjne w worki lub pojemniki do pakowania asortymentu czystego - do magazynu bielizny czystej Zamawiającego. Bielizna będzie ważona po upraniu. 13.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady i warunki świadczenia usługi pralniczej zawiera Załącznik nr 2do SIWZ. 14.Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : - 98310000-9 Usługa prania i czyszczenia na sucho - 98311000-6 Usługa odbierania prania - 98315000-4 Usługa prasowania - 98300000-6 Różne usługi 15. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 16. Nie dopuszcza się składania ofert równoważnych. 17.Ilość asortymentu zleconego przez Zamawiającego do prania w okresie jednego miesiąca wyniesie szacunkowo 7.900 kg., ilość ta może być w poszczególnych miesiącach większa lub mniejsza w zależności od potrzeb Zamawiającego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania 98.30.00.00 - Różne usługi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługa prania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Produkcyjno Usługowo-Handlowy OLG-MAR Wiesław Rudziński Zakład Pracy Chronionej, ul. Tartaczna 12, 08-300 Sokołów Podlaski, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 275868,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 276816,00
Oferta z najniższą ceną: 276816,00 / Oferta z najwyższą ceną: 312498,72
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Zakup dodatkowego wyposażenia dla Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Lubartowie
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz mieszkańców Miasta Lubartów
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 170101, 170102, 170103, 170107, 200203, 200399ex, 200199ex, oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach 170380, 170604, 130208*, 200132, 200110, 200111
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" od dnia 01.01.2025 do dnia 31.12.2025
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
- ,,Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia''
- USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO DLA ŻW (2025)
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (I-VI 2025 r.) - II postępowanie
- Konserwacja oraz przygotowanie do ekspozycji rury kanalizacyjnej, ze zbiorów Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu, przekazanej w depozyt na potrzeby stworzenia wystawy stałej MHP w Warszawie
więcej: Różne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.