eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska Górne › Dostawa zatapialnych dynamicznie drobnopęcherzykowych urządzeń napowietrzajacych przeznaczonych do napowietrzania ścieków przemysłowych i komunalnych oraz wody zanieczyszczonej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-02

Łaziska Górne: Dostawa zatapialnych dynamicznie drobnopęcherzykowych urządzeń napowietrzajacych przeznaczonych do napowietrzania ścieków przemysłowych i komunalnych oraz wody zanieczyszczonej
Numer ogłoszenia: 116819 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Energetyków 5, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2241088, 2241452, fax 032 2241420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-laziska.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zatapialnych dynamicznie drobnopęcherzykowych urządzeń napowietrzajacych przeznaczonych do napowietrzania ścieków przemysłowych i komunalnych oraz wody zanieczyszczonej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zatapialnych dynmicznie drobnopęcherzykowych urządzeń napowietrzajacych przeznaczonych do napowietrzania ścieków przemysłowych i komunalnych oraz wody zanieczyszczonej- 2 sztuki Wymagania: Urządzenia napowietrzające muszą być samozasysające (nie wymagające zasilania z dmuchaw) gwarantujące wprowadzani min. 10,0 kgO2/h tlenu przy głębokości do 4,0 m. przez każde z urządzeń Instalacja nie może wymagać żadnych prac budowlanych ani pomostów obsługowych. Nie może powodować rozprzestrzeniania aerozoli. Niski poziom hałasu. Odporność na zatykanie (samooczyszczająca się konstrukcja). Zdolność do wyeliminowania sedymentacji osadu na dnie zbiornika w promieniu min. 10,0 m od miejsca ustawienia urządzenia Stała kontrola szczelności komory olejowej i temperatury uzwojeń silnika. Silnik na napięcie znamionowe 400 V, 50 Hz, . Stopień ochrony IP 68. Klasa izolacji uzwojenia stojana F=155°C. Rozruch bezpośredni lub gwiazda-trójkąt. Łożyskowanie wału: trwale nasmarowane, bezobsługowe łożyska kulkowe. W przypadku urządzenia zatapialnego uszczelnienie wału: pomiędzy silnikiem a urządzeniem za pomocą wysokiej jakości uszczelnienia mechanicznego z węglika krzemu, działającego niezależnie od kierunku obrotów i odpornego na gwałtowne skoki temperatury. Kontrola szczelności: System DI z czujnikiem w komorze olejowej, sygnalizującym konieczność przeglądu w razie wystąpienia przecieku uszczelnienia mechanicznego. Kontrola temperatury z czujnikami temperatury w uzwojeniu każdej fazy, sygnalizującymi przegrzanie silnika i konieczność jego wyłączenia. Materiały: Obudowa silnika żeliwo szare GG-25, z pokryciem zabezpieczającym. Wał wirnika Stal nierdzewna 1.4021 (AISI 420) Turbina Stal nierdzewna 1.4301 (AISI 304) Śruby mocujące mające kontakt z medium Stal nierdzewna A4-70 (AISI 304) Uszczelnienie mechaniczne węglik krzemu Części napowietrzacza mające kontakt z medium Stal nierdzewna 1.4301 (AISI 304) Pobór mocy (P2) max. 15,0 kW Lokalizacja - staw napowietrzany (laguna) - w związku z tym wymagana jest możliwość wolnostojącej, przenośnej lub pływającej instalacja urządzenia. Okres gwarancji : min. 18 miesięcy Termin realizacji inwestycji: do 8 tygodni od dnia podpisania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.68.24.00 - Napowietrzne urządzenia elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.68.24.00 - Napowietrzne urządzenia elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca winien spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Wykonawca winien nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W/w dokument powinien być doręczony w formie oryginału. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy dokument oświadczenia, każdy z wykonawców winien podpisać samodzielnie i załączyć do oferty. W/w dokument powinien być doręczony w formie oryginału. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu wykonawca składa odpowiednie dokumenty, o których mowa w §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006r. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4.Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5.Do oferty należy załączyć zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego , że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pgkim-laziska.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w godz.:od 7:00 do 14.00- Biuro Obsługi Klienta (cena 10 zł ) bądź za zaliczeniem pocztowym.Wnioski o przesłanie specyfikacji kierować pod nr faxu:032 2241-088.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego -pokój sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 09.07.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.