eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawaodczynników, drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów medycznych, leków, leków weterynaryjnych, paszy dla królików, sprzętu komputerowego i biurowego, artykułów biurowych oraz rękawiczek jednorazowego użytku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-18

Katowice: Dostawa: odczynników, drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów medycznych, leków, leków weterynaryjnych, paszy dla królików, sprzętu komputerowego i biurowego, artykułów biurowych oraz rękawiczek jednorazowego użytku.
Numer ogłoszenia: 11685 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach , ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083547, faks 032 2083568.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: odczynników, drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów medycznych, leków, leków weterynaryjnych, paszy dla królików, sprzętu komputerowego i biurowego, artykułów biurowych oraz rękawiczek jednorazowego użytku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa odczynników, drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów medycznych, leków, leków weterynaryjnych, paszy dla królików, sprzętu komputerowego i biurowego, artykułów biurowych, rękawiczek jednorazowego użytku dla Katedry i Zakładu Biofarmacji SUM o parametrach zgodnych ze Specyfikacją asortymentowo - cenową stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ oraz ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ w ramach realizacji projektu Polimerowe chirurgiczne systemy resorbowane z pamięcią kształtu. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 13 Pakietów:. Pakiet nr 1 - Środki i materiały medyczne. Pakiet nr 2 - Leki. Pakiet nr 3 - Leki weterynaryjne. Pakiet nr 4 - Pasza dla królików. Pakiet nr 5 - Sprzęt komputerowy. Pakiet nr 6 - Materiały biurowe. Pakiet nr 7 - Sprzęt biurowy. Pakiet nr 8 - Rękawiczki. Pakiet nr 9 - Odczynniki przeznaczone do hodowli komórkowych. Pakiet nr 10 - Testy proliferacyjne. Pakiet nr 11 - Końcówki i akcesoria do pipet. Pakiet nr 12 - Odczynniki do przeprowadzenia reakcji łańcuchowej polimerazy . Pakiet nr 13 - Fibroblasty ludzkie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 15.70.00.00 - Pasza dla zwierząt 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 33.14.13.10 - Strzykawki 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.14.00 - Niszczarki 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;- posiadania wiedzy i doświadczenia;- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;- sytuacji ekonomicznej i finansowejSposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty Wykonawcy na zasadzie spełnia / nie spełnia.Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu musi wykazać się w szczególności, że:- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej lub deliktowej z możliwością rozszerzenia na kontraktową lub deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności,- posiada zgodę Powiatowego Lekarza Weterynarii na rozprowadzanie przedmiotu zamówienia dotyczy zadania nr 4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. Oświadczenie należy przedłożyć wyłącznie w oryginale;b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyc) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniach o udzielenie zamówienia albo składania ofert;1.3 W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, w punkcie B I.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający żąda dołączenia następujących dokumentów: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. Oświadczenie należy przedłożyć wyłącznie w oryginale;b) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;c) decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii na rozprowadzanie przedmiotu zamówienia dotyczy zadania nr 4 1.4 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonymprzez Zamawiającego należy dołączyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę poniższych dokumentów:a) Kserokopia Certyfikatu ISO 9001:2000 dotyczącego systemu wytwarzania produktów dotyczy zadania nr 9, 10 oraz 11; b) Kserokopia Certyfikatu ISO 9001:2001 dotyczącego systemu wytwarzania produktów z zachowaniem wymagań (HACCP) dotyczy zadania nr 4; c) Kserokopia Wpisu do rejestru wyrobów medycznych dotyczy zadania nr 2 oraz 3. 3. Kwestię składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, reguluje §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sum.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, pokój 411, piętro IV..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, 40-055 Katowice, ul. Poniatowskiego 15- Kancelaria Główna pokój nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, a dotyczy projektu Polimerowe chirurgiczne systemy resorbowane z pamięcią kształtu nr umowy o dofinansowanie UDA-POIG.01.03.01-00-123/08-00 z dnia 25 lutego 2009 realizowanego w ramach Działania 1.3, Poddziałania 1.3.1 Projekty rozwojowe..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki i materiały medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów medycznych. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zgodne ze Specyfikacją asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 4.1 -do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zgodne ze Specyfikacją asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 4.2 -do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Leki weterynaryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków weterynaryjnych. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zgodne ze Specyfikacją asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 4.3 -do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pasza dla królików.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paszy dla królików. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zgodne ze Specyfikacją asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 4.4 -do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.70.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zgodne ze Specyfikacją asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 4.5 oraz Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 2.1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zgodne ze Specyfikacją asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 4.6 -do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt biurowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu biurowego. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zgodne ze Specyfikacją asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 4.7 oraz Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 2.2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rękawiczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rękawiczek. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zgodne ze Specyfikacją asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 4.8 -do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odczynniki przeznaczone do hodowli komórkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do hodowli komórkowych. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zgodne ze Specyfikacją asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 4.9 -do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Testy proliferacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa testów proliferacyjnych. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zgodne ze Specyfikacją asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 4.10 -do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Końcówki I akcesoria do pipet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa końcówek i akcesorii do pipet. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zgodne ze Specyfikacją asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 4.11 -do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Odczynniki do przeprowadzenia reakcji łańcuchowej polimerazy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do przeprowadzenia reakcji łańcuchowej polimerazy. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zgodne ze Specyfikacją asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 4.12 -do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Fibroblasty ludzkie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fibroblastów ludzkich. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zgodne ze Specyfikacją asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 4.13 -do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.