Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-02
Wrocław: Wykonanie remontu konserwatorskiego elewacji południowej kościoła św. Jadwigi i św. Klary przy klasztorze Sióstr Urszulanek UR we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 116907 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zgromadzenie Sióstr Urszulanek Unii Rzymskiej, pl. Biskupa Nankiera 16, 50-140 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 343 86 56.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo-urszulanki.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kościelna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu konserwatorskiego elewacji południowej kościoła św. Jadwigi i św. Klary przy klasztorze Sióstr Urszulanek UR we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie remontu konserwatorskiego elewacji południowej kościoła św. Jadwigi i św. Klary przy klasztorze Sióstr Urszulanek UR we Wrocławiu. Zakres robót: Prace konserwatorskie przy elewacji południowej kościoła, pomiędzy wieżą i zakrystią (tj. ok. 120,32 m2) polegające na: - odbiciu tynku, uszkodzonych fragmentów, założenie tynków renowacyjnych - wykonaniu i renowacji elementów sztukatorskich - gruntowaniu, malowaniu, hydrofobizacji - renowacji elementów kamiennych - detalu architektonicznego - wymianie blacharki i kryciu gzymsów. Prace konserwatorskie przy elewacji południowej kościoła w skład, której wchodzą południowa ściana zakrystii, zachodnia ściana zakrystii oraz wschodnia ściana zakrystii (tj. ok. 189,60 m2) polegać będą na: - odbiciu tynków, uszkodzonych fragmentów muru - uzupełnieniu brakujących fragmentów, założeniu tynków renowacyjnych - wykonaniu i renowacji elementów sztukatorskich - gruntowaniu, malowaniu, hydrofobizacji - wymianie blacharki i kryciu gzymsów Ostatni etap konserwatorski przy elewacji polegać będzie na: - wywiezieniu śmieci i gruzu - odbiorze prac konserwatorsko - budowlanych - zakończenie inwestycji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi. 2. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę na obiekcie zabytkowym obejmującą roboty renowacyjne o wartości minimum 50.000 złotych. b) dysponują osobą kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z profilem zamówienia i wykaże się co najmniej 2-letnią praktyką zawodową w pełnieniu tej funkcji na budowie przy zabytkach nieruchomych w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 9.06.2004r. Dz. U. Nr 150 poz. 1579), należącym do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 50.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50.000,00 zł . 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 5. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 8. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty stosując zasadę spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda: 1) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 3 do siwz. Wymagane jest wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z posiadaniem odpowiednich uprawnień oraz praktyki zawodowej - należy załączyć wymagane dokumenty oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa z terminem ważności na dzień składania ofert. 2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, załączając kserokopie uprawnień oraz zaświadczenia o których mowa powyżej potwierdzone za zgodność z oryginałem. 3) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - co najmniej jedną robotę na obiekcie zabytkowym obejmującą roboty renowacyjne o wartości minimum 50.000 zł), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz. 4) Informacja o podwykonastwie - załącznik nr 6 do siwz. Dokument wymieniony w punkcie 1, ppkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a oświadczenie wymienione w punkcie 1 ppkt 1 w ich imieniu składa pełnomocnik. W przypadku potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w punkcie 2 ppkt 1-3 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia: 1) Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 50.000,- zł. lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 50.000,- zł. wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Formularz ofertowy - załącznik nr 4 do siwz. 5. Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową. 6. Harmonogram rzeczowo - finansowy w układzie miesięcznym. 7. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. (niniejszy dokument musi być przedstawiony w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo-urszulanki.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zgromadzenie Sióstr Urszulanek Unii Rzymaksiej, Plac Nankiera 16, 50-140 Wrocław - portniernia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Zgromadzenie Sióstr Urszulanek Unii Rzymaksiej, Plac Nankiera 16, 50-140 Wrocław - portniernia.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do 9 szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce (8 szkół gminy Wrocław, 1 szkoła gminy Kobierzyce) - w podziale na 4 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.