eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguszów-Gorce › Usługi z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych i obiektów retencyjnych znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Wałbrzych, w 2016r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-10

Boguszów-Gorce: Usługi z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych i obiektów retencyjnych znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Wałbrzych, w 2016r
Numer ogłoszenia: 116916 - 2016; data zamieszczenia: 10.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42801 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wałbrzych z siedzibą w Boguszowie Gorcach, ul. Miła 2, 58-372 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie, tel. 074 8449580, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych i obiektów retencyjnych znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Wałbrzych, w 2016r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający na realizację zamówienia podstawowego zabezpieczył środki finansowe w wysokości 39 730,00 zł netto (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy siedemset trzydzieści złotych 00/100). 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych i obiektów retencyjnych, znajdujących się na terenie Nadleśnictwa Wałbrzych, w okresie od udzielenia zamówienia (od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) do 31.12.2016 roku. Prace stanowiące przedmiot zamówienia mają na celu: utrzymanie obiektów drogowych i retencyjnych w dobrym stanie, zabezpieczenie ich przed szybkim zużyciem, czy też zniszczeniem oraz dla utrzymania ich w stanie zgodnym z przeznaczeniem. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące prace: 2.1. CZYSZCZENIE WODOSPUSTÓW - Zakres prac i zasady ich wykonywania: czyszczenie wodospustów z materiału zanieczyszczającego (w postaci piasku, namułu, błota, szlamu, liści, gałęzi, itp., utrudniającego ich prawidłowe funkcjonowanie) naniesionego przez wodę, poprzez jego usunięcie z koryta wodospustu i złożenie go poza koroną drogi. Wodospusty, wskazane przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego, należy czyścić w taki sposób, aby woda wypływająca z wodospustu nie powracała na drogę. Prace należy wykonywać ręcznie, za pomocą szpadli, motyk, łopat, szczotek i innych prostych narzędzi ręcznych; - Zamawiający przewidział następujący kod czynności wg SILP do rozliczenia prac: WODOSP-CZ; - Typ planu: UTRZ, grupa czynności: UT-DROGIL, kod czynności wg SILP: WODOSP-CZ; - Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 5000,00 szt. 2.2. PRACE GODZINOWE Z ZAKRESU UTRZYMANIA DRÓG LEŚNYCH, WYKONYWANE RĘCZNIE - Zakres prac i zasady ich wykonywania: prace z zakresu utrzymania dróg leśnych, wykonywane bez użycia sprzętu mechanicznego, np.: czyszczenie studzienek odprowadzających wodę, oczyszczanie rowów odwadniających z listowia, gałęzi, materii organicznej, oczyszczanie odkrytych ścieków podłużnych z naniesionego materiału zanieczyszczającego, inne niestandardowe prace wg potrzeb Zamawiającego, nie ujęte powyżej (wyżej wymienione prace nie stanowią katalogu zamkniętego). Prace należy realizować zgodnie z zaleceniami upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. - Zamawiający przewidział następujący kod czynności wg SILP do rozliczenia prac: GODZ R; - Typ planu: UTRZ, grupa czynności: UT-DROGIL, kod czynności wg SILP: GODZ R; - Odbiór i rozliczenie prac będą dokonywane w [h] zgodnie z faktycznym czasem wykonania powierzonych prac, potwierdzonym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego; - Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 250,00 h. 2.3. UTRZYMANIE OBIEKTÓW RETENCYJNYCH (PRACE GODZINOWE Z ZAKRESU UTRZYMANIA OBIEKTÓW RETENCYJNYCH WYKONYWANE RĘCZNIE) - Zakres prac i zasady ich wykonywania: różnego typu prace z zakresu utrzymania obiektów retencyjnych, jak np.: czyszczenie mnichów zbiorników retencyjnych, oczyszczanie osadników zbiorników retencyjnych z naniesionego materiału zanieczyszczającego (w postaci piasku, rumoszu, namułu, błota, szlamu, liści, gałęzi, śmieci itp.) prace dozorowe nad np. elementami upustowymi zbiorników retencyjnych, usuwanie zbędnej roślinności wodnej ze zbiorników, inne niestandardowe prace wg potrzeb Zamawiającego, nie ujęte powyżej (wyżej wymienione prace nie stanowią katalogu zamkniętego). Prace należy realizować zgodnie z zaleceniami upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. Usuniętą roślinność oraz urobek (namuły, zanieczyszczenia organiczne) należy zagospodarować zgodnie z zaleceniami upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. W przypadku materiału zanieczyszczającego w postaci śmieci i odpadów nie podlegających biodegradacji, Wykonawca zobowiązany jest do ich zdeponowania w miejscu do tego przeznczonym, np.: na wysypisku śmieci- w ramach wynagrodzenia umownego. - Zamawiający przewidział następujący kod czynności wg SILP do rozliczenia prac: UTRZ.MEL; - Typ planu: UTRZ, grupa czynności: UT-MEL, kod czynności wg SILP: UTRZ.MEL; - Odbiór i rozliczenie prac będą dokonywane w [h] zgodnie z faktycznym czasem wykonania powierzonych prac, potwierdzonym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego; - Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 250,00 h. 2.4. OBKASZANIE ZBIORNIKÓW RETENCYJNYCH - Zakres prac i zasady ich wykonywania: prace polegające na obkaszaniu zbiorników retencyjnych kosami spalinowymi, podkaszarkami, itp., tj. usuwaniu niepożądanej roślinności zielnej, krzewiastej, niepożądanych samosiewów drzew leśnych. Drobne krzewiny i samosiewy winny być ścięte na równi z gruntem, a pozostałości po koszeniu i trawę należy uprzątnąć zgodnie z zaleceniami upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. Wykonawca winien wykazać się możliwością korzystania z następującego sprzętu i narzędzi: kosy spalinowe / podkaszarki spalinowe, ewentualnie inne niezbędne do wykonania prac. Podczas realizacji prac należy wyeliminować możliwość przedostania się paliw do środowiska. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania olejów biodegradowalnych oraz, w razie uzupełnienia paliwa na terenie leśnym, posiadania i używania kanistrów z bezpiecznymi końcówkami; - Zamawiający przewidział następujący kod czynności wg SILP do rozliczenia prac: KOSZ-ZB; - Typ planu: UTRZ, grupa czynności: UT-MEL, kod czynności wg SILP: KOSZ-ZB; - Odbiór i rozliczenie prac będą dokonywane w [m2]; - Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 10000,00 m2. 2.5. OCZYSZCZANIE OSADNIKÓW PRZEPUSTÓW - Zakres prac i zasady ich wykonywania: prace polegające na oczyszczaniu osadników, o głębokości do 0,25 m, przy przepustach wskazanych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. Czyszczenie osadników polega na usuwaniu naniesionego materiału zanieczyszczającego, w postaci piasku, rumoszu, namułu, błota, szlamu, liści, gałęzi, śmieci, itp., utrudniającego ich prawidłowe funkcjonowanie. Wydobyty urobek organiczny należy rozłożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku materiału zanieczyszczającego w postaci śmieci i odpadów nie podlegających biodegradacji, Wykonawca zobowiązany jest do ich zdeponowania w miejscu do tego przeznczonym, np.: na wysypisku śmieci- w ramach wynagrodzenia umownego. Osadniki należy oczyszczać ręcznie, za pomocą szpadli, łopat, szczotek, urządzeń do odspajania zabrudzeń i innych prostych narzędzi ręcznych. - Zamawiający przewidział następujący kod czynności wg SILP do rozliczenia prac: OSADN-CZ; - Typ planu: UTRZ, grupa czynności: UT-MEL, UT-DROGIL, kod czynności wg SILP: OSADN-CZ; - Odbiór i rozliczenie prac będą dokonywane w [m2] powierzchni zanieczyszczonej]. - Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 100,00 m2. 2.6. CZYSZCZENIE PRZEPUSTÓW - Zakres prac i zasady ich wykonywania: prace polegające na oczyszczaniu i odmulaniu przepustów, wskazanych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego, pod drogami i zjazdami. Czyszczenie przepustów polega na usuwanie naniesionego materiału zanieczyszczającego, w postaci piasku, rumoszu, namułu, błota, szlamu, liści, gałęzi, śmieci, itp., utrudniającego ich prawidłowe funkcjonowanie. Wydobyty urobek organiczny należy rozłożyć równomiernie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku materiału zanieczyszczającego w postaci śmieci i odpadów nie podlegających biodegradacji, Wykonawca zobowiązany jest do ich zdeponowania w miejscu do tego przeznczonym, np.: na wysypisku śmieci- w ramach wynagrodzenia umownego. Przepusty należy oczyszczać ręcznie, za pomocą szpadli, łopat, szczotek, urządzeń do odspajania zabrudzeń i innych prostych narzędzi ręcznych. - Zamawiający przewidział następujący kod czynności wg SILP do rozliczenia prac: PRZEP-CZ; - Typ planu: UTRZ, grupa czynności: UT-MEL, UT-DROGIL, kod czynności wg SILP: PRZEP-CZ; - Odbiór i rozliczenie prac będą dokonywane w [h] zgodnie z faktycznym czasem wykonania powierzonych prac, potwierdzonym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego; - Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 100,00 h..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 77.23.00.00 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe STA-POL Stanisław Skrzyniarz, ul. Tkacka 2, 58-350 Mieroszów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59595,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48831,00

  • Oferta z najniższą ceną: 48831,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48831,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.