To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-27
Pieniężno: Remont świetlicy wiejskiej z placem zabaw i terenem rekreacji we wsi Radziejewo
Numer ogłoszenia: 117024 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81228 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pieniężno, ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 237 46 00, faks 055 237 46 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej z placem zabaw i terenem rekreacji we wsi Radziejewo.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.2. Przedmiotem zamówienia jest: Remont świetlicy wiejskiej z placem zabaw i terenem rekreacji we wsi Radziejewo, która obejmuje następujące roboty: a) Remont świetlicy obejmuje budynek wolno stojący , jednokondygnacyjny ,częściowo podpiwniczony z poddaszem nie użytkowym. W ramach remontu wykonana zostanie: -termomodernizacja -wymiana stolarki okiennej i drzwiowej -wymiana pokrycia dachowego z niezbędną naprawą połaci dachowej wraz z izolacją cieplną stropu -roboty rozbiórkowe -wykonanie podłóg -wykonanie nowych instalacji: wodociągowej, sanitarnej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody, elektrycznej, odgromowej. -adaptacja pomieszczeń na sanitarny, magazyn, pomieszczenie socjalne i komputerowe -roboty wykończeniowe b) Dobudówka z podjazdem dla osób niepełnosprawnych Obejmuje rozbudowę świetlicy o budynek gospodarczy wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych. Konstrukcja budynku murowana z pustaków. c) Drogi - nawierzchnie żwirowe Zaprojektowano nawierzchnie żwirowe dróg wewnętrznych, dojazdów, placu do zawracania i miejsc parkingowych, krawężniki wtopione - betonowe lub kamienne. Konstrukcja - nawierzchnia żwirowa (miejsca parkingowe, dojazd do świetlicy, ciągi piesze) Przebudowa placu przed głównym wejściem do świetlicy posiada nawierzchnię twardą z kostki betonowej wibroprasowanej. - Roboty w zakresie nawierzchni dróg pieszych - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych d) Plac zabaw i rekreacja Przy budowie placu zabaw potrzebne jest : - Wycięcie drzew i krzewów -Wykonanie trawników dywanowych siewem - Sadzenie drzew i krzewów iglastych - Montaż ławek , pojemnika na gromadzenie odpadów , piaskownicy dla dzieci - Wzniesienie ogrodzenia z łat i desek - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego (ułożenie kabli w sposób ręczny, montaż i stawianie słupów oświetleniowych, podłączenie do tablicy bezpiecznikowej,) e) Obsługa geodezyjna z opracowaniem inwentaryzacji powykonawczej f) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zamontować tablice informacyjną oraz pamiątkową o współfinansowaniu zadania ze środków unijnych. Przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą dokumentów załączonych do niniejszej SIWZ tj.: 1. Projekt budowlany oraz projekt wykonawczy, 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 3. Plan zagospodarowania, 3.3. Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag: a) Zamawiający wymaga, aby nasadzenia zieleni wykonane były przez uprawniona do tego osobę. b) Wykonawca zobowiązany jest do pielęgnacji zieleni i nasadzeń w okresie gwarancyjnym poprzez ich nawożenie 1x wiosną i 1 x latem odpowiednio dobranymi nawozami. c) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób taki, by nie wystąpiły żadne uszkodzenia istotnych obiektów, w tym infrastruktury technicznej istniejącej(naziemnej i podziemnej), zlokalizowanych na terenie placu budowy i jego otoczeniu, poza obiektami, które są przewidziane do remontu lub przełożenia. d) Wykonawca zobowiązany jest zgłosić zamiar rozpoczęcia robót właścicielom nieruchomości sąsiednich, gestorom sieci, którzy dokonali uzgodnień dokumentacji. e) Realizacja zadania wymaga wejścia w nieruchomości sąsiednie do których przylega budynek. f) W przypadku konieczności skorzystania z cudzej nieruchomości do wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych, Wykonawca obowiązany jest przed rozpoczęciem uzgodnić przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z sąsiedniej nieruchomości z jej właścicielem, a po zakończeniu robót wykonawca obowiązany jest naprawić szkody powstałe w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości. g) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu( pełnego uporządkowania) wraz z uporządkowaniem terenów przyległych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIDURA JACEK "BOB" JACEK FIDURA
jakie przetargi wygrała firma
FIDURA JACEK "BOB" JACEK FIDURA
- Jacek Fidura BOB ul. Reja 26, 14-500 Braniewo, ul. Reja 26, 14-500 Braniewo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 732594,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 470556,29
Oferta z najniższą ceną: 470556,29 / Oferta z najwyższą ceną: 579480,14
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI PIENIĘŻNO
- Odbiór odpadów komunalnych w Gminie Pieniężno w 2025 roku
- Dowóz uczniów do szkół w okresie od 7 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r.
więcej: przetargi PIENIĘŻNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kościuszki 2, remont pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi i wykonanie projektu budowlanego.
- Termomodernizacja budynku zamieszkania zbiorowego Internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2-Etap II
- Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Głusko wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Bieżące utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich na terenie miasta Płocka w roku 2025
- Modernizacja drogi gminnej nr 118 407E
- Przebudowa zatok autobusowych w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.