Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-21
Szamotuły: PN 2/09 Termomodernizacja budynku Szamotulskiego Ośrodka Kultury
Numer ogłoszenia: 117033 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szamotulski Ośrodek Kultury Instytucja Kultury , ul. Dworcowa 43, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 29 21 307, faks 0-61 29 24 754.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 2/09 Termomodernizacja budynku Szamotulskiego Ośrodka Kultury.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Część I Termomodernizacji budynku Część II Przebudowa sanitariów w zakresie instalacji wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej oraz instalacji wentylacji Część III Budowa windy dla niepełnosprawnych Dokładny opis stanowią załączniki: kosztorysy ofertowe, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Zamawiający uzna powyższe warunki za spełnione oceniając formalnie metodą spełnia - nie spełnia dokumenty, oświadczenia dostarczone przez wykonawcę starającego się o zamówienie publiczne. Niespełnienie przez wykonawcę któregoś z warunków uczestnictwa w zamówieniu publicznym spowoduje wykluczenie tego wykonawcy a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( w skrócie SIWZ) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający, że zapisy są aktualne ,nie uległy zmianie 3) Wykaz dwóch robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie powyższego warunku, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej 2 roboty o wartości nie mniejszej niż 90 000 zł brutto każda 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7) Informacje dotyczące podwykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szamotuly.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szamotulski Ośrodek Kultury, ul. Dworcowa 43, 64-500 Szamotuły- sekretariat pierwsze piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Szamotulski Ośrodek Kultury, ul. Dworcowa 43, 64-500 Szamotuły- sekretariat pierwsze piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.21-1, 45.32.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa sanitariów w zakresie instalacji wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej oraz instalacji wentylacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa sanitariów w zakresie instalacji wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej oraz instalacji wentylacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa windy dla niepełnosprawnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa windy dla niepełnosprawnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 16.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych i staplerów
- Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży z pieczy zastępczej oraz warsztaty wspierające dla rodziców zastępczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania na terenie Pow. Szamotulskiego
- "Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baborowie"
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w Trzebieży
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Odnowienie 5 pustostanów w budynkach administr.przez ZGN Praga-Południe m. st. W-wy na terenie AN-6: ul. Modrzewiowa 7 m 10, Jarocińska 13 m 5, Zagójska 6/8 m 96, Czapelska 30 m 8, Rozłucka 16 m 35.
- Adaptacja dwóch pracowni do nauki zawodów wraz z wykonaniem dostosowania wejścia głównego do budynku, z podjazdem dla osób niepełnosprawnych i schodami w ramach projektu 10.23
- Przebudowa Centrum Edukacyjno-Szkoleniowego na rzecz rolnictwa Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Łosiowie
- Remont Sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 330 przy ul. Mandarynki 1 w Warszawie.
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.