Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-25
Bolesławiec: Sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń sieciowych wraz z montażem i konfiguracją sieci komputerowej w ZOZ w Bolesławcu.
Numer ogłoszenia: 117034 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Jeleniogórska 4, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7380225, faks 075 7380227 7380201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń sieciowych wraz z montażem i konfiguracją sieci komputerowej w ZOZ w Bolesławcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń sieciowych wraz z montażem i konfiguracją sieci komputerowej w ZOZ w Bolesławcu z podziałem na 3 zadania: Zadanie nr 1 obejmuje: 1.1. Zestawy komputerowe (1 kpl) - 12 sztuk. 1.2. Monitor 24 cali - 1 sztuka. 1.3. Monitor 19 cali - 32 sztuki. 1.4. Laptop - 6 sztuk 1.5. Drukarka laserowa monochromatyczna z dupleksem - 1 sztuka. 1.6. Drukarka laserowa kolorowa - 1 sztuka. 1.7. Drukarka laserowa monochromatyczna - 4 sztuki. Zadanie nr 2 obejmuje: 2.1. Oprogramowanie antywirusowe na stacje robocze i serwery wraz z konsolą do centralnej administracji - 150 licencji 2.2. Ochrona sieci komputerowej Zadanie nr 3 Urządzenia sieciowe wraz z montażem oraz konfiguracją UTM NETASQ, sieci komputerowej w ZOZ w Bolesławcu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Parametry graniczne urządzeń zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku nie spełnienia wartości granicznych tych parametrów przez oferowane urządzenie, oferta zostanie odrzucona. Brak wpisu w kolumnie - parametry oferowane (podać model - typ proponowanego podzespołu) zostanie potraktowane jako niespełnienie parametru. 4. Wszystkie zaoferowane urządzenia muszą być urządzeniami fabrycznie nowymi. 5. Realizacja umowy będzie następować sukcesywnie, na podstawie składanych pisemnych zamówień przez Zamawiającego. 6. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określają dodatkowo projekty umów będące załącznikami nr 5 (dla zadań nr 1 i 2) i 6 (dla zadania nr 3) do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ 2. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, do złożenia dokumentów wymienionych w pkt. 6.1. SIWZ, zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 3. wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) w zakresie zadań, na które Wykonawca składa ofertę, 4.wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 5. Dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, tj. np. umowa spółki cywilnej w przypadku spółek cywilnych. 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z dokumentów wymienionych w punkcie 5. załączonych do oferty. W przypadku gdy Wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik, należy dołączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Umowa zostanie zawarta na warunkach zawartych we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5. i 6 do niniejszej SIWZ. 2. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w postanowieniach umowy. Możliwość dokonania zmian została ujęta w projekcie umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozbol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu; 59-700 Bolesławiec, ul. Jeleniogórska 4 (Budynek Administracji - pok. nr 11) lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt: 45 PLN..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu, ul. Jeleniogórska 4., 59-700 Bolesławiec. Budynek Administracji (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Świadczenie usługi dozoru siedziby MZGM w Bolesławcu przy ul. Dolne Młyny 23 w roku 2025
- Usługi cateringowe dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bolesławcu w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
- SUKCESYWNE DOSTAWY NABIAŁU
- "Przywrócenie przejezdności komunikacyjnej drogi powiatowej nr 2273D w miejscowości Kraszowice uszkodzonej przez powódź - wrzesień 2024"
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą dziesięciu sztuk laptopów biznesowych
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części
- Dostawa sprzętu komputerowego i informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Szczecinku oraz w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Szczecinecki".
- Zakup analizatora składu ciała wraz z oprogramowaniem.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Dostawa licencji i subskrypcji oprogramowania
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.