eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczebrzeszyn › Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Szczebrzeszyn oraz jednostek organizacyjnych Gminy Szczebrzeszyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-17

Szczebrzeszyn: Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Szczebrzeszyn oraz jednostek organizacyjnych Gminy Szczebrzeszyn
Numer ogłoszenia: 117036 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczebrzeszyn , Pl. T. Kościuszki 1, 22-460 Szczebrzeszyn, woj. lubelskie, tel. 084 6821095, faks 084 6821030.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczebrzeszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Szczebrzeszyn oraz jednostek organizacyjnych Gminy Szczebrzeszyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Szczebrzeszyn oraz jednostek organizacyjnych Gminy Szczebrzeszyn obejmującej: 1. Otwieranie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych; 2.Wykonywanie opercji gotówkowych; 3.Wykonywanie operacji bezgotówkowych-realizowanie przelewów wewnętrznych i do innych banków w wersji elektronicznej i papierowej; 4.Zapewnienie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych Zamawiającego- usługi bankowości elektronicznej w formie bankowości internetowej lub homebanking; 5.Sporządzanie i przekazywanie wyciągów bankowych; 6.Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych; 7.Możliwość lokowania wolnych środków na lokatach terminowych negocjowanych; 8.Możliwość lokowania środków zgromadzonych na rachunku bieżącym budżetu na lokatach typu Overnight i weekendowych (obejmujących godziny popołudniowe i nocne oraz dni ustawowo wolne od pracy) ; 9.Udostępnienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Gminy; 10.Automatyczne rozliczanie na dzień 31 grudnia roku budżetowego sald rachunków bieżących i pomocniczych (wskazanych przez Zamawiającego) jednostek budżetowych i przekazywanie zgromadzonych na nich środków na rachunek budżetu; 11.Przechowywanie depozytów; 12.Zapewnienie dostępu do informacji telefonicznej o saldzie lub operacjach dnia na rachunku; 13. Wydawanie zaświadczeń , potwierdzeń; 14.Zapewnienie doradcy bankowego oraz doradcy technicznego. Wykonawcy, na dzień rozpoczęcia realizacji zamówienia, muszą posiadać na terenie miasta Szczebrzeszyna oddział, placówkę lub filię banku , gwarantujące wykonywanie wszelkich czynności związanych z obsługą bankową Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art.2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r Prawo Bankowe (tekst jednolity Dz.U. z 2002r Nr 72 poz.665 z późn.zm.) -wykonawcami ubiegającymi się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą być tylko Banki - utworzone zgodnie z przepisami ustaw i działające na podstawie zezwoleń uprawniających do wykonywania czynności bankowych. Wykonawca przedstawi stosowne zezwolenie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 128 ustawy z dnia 29 ssiepnia 1997r Prawo Bankowe ( tekst jednolity Dz.U. z 2002r Nr 72 poz.665 z późn.zm.) posiadają współczynnik wypłacalności na koniec ostatniego roku obrachunkowego nie mniejszy niż 8%. Wykonawca przedstawi sprawozdanie finansowe za ostatni rok obrotowy. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy -załącznik Nr 4 do SIWZ wraz z załącznikami

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1)zmiany przepisów prawa, na podstawie których realizowana jest umowa; 2)wystąpienia okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy ; 3)zmian korzystnych dla Zamawiającego; 4)pojawienia się nowych produktów bankowych lub rozwiązań organizacyjnych,których wykorzystanie będzie korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczebrzeszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szczebrzeszynie ul.Pl.T.Kościuszki 1, 22-460 Szczebrzeszyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Szczebrzeszynie ul.Pl.T.Kościuszki 1, 22-460 Szczebrzeszyn , pokój nr 12(sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.