Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-17
Szczebrzeszyn: Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Szczebrzeszyn oraz jednostek organizacyjnych Gminy Szczebrzeszyn
Numer ogłoszenia: 117036 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczebrzeszyn , Pl. T. Kościuszki 1, 22-460 Szczebrzeszyn, woj. lubelskie, tel. 084 6821095, faks 084 6821030.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczebrzeszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Szczebrzeszyn oraz jednostek organizacyjnych Gminy Szczebrzeszyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Szczebrzeszyn oraz jednostek organizacyjnych Gminy Szczebrzeszyn obejmującej: 1. Otwieranie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych; 2.Wykonywanie opercji gotówkowych; 3.Wykonywanie operacji bezgotówkowych-realizowanie przelewów wewnętrznych i do innych banków w wersji elektronicznej i papierowej; 4.Zapewnienie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych Zamawiającego- usługi bankowości elektronicznej w formie bankowości internetowej lub homebanking; 5.Sporządzanie i przekazywanie wyciągów bankowych; 6.Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych; 7.Możliwość lokowania wolnych środków na lokatach terminowych negocjowanych; 8.Możliwość lokowania środków zgromadzonych na rachunku bieżącym budżetu na lokatach typu Overnight i weekendowych (obejmujących godziny popołudniowe i nocne oraz dni ustawowo wolne od pracy) ; 9.Udostępnienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Gminy; 10.Automatyczne rozliczanie na dzień 31 grudnia roku budżetowego sald rachunków bieżących i pomocniczych (wskazanych przez Zamawiającego) jednostek budżetowych i przekazywanie zgromadzonych na nich środków na rachunek budżetu; 11.Przechowywanie depozytów; 12.Zapewnienie dostępu do informacji telefonicznej o saldzie lub operacjach dnia na rachunku; 13. Wydawanie zaświadczeń , potwierdzeń; 14.Zapewnienie doradcy bankowego oraz doradcy technicznego. Wykonawcy, na dzień rozpoczęcia realizacji zamówienia, muszą posiadać na terenie miasta Szczebrzeszyna oddział, placówkę lub filię banku , gwarantujące wykonywanie wszelkich czynności związanych z obsługą bankową Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art.2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r Prawo Bankowe (tekst jednolity Dz.U. z 2002r Nr 72 poz.665 z późn.zm.) -wykonawcami ubiegającymi się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą być tylko Banki - utworzone zgodnie z przepisami ustaw i działające na podstawie zezwoleń uprawniających do wykonywania czynności bankowych. Wykonawca przedstawi stosowne zezwolenie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 128 ustawy z dnia 29 ssiepnia 1997r Prawo Bankowe ( tekst jednolity Dz.U. z 2002r Nr 72 poz.665 z późn.zm.) posiadają współczynnik wypłacalności na koniec ostatniego roku obrachunkowego nie mniejszy niż 8%. Wykonawca przedstawi sprawozdanie finansowe za ostatni rok obrotowy. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy -załącznik Nr 4 do SIWZ wraz z załącznikami
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1)zmiany przepisów prawa, na podstawie których realizowana jest umowa; 2)wystąpienia okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy ; 3)zmian korzystnych dla Zamawiającego; 4)pojawienia się nowych produktów bankowych lub rozwiązań organizacyjnych,których wykorzystanie będzie korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczebrzeszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szczebrzeszynie ul.Pl.T.Kościuszki 1, 22-460 Szczebrzeszyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Szczebrzeszynie ul.Pl.T.Kościuszki 1, 22-460 Szczebrzeszyn , pokój nr 12(sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SZCZEBRZESZYN
więcej: przetargi SZCZEBRZESZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w łącznej kwocie 3 386 553,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 5 000 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.
- Kredyt długoterminowy w kwocie 2 000 000,00 zł, na pokrycie występującego w trakcie roku planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego.
- "Obsługa bankowa budżetu Gminy Charsznica i gminnych jednostek organizacyjnych w okresie od 1.09.2024 r. do 31.08.2028 r."- powt.
- udzielenie i obsługę kredytu w kwocie 1.987.746,50 zł złotych
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.