Ogłoszenie z dnia 2013-03-25
Ciechanów: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie
Numer ogłoszenia: 117042 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Ciechanowie, ul. Warszawska 58, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6723538, 6724439 w. 221, faks 023 6723538.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie Papier xero A-4 - 1860 ryz Papier xero A-3 - 20 ryz Blok makulaturowy A-4 - 100 szt. Blok makulaturowy A-5- 80 szt. Papier komputerowy 375 x 12cali - 2 kartony Przekazy pocztowe - 10 000 szt. Koperta biała DL z oknem prawym - 50 op. Koperta biała DL - 8 op. Koperta biała C-6 - 20 op. Koperta biała C-6 z oknem prawym -10 op. Koperta brązowa B-4 -8 op. Koperta biała B-4 - 8 op. Koperta biała B-5 -16 op. Księga druków ścisłego zarachowania -4 szt. Wkład do długopisu typu Pentel - 300 szt. Wkład typu UMR-87 -50 szt. Wkład do pióra kulkowego typu Parker -50 szt. Długopis typu Zenith -240 szt. Wkład do długopisu typu Zenith - 400 szt. Wkład do długopisu typu Zenith -50 szt. Wkład krótki -150 szt. Zakreślacz do papieru - 200 szt. Etykiety na rolce do drukarki typu TLP 2844 -2 rolka Etykiety do frankownicy typu NEOPOST 5400 -6 op. Klej w sztyfcie -30 szt. Tusz do stempli - 120 szt. Ołówek z gumką -100 szt. Linijka -20 szt. Glicerynowy zwilżacz do palców - 20 szt. Dziurkacz -7 szt. Zszywacz 24/6 -20 szt. Zszywki 24/6 - 620 op. Zszywki 23/13 -10 op. Spinacz mały R28 -500 op. Spinacz owalny R50 - 70 op. Spinacz krzyżowy - 50 op. Segregator A-4 - 900 szt. Mechanizm skoroszytowy - 40 op. Skoroszyt tekturowy zwykły A4 - 5000 szt. Skoroszyt tekturowy oczkowy A4 - 600 szt. Skoroszyt plastikowy A4 -100 szt. Notes typu Post - it - 200 szt. Notes typu Post - it - 30 szt. Taśma pakowa -6 szt. Taśma klejąca -100 szt. Taśma/rolka do kalkulatora Citizen 540 DPN - 100 szt. Okładka do bindowania - 1 op. Folia do bindowania - 2 op. Grzbiety plastikowe do bindowania -1 op. Gumka do ścierania - 45 szt. Gumki recepturki -28 op. Temperówka - 20 szt. Koszulka na dokumenty - 100 op. Polecenie wyjazdu służbowego -20 bl. Teczka wiązane A4 -16000 szt. Flamaster biurowy - 30 szt. Flamaster biurowy - 30 szt. Nożyczki - 20 szt Zeszyt A4 - 140 szt. Zeszyt A5 - 80 szt. Zeszyt A5 - 40 szt. Kalkulator - 5 szt. Kartoteka magazynowa -150 szt. Kalka ołówkowa -10 op. Poduszka do stempli - 30 sz. Teczki zawieszane - 100 szt. Teczki zawieszane -100 szt. Karta ewidencyjna wyposażenia -200 szt. Kalkulator z drukarką - 2 szt. Pióro wieczne - 1 szt. Pióro wieczne -1 szt. Naboje do pióra wiecznego -150 szt. Okładka do dyplomu -20 szt. Długopis na sprężynce -50 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ niniejszego postępowania. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy, marki bądź numery katalogowe artykułów biurowych mają na celu jedynie umożliwienie Wykonawcom prawidłowe zidentyfikowanie potrzeb Zamawiającego oraz określenie wymaganego standardu zamawianych artykułów biurowych i uniknięcie pomyłek..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.14.13.00 - Kalkulatory drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEO SYSTEM - Marcin Krajewski, ul. Podgórna 80 B, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51490,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46601,19
Oferta z najniższą ceną: 1637,36 / Oferta z najwyższą ceną: 50346,03
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiot zamówienia spełnia przesłanki art. 70 ustawy Pzp - jest to dostawa produktów typowych, powszechnie dostępnych na rynku o ustalonych standardach jakościowych. Materiały stanowiące przedmiot zamówienia występują m.in. w sklepach z artykułami biurowymi, supermarketach i posiadają ustalone standardy jakościowe. Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130.000 euro dla dostaw, tj. jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla 12 placówek oświatowych oraz żłobka położonych na terenie miasta Ciechanów na 2025 rok
- Wykonanie zadania w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach realizacji inwestycji pod nazwą "Budowa lodowiska stacjonarnego zadaszonego wraz z infrastrukturą na terenie MOSiR w Ciechanowie."
- "Świadczenie usługi ratownictwa wodnego na krytej pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 60 B oraz kąpieliskach miejskich w sezonie letnim 2025 roku."
- Materiały niezbędne do operacji okulistycznych
- Świadczenie usług pocztowych
- Zakup samochodu do przewozu osób wraz z oznakowaniem specjalistycznym, wyposażeniem w sprzęt łączności oraz instalacją monitoringu wizyjnego / Straż Miejska
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie.
- sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa art. biurowych oraz papieru ksero na rok 2025 dla PK
więcej: Kalkulatory biurkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.