To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-04
Bytom: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DOROSŁYCH W BYTOMIU PAKIET III
Numer ogłoszenia: 117045 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86715 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych, ul. Dworcowa 7, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2814123, faks 032 2814123.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DOROSŁYCH W BYTOMIU PAKIET III.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bytomiu pakiet III. 2. Pakiet III obowiązuje na dostawy nie wcześniej jak od 01.07.2016 r. do 31.12.2016 r. lub do wyczerpania kwoty na którą zostanie zawarta umowa. 3. Zamówienie składa się z pięciu (5) Części: Część I - artykuły spożywcze, Część II - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, Część III - produkty mleczarskie, Część IV - ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb, Część V - warzywa i owoce 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej Części zawarty jest w załącznikach nr 5a ÷ 5e do SIWZ. 5. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: a) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, b) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP, c) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą lub Normą Europejską. 6. Zamawiający wymaga, aby termin przydatności do spożycia produktów będących przedmiotem zamówienia umożliwił wykorzystanie produktu przed jego upływem. Niedopuszczalne są produkty z przekroczonym terminem przydatności. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczany asortyment w zakresie jego jakości. 7. Towar będzie dowożony przez Wykonawcę w odpowiednich opakowaniach zapewniających właściwe zabezpieczenie przewożonych artykułów i obejmować będzie także rozładunek do magazynu Zamawiającego. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu zamówionych towarów. 9. Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego (dowodu dostawy) z wyszczególnieniem produktów i ich ilości. 10. Dostawy będą realizowane w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W sytuacjach awaryjnych dostawy realizowane będą w terminie do 2 godzin od zgłoszenia. 11. Zapotrzebowania będą wysyłane drogą elektroniczną na adres podany w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do odczytu poczty codziennie oraz potwierdzeniu otrzymania wiadomości z zamówieniem do godziny 13:00 danego dnia. Odpowiedź automatyczna generowana komputerowo z potwierdzeniem otrzymania/odczytania wiadomości NIE BĘDZIE traktowana jako potwierdzenie Wykonawcy. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załącznikach do umowy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie 80% jej wartości określonej w § 6 ust. 1 umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia ilości dostaw danego produktu kosztem innego produktu, przy niezmienianiu całkowitej wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 i niezmienionych cenach jednostkowych produktów. Niniejsza zmiana nie wymaga zmiany treści umowy jaka zawarta będzie z Wykonawcą. 14. Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach podanych w ofercie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.W. "JANCZAR" POKORA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
P.W. "JANCZAR" POKORA SPÓŁKA JAWNA
- P.W. JANCZAR Pokora Sp.j., ul. Św. Jacka 21, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61162,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62195,00
Oferta z najniższą ceną: 62195,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71908,35
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: PRODUKTY MLECZARSKIE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SEMI Sp. z o.o., ul. Moniuszki 13, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29920,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30497,90
Oferta z najniższą ceną: 30497,90 / Oferta z najwyższą ceną: 30497,90
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: RYBY MROŻONE, FILETY RYBNE I POZOSTAŁE MIĘSO RYB
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "MAR-TAD" MARIA I TADEUSZ JĘDRUSIK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "MAR-TAD" MARIA I TADEUSZ JĘDRUSIK SPÓŁKA JAWNA
- F.H. MAR-TAD Maria, Tadeusz Jędrusik Sp.j., ul. Struzika 10a/11, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5801,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6621,80
Oferta z najniższą ceną: 6621,80 / Oferta z najwyższą ceną: 7356,10
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: WARZYWA I OWOCE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. DAMEX Damian Surmański, ul. Witosa 90a, 42-603 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16344,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14361,50
Oferta z najniższą ceną: 14361,50 / Oferta z najwyższą ceną: 14361,50
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Wdrożenie wraz z utrzymaniem systemu klasy DLP dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- "Dostawa wyrobów drewnianych, wyroby z drewna, drewno kopalniane" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
- Dostawa odzieży dla ratowników górniczych (3 zadania)
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu - powtórzenie".
- Wywóz nieczystości płynnych z szamb obsługujących budynki mieszkalne będące w 100% własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w tym: Część I - VI
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Janowie Podlaskim w 2025 roku (II postępowanie)
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIELIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 4- MATERIAŁY NA WARSZTATY DIETETYCZNE
- Dostawa żywności
- Dostawa artykułów spożywczych do Magazynu spożywczego SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej
- DOSTAWA PIECZYWA I CIASTA CUKIERNICZEGO
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2025 r. dla Zespołu Szkół Sportowych i Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Gdańsku -II
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.