eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławŚWIADCZENIE USŁUGI CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA REALIZOWANEJ NA RZECZ WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNIKI INŻYNIERYJNEJ PRZEZ SPECJALISTYCZNĄ UZBROJONĄ FORMACJĘ OCHRONNĄ (SUFO)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-02

Wrocław: ŚWIADCZENIE USŁUGI CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA REALIZOWANEJ NA RZECZ WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNIKI INŻYNIERYJNEJ PRZEZ SPECJALISTYCZNĄ UZBROJONĄ FORMACJĘ OCHRONNĄ (SUFO)
Numer ogłoszenia: 117069 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniki Inżynieryjnej im. prof. Józefa Kosackiego, ul. Obornicka 136, 50-961 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3474440, 3474466, fax 071 3474404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witi.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo Rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA REALIZOWANEJ NA RZECZ WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNIKI INŻYNIERYJNEJ PRZEZ SPECJALISTYCZNĄ UZBROJONĄ FORMACJĘ OCHRONNĄ (SUFO).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia (w tym materiałów wybuchowych i środków zapalających) realizowanej dla obiektu położonego przy ul. Melioranckiej 67 we Wrocławiu, kompleksu wojskowego nr 3854 zaliczonego do obiektu kategorii I przez umundurowanych, licencjonowanych pracowników ochrony fizycznej - Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO) w całodobowym systemie polegającym na: 1) bezpośredniej ochronie fizycznej; 2) stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach i urządzeniach alarmowych; 3) przybyciu grupy interwencyjnej w czasie max. do 20 minut od czasu powiadomienia i przystąpienie do działania w przypadku zaistnienia bezpośredniego zagrożenia obiektu lub osób w nim przebywających. 1. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a. Ochrony mienia nieruchomego i ruchomego w celu zabezpieczenia go przed zniszczeniem, kradzieżą bądź dewastacją; b. Kontroli dokumentów uprawniających do wstępu, wjazdu i przebywania na ochranianym obiekcie osób i wwożonego/wywożonego mienia; c. Sprawdzania stanu wskazanych zamknięć, zabezpieczeń i plomb; d. Sprawdzania prawidłowości zamknięć drzwi i okien chronionych obiektów, po opuszczeniu ich przez pracowników Zamawiającego; e. Informowania Zamawiającego o stanie technicznego zabezpieczenia poszczególnych pomieszczeń (dotyczy to w szczególności zamków, zamknięć, ogrodzenia, oświetlenia, zabezpieczenia ppoż. itp.); f. Informowanie Zamawiającego o stanie technicznym systemów i urządzeń, które będą eksploatowane przez Wykonawcę; 2. Obiekt - ochrona obiektu realizowana ma być w systemie całodobowym przez 7 dni w tygodniu (3 posterunki): posterunek nr 1 - jednoosobowy (Dowódca zmiany) - kontrola ruchu pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających, monitoring rejestrowanego obrazu z kamer, prowadzenie wymaganej dokumentacji, gospodarki z kluczami - uzbrojony w broń palną bojową krótką; posterunek nr 2 - jednoosobowy posterunek doraźny w miarę potrzeb (brama wjazdowa) - kontrola ruchu osobowo-towarowego - uzbrojony w broń palną bojową maszynową; posterunek nr 3 - jednoosobowy patrolowy po obwodnicy kompleksu - uzbrojony w broń palną bojową maszynową. - grupa interwencyjna dwuosobowa, całodobowa - czas reakcji max. do 20 minut. 3. Zamawiający udostępni budynek wartowni, w tym pomieszczenie na magazyn broni. Wartownia posiada media: prąd, bieżącą wodę (zdatną do celów technicznych) i piec centralnego ogrzewania (opał - koks), których koszt Wykonawca winien uwzględnić w złożonej ofercie. Zamawiający zabezpieczy opał. 4. Wykonawca musi: - utrzymywać wymaganą ilość pracowników dla zapewnienia ochrony w obiekcie; - zapewnić pracownikom jednolite umundurowanie, dla pracowników umundurowanie służbowe z oznakami przynależności do SUFO, - wyposażyć pracowników ochrony pełniących służbę wartowniczą w broń palną bojową (określoną w pkt. 2) oraz inne wyposażenie konieczne do wykonywania usług z zakresu ochrony w tym urządzenia łączności radiowej działające na wydzielonym, dopuszczonym do użycia przez właściwą instytucję, paśmie; dysponować stosownym sejfem spełniającym określone wymagania do przechowywania broni, który dostarczy do miejsca realizacji ochrony; utrzymywać porządek i właściwe warunki sanitarno-higieniczne na wartowni, w pomieszczeniach zaplecza i na terenie realizacji określonych zadań; we własnym zakresie zaopatrywać się w środki utrzymania czystości i wodę zdatną do picia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 04.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2) Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonali lub wykonują minimum dwa zamówienia na usługę ochrony osób i mienia o podobnym charakterze wartości minimum netto 200 000,00 zł każde, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie. 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6) Wykonawca w okresie trwania umowy musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 mln zł. 7) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 8) Posiadają własną etatową kancelarię tajną i pion ochrony informacji niejawnych. 2. Zamawiający nie dopuszcza zlecania przez wykonawcę wykonania zamówienia przez podwykonawców. 3. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie: 1) dołączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń wskazanych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 2) Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia. 3) Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 4) Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4. Zamawiający umożliwi dokonanie wizji lokalnej, która odbędzie się w dniu 05.06.2008 r. w godzinach 10:00 - 12:00. na terenie kompleksu położonego przy ul. Melioranckiej 67 we Wrocławiu. W wizji lokalnej mogą brać udział uprawnieni przedstawiciele wykonawcy, posiadający poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE. Fakt wzięcia udziału w wizji lokalnej należy zgłosić faksem (071) 347 44 04 lub telefonicznie (071) 347 44 50 do dnia 04.06.2008 r. do godziny 13:00 z podaniem nazwy firmy, ilości osób, nr poświadczenia bezpieczeństwa osobowego i klauzuli tajności. Przedstawiciele wykonawcy powinni w dniu wizji przedstawić Pełnomocnikowi dyrektora ds. ochrony informacji niejawnych WITI imienne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE, pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w przedmiotowym postępowaniu, bądź odpis z Krajowego Rejestru Sądowego z którego wynika że jest upoważniony do reprezentowania firmy, jak również informację z nr faxu na który zamawiający będzie kontaktował się z wykonawcami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IX. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Każdy wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ); 1.2 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oferenta z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ); 1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.5 aktualne zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.6 aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 145 poz. 1221 z późń. zmian.). Koncesja musi być ważna co najmniej przez okres wykonywania umowy; 1.7 kserokopię aktualnego certyfikatu jakości ISO 9001 lub HACCP, na wykonywanie usługi w zakresie ochrony osób i mienia; 1.8 wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (należy przedstawić dokumenty poświadczające posiadanie odpowiednich kwalifikacji dla każdego z pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia: licencja I lub II stopnia, poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli, co najmniej Zastrzeżone. oraz zaświadczenie o odbytym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych, kserokopię legitymacji osoby dopuszczonej do posiadania broni) - załącznik nr 4 do SIWZ; 1.9 wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wyznaczonego na złożenie ofert) zamówień na usługę ochrony osób i mienia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie umowy wystawione przez instytucje na rzecz których realizowano usługę o wartości minimum netto 200 000,00 zł każde (załącznik nr 6 do SIWZ); 1.10 oświadczenie o posiadaniu broni wymaganej do ochrony obiektu, określonej w rozdziale III pkt. 2 SIWZ- załącznik nr 5 do SIWZ; 1.11 oświadczenie, o posiadaniu minimum dwuosobowej Grupy Interwencyjnej, która w czasie do 20 minut od wezwania, podejmie działania, w celu wsparcia posterunków ochronnych, w przypadku ich zagrożenia - załącznik nr 7 do SIWZ; 1.12 oświadczenie o wyposażeniu planowanych do realizacji zamówienia pracowników ochrony w jednolite umundurowanie, w środki łączności radiowej działającej na wydzielonym paśmie wykonawcy oraz niezbędny sprzęt i indywidualne wyposażenie (pałkę wielofunkcyjną, kajdanki, gaz lub paralizator i opatrunek osobisty) - załącznik nr 8 do SIWZ; 1.13 oświadczenie o zobowiązaniu Wykonawcy do przechowywania wszystkich dokumentów dotyczących przedmiotowego zamówienia w ograniczonej dostępności tj nie udostępniania i rozpowszechniania osobom nieuprawnionym informacji stanowiących tajemnicę służbową lub informacji, którą uzyskał w związku z wykonywaniem czynności służbowych, a której ujawnienie może narazić na szkodę prawnie chroniony interes. 1.14 poświadczona przez wykonawcę kserokopia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 mln zł; 1.15 oświadczenie o posiadaniu etatowej kancelarii i pionu ochrony informacji niejawnych - załącznik nr 10 do SIWZ; 1.16 umowy wiążącej podmioty w przypadku składania oferty wspólnej potwierdzonej notarialnie - od każdej z firm, wspólnie składających ofertę wymaga się spełnienia wszystkich warunków SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.3, 1.4 i 1.5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału mogą być dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej na zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witi.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowego Instytutu Techniki Inżynieryjnej, 50-961 Wrocław, ul. Obornicka 136, budynek 10..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać osobiście w godz. 7-9 lub 12-15 w kancelarii Wojskowego Instytutu Techniki Inżynieryjnej, 50-961 Wrocław, ul. Obornicka 136, budynek 10, pok. nr 105 lub przesyłać pocz..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.