eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiRozwój turystyki na bazie Placu Europejskiego w Suwałkach - II etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-25

Suwałki: Rozwój turystyki na bazie Placu Europejskiego w Suwałkach - II etap
Numer ogłoszenia: 117092 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53482 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój turystyki na bazie Placu Europejskiego w Suwałkach - II etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Rozwój turystyki na bazie Placu Europejskiego w Suwałkach - II etap. 2. Zakres rzeczowy obejmuje m.in.: Drugi etap przebudowy Placu Europejskiego w Suwałkach obejmuje przebudowę ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego wraz z 2 skrzySowaniami przy ul. Hamerszmita i ul. Kościuszki w następującym zakresie: - przebudowa ciągów pieszych: ok. 4 353 m2; - przebudowa ścieżek rowerowych: ok. 120 m2; - przebudowa ulic i powierzchni parkingowych: ok. 3 690 m2; - przebudowa nawierzchni drogowej: 282 m2; - wypełnienie spoin żywicą epoksydową przeznaczoną do dużych obciążeń o wytrzymałości na zginanie minimalne 22,2 N_mm2- 5 393,0 m2, na istniejących nawierzchniach jezdni i parkingów ulic: Kościuszki i Mickiewicza, wybudowanych w I etapie, - przebudowa sieci wodociągowej; - przebudowa sieci kanalizacji deszczowej; - przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej; - przebudowa oświetlenia ulicznego; - przebudowa sieci kablowych niskiego napięcia; - modernizacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulicy Kościuszki z ulicą Piłsudskiego; - dostawa i montaż elementów małej architektury; - wycinka drzew kolidujących z inwestycją oraz przygotowanie trawników. 3. W związku z planowaną na dzień 21 września 2013 r. uroczystą mszą świętą na schodach konkatedry oraz planowanymi robotami przy przebudowie placu Marii Konopnickiej i budowie przebicia ulicy Wigierskiej, Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć roboty od przebudowy skrzyżowania z ulicą Kościuszki i do dnia 15.06.2013 r. przebudować to skrzyżowanie. Pełne zagospodarowanie Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego przed konkatedrą, w zakresie jak na załączniku graficznym, Wykonawca zobowiązany jest wykonać do dnia 20.09.2013 r. 4. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. 5. Przy realizacji projektu obowiązuje tzw. Reguła pochodzenia, tj.: W postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego uczestniczyć mogą osoby fizyczne oraz osoby prawne będące obywatelami lub mające siedzibę na terytorium państwa członkowskiego Wspólnoty oraz państw określonych w artykule 21 Rozporządzenia WE nr 1638_2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 24 października 2006 r. określające przepisy ogólne w sprawie ustanowienia Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa. Są to państwa EISiP, kraje będące beneficjentem pomocy z Instrumentu pomocy przedakcesyjnej ustanowionego rozporządzeniem Rady WE nr 1085_2006 z dnia 17 lipca 2006 r. ustanawiającym instrument pomocy przedakcesyjnej IPA lub państwa członkowskie Europejskiego Obszaru Gospodarczego EOG lub organizacje międzynarodowe. Zgodnie z zasadami udzielania dofinansowania ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska-Rosja 2007-2013, wszelkie materiały i zasoby, które mają być wykorzystywane do realizacji zamówienia powinny pochodzić z krajów określonych powyżej, zgodnie z art. 21 ust. 6 ww. Rozporządzenia (WE) Nr 1638/2006. Zamawiający informuje Wykonawców o wymogu dostarczenia dowodu pochodzenia dostaw nie później niż w chwili wystawienia pierwszej faktury. W przypadku materiałów i zasobów, których jednostkowy koszt zakupu przekracza 5 000 euro świadectwo pochodzenia powinno zostać wystawione przez właściwe władze państwa pochodzenia dostaw i musi być zgodne z zasadami określonymi we właściwych przepisach Wspólnotowych Rozporządzenie Rady EWG nr 2913_92 z dnia 12 października 1992 roku ustanawiającego Wspólnotowy Kodeks Celny. W przypadku materiałów i zasobów, których koszt jednostkowy zakupu nie przekracza 5 000 euro za wystarczającą uznaje się deklarację dostawcy. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji technicznej. Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w projekcie. 7. Zamawiający nie dopuszcza na etapie przetargu dokonywania zmian w rozwiązaniach technicznych i materiałowych w stosunku do dokumentacji projektowej za wyjątkiem zastosowania materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. 8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równowwżne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. 9. Ciężar udowodnienia, że materiał wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 10. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały wyroby do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty. 11. Zamówienie dotyczy projektu pn. Poprawa infrastruktury publicznej w celu zwiększenia atrakcyjności turystycznej w regionie transgranicznym, zadanie inwestycyjne: Rozwój turystyki na bazie Placu Europejskiego w Suwałkach II etap. Jest to projekt transgraniczny, który będzie realizowany w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska - Rosja na lata 2007- 2013.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie dotyczy projektu pn. Poprawa infrastruktury publicznej w celu zwiększenia atrakcyjności turystycznej w regionie transgranicznym, zadanie inwestycyjne: Rozwój turystyki na bazie Placu Europejskiego w Suwałkach (II etap). Jest to projekt transgraniczny, który będzie realizowany w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska - Rosja na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowe SOKOLIK Zbigniew Sokolik, ul. Palmowa 54, 15-795 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4280745,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3958000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3958000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4327000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.