eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonak › Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową oraz grysami i emulsją asfaltową kationową dróg gminnych na terenie Gminy Czerwonak

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-22

Czerwonak: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową oraz grysami i emulsją asfaltową kationową dróg gminnych na terenie Gminy Czerwonak
Numer ogłoszenia: 117098 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwonak , ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie, tel. 061 6544204, faks 061 8120270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową oraz grysami i emulsją asfaltową kationową dróg gminnych na terenie Gminy Czerwonak.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową oraz grysami i emulsją asfaltową kationową dróg gminnych na terenie Gminy Czerwonak. Zakres zamówienia obejmuje remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych: a) mieszanką mineralno-asfaltową Swirowopiaskową z wytwórni o masie 58 ton, z ręcznym obcinaniem krawędzi; b) przy uSyciu grysów i emulsji asfaltowej kationowej z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej - likwidacja rakowin o pow. 465,00 m2; c) przy uSyciu grysów i emulsji asfaltowej kationowej z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej - remont wyboi o głębokości 2 cm o pow. 115,00 m2; d) przy uSyciu grysów i emulsji asfaltowej kationowej z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej - remont wyboi o głębokości 3 cm o pow. 115,00 m2 Zamawiający będzie ustalał zakres robót, ich technologię i terminy realizacji sporządzając w miarę potrzeb protokoły typowania robót. Uszkodzone nawierzchnie będą kwalifikowane do remontu w zakresie określonym przez umocowanych pracowników Zamawiającego. Ubytki w nawierzchni zagraSające bezpieczeństwu ruchu drogowego muszą być wypełnione w terminie 24 godzin od momentu ich zgłoszenia (fax) pod rygorem poniesienia odpowiedzialności cywilnej za powstałe z tego powodu straty. Odbiory i rozliczenia wykonanych robót prowadzone będą na bieSąco. Wykonawca ma obowiązek uporządkowania pasa drogowego po zakończeniu robót na danym odcinku; w szczególności wywiezienia wyciętej masy bitumicznej i zebrania nadmiaru grysu. Okres gwarancji na wykonane prace musi wynosić min. 12 miesięcy. Faktyczne ilości określone w ppkt 2 a-d będą zaleSne od faktycznych potrzeb, a określenie maksymalnych, nieprzekraczalnychilości nie moSe - w razie mniejszych potrzeb - być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1) Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden_tysiąc_pięćset_złotych). 2) Forma wadium. Wadium moSe być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach tym, Se poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pienięSnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3) Miejsce i sposób i termin wniesienia wadium. a) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Zachodni WBK S.A. VII O. Poznań nr rachunku: 24 1090 1737 0000 0001 0792 9837 na przelewie naleSy umieścić informację wadium - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową oraz grysami i emulsją asfaltową kationową dróg gminnych na terenie Gminy Czerwonak b) Wadium w pozostałych akceptowanych formach naleSy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, pok. 102, w terminie do dnia 13 maja 2009r. do godziny 10:00, c) Do oferty naleSy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium. d) Wadium naleSy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uwaSał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, Se otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. e) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 4) Zwrot wadium. a) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeSeli: - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie naleSytego wykonania tej umowy; - Zamawiający uniewaSnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. b) Zamawiający z zastrzeSeniem lit. c) zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;- który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. c) JeSeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5) Ponowne wniesienie wadium Zamawiający Sąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt 4) lit. b) tiret drugi i trzeci, jeSeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu uniewaSniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6) Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeSeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia naleSytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemoSliwe z przyczyn leSących po stronie Wykonawcy d) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeSeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ( pkt 19 ppkt 2 lit. b SIWZ), nie złoSył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 (pkt 7 ppkt 1 i 2 SIWZ), lub pełnomocnictw, chyba, Se udowodni, Se wynika to z przyczyn nieleSących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeSeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp), tj. posiadają: (1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeSeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp): tj. : (1) dysponuję lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami tj. minimalnie: - samochód typu termos-remonter do przewozu masy bitumicznej o ładowności min. 6 ton - 1 szt., - skrapiarka o pojemności min. 850 litrów - 1 szt., - samochód cięSarowy z wywrotem o ładowności min. 2 ton - 1 szt., c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 Pzp, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczeniową nie niSszą niS 100.000 zł d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 2) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń, dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1) W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 6, kaSdy z Wykonawców powinien przedłoSyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złoSyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), b) oświadczenie Wykonawcy, Se nie podlega wykluczeniu z postępowania napodstawie art. 24 Pzp, stanowiące załącznik nr 2 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złoSone przedmiotowe oświadczenia dla kaSdego z nich), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niS 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złoSone przedmiotowe dokumenty dla kaSdego z nich), d) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty. NaleSy wykazać minimalnie dysponowanie sprzętem, o którym mowa w pkt 6.1 lit. b) (1) (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek będzie rozpatrywany łącznie), e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeSeli w wykazie, o którym mowa w lit. d, wykonawca wskazał urządzenia i urządzenia, którymi będzie dysponował, f) polisa a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, Se Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - naleSy wykazać minimalną wartość, określoną w pkt 6.1) lit.c) SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja - w tym celu dokumenty ma obowiązek złoSyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), g) dowód wniesienia wadium. 2) Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich moSe Sądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami): a) jeSeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powySej w: pkt. 7.1) lit. c, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, Se nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Przedmiotowy dokument/y, powinien być wystawiony nie wcześniej niS 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) jeSeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powySej - lit a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złoSone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. WaSność dokumentów - jak w lit. a). 3) Ponadto Wykonawca składa: a) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część III SIWZ; b) kosztorys ofertowy wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia c) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika; d) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upowaSnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złoSonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę. Pełnomocnictwa naleSy złoSyć w oryginale lub poświadczonej przez notariusza kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym - jak wySej - przez Wykonawcę. 5) JeSeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty,które do tego czasu utraciły swą waSność winny zostać uaktualnione.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czerwonak.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czerwonak ul. śródlana 39 62-004 Czerwonak Wydział Zarządzania Drogami pok. 205.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czerwonak ul. śródlana 39 62-004 Czerwonak pok.3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.