eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › leasing finansowy zwrotny na urządzenie energetyczne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-03

POZYCJA 11709

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Konin: leasing finansowy zwrotny na urządzenie energetyczne Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin Spółka Akcyjna, do kontaktów: Piechocki Zbigniew, ul. Kazimierska 45, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2473800, fax 063 2473810, e-mail: piechocki.zbigniew@zepak.com.pl, http://www.zepak.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zespół Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin SA, Wiktorowska Danuta, ul. Kazimierska 45, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. +48/63/247 31 31, fax +48/63/247 30 89, e-mail: wiktorowska.danuta@zepak.com.pl, www.zepak.com.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zespół Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin SA, Kloc-Wiatrowska Urszula, ul.Kazimierska 45, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. +48/63/247 32 75, fax +48/63/247 38 10, e-mail: kloc-wiatrowska.urszula@zepak.com.pl, www.zepak.com.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zespół Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin SA Kancelaria Ogólna, budynek C, pokój nr 19, Kloc-Wiatrowska Urszula, ul.Kazimierska 45, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. +48/63/247 32 75, fax +48/63/247 38 10, e-mail: kloc-wiatrowska.urszula@zepak.com.pl, www.zepak.com.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 06. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: leasing finansowy zwrotny na urządzenie energetyczne. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem umowy leasingu finansowego zwrotnego na urzadzenie energetyczne jest kocioł parowy nr 7 w Elektrowni Konin.Wykonawca zakupi od zamawiajacego ww. środek trwały za kwotę równą jego wartości księgowej wg stanu na koniec miesiaca, w którym podpisano protokół przekazania przedmiotu leasingu, a następnie przekaże do odpłatnego nuzytkowania zamawiajacemu na okres 60 miesięcy w formie leasingu finansowego. Wartość księgowa (netto) przedmiotu zamówienia na dzień 31.05.2006 r. wynosi 16.774.093,78 PLN i wartość tą Wykonawca zastosuje do wyliczenia ceny oferty oraz rzeczywistej rocznej stopy procentowej. Kocioł parowy nr 7 jest kotłem jednociągowym,wieżowym,wysokoprężnym,całkowicie ekranowany,jednowalczakowy z naturalna cyrkulacją i dwustopniowym podgrzewaczem wody. Posiada trzystopniowy wiszący konwekcyjno opromieniowany przegrzewacz pary. podstawowym paliwem jest węgiel brunatny, do rozpalania słuzy olej opałowy. Kocioł posiada następujace urzadzenia pomocnicze : - wentylator spalin 1 szt. - wentylator powietrza 2 szt. - zespoły młynowe 4 szt. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zespół elektrowni Pątnów-Adamów-Konin SA. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.14.00.00 - Usługi leasingu finansowego3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 400 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 60;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 20 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamawiający wymaga, aby przekazanie do użytkowania środka trwałego okreslonego w przedmiocie zamówienia nastapiło w formie leasingu finansowego zwrotnego zgodnie z zapisami ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz ustawy o rachunkowości. Wykonawca zakupi przedmiot leasingu od zamawiajacego i odda go w odpłatne uzytkowanie Zamawiającemu, który bedzie płacił Wykonawcy miesięczne opłaty z tego tytułu. Wykonawca zapłaci za przedmiot leasingu w terminie najpóźniej 7 dni od wejścia w życie umowy leasingu. cena netto sprzedazy przedmiotu leasingu bedzie określona na podstawie wartości księgowej przedmiotu leasingu na koniec miesiąca, w którym podpisano protokół przekazania przedmiotu leasingu. Wykonawca zapłaci zamawiajacemu cenę brutto, tj. cenę netto powiększoną o podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający nie dopuszcza wkładu własnego w umowie leasingu. W przypadku wystapienia prowizji i opłat wstępnych, będą one płatne razem z pierwszą płatnością leasingową. W przypadku wystąpienia opłaty końcowej, tj.płatności po uiszczeniu, której przedmioty leasingu przejdą na własność Zamawiajacego, będzie ona płatna razem z ostatnią płatnością leasingową. Zamawiający dopuszcza tylko możliwość zastosowania harmonogramu płatności z równymi miesiecznymi płatnościami czynszu kapitałowego i malejacymi miesiecznymi płatnościami czynszu odsetkowego. Wszelkiego rodzaju koszty związane z zawarciem umowy leasingu (tj. np. czynsze leasingowe, prowizje, opłaty, itp.) Zamawiający poniesie nie wczesniej, niż nastapi wpływ środków z tytułu sprzedaży przedmiotu leasingu na rachunek wskazany przez Zamawiającego. Odpisów amortyzacyjnych w czasie trwania umowy leasingu dokonuje Zamawiający. Zamawijący będzie spłacał swoje zobowiązania wynikajace z umowy leasingu w okresach miesiecznych, z dołu w złotych. Zamawiajacy bedzie miał prawo do wczesniejszego rozwiązania umowy leasingu po przedstawieniu pisemnego wniosku do leasigodawcy. Dla obliczenia ceny oferty oraz rzeczywistej rocznej stopy procentowej Wykonawca jest zobowiązany zastososwać wskaźnik WIBOR 1M w wysokości 4,21 % z dnia 23 lutego 2006 r. Opłaty leasingowe będą oparte na zmiennym oprocentowaniu w wysokości wskaźnika WIBOR 1M plus stała marza, jasno określona przez Wykonawcę w ofercie. Do umowy leasingu Leasingodawca dołączy aktualny na dzień podpisania umowy leasingu harmonogram spłat rat leasingowych.Harmonogram spłat rat leasingowych bedzie dostarczany Zamawiającemu każdorazowo w chwili zmiany stawki oprocentowania. Stawka oprocentowania będzie dostosowywana w okresach 1 miesiecznych, zgodnie ze zmianami wskaźnika WIBOR 1M.Zmiana wskaźnika WIBOR 1M będzie dokonywana na dwa dni robocze przed początkiem każdego okresu odsetkowego. Konwencja liczenia odsetek wyrazona bedzie w postaci ilorazu 365/365 (366/365 - w roku przestępnym), co oznacza przyjęcie faktycznej ilości dni w okresie obrachunkowym w stosunku do 365 dni w roku. Wykonawca wyraża zgodę na ustanowienie zabezpieczenia wykonania zobowiazań z umowy leasingu wyłącznie w formie : a) weksla in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wystawcy do weksla in blanco b) przelewu wierzytelności zamawiający dokona cesji praw z polisy ubezpieczeniowej na rzecz Wykonawcy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki zawarte w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Złożą w terminie wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu w trybie negocjacji z ogłoszeniem wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami. 4. Złożą dowód wniesienia wadium ( tylko w momencie składania ofert ostatecznych ). 5. W przypadku podmiotów składających oferte wspólną o udzielenie zamówienia wymaga się, aby żaden z nich nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu okreslajac spełnia/nie spełnia. Jeżeli liczba Wykonawców bedzie większa, niż 5, Zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich Wykoanwców spełniających te warunki. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków, zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis właściwego rejestru (wypis z Krajowego Rejestru Sądowego )albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesbiej, niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt4-8 ustawy, wystawione nie wczesniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawione nie wczesniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udzialu w negocjacjach z ogłoszeniem. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w calości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niz 3 miesiace przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem. 6. W przypadku podmiotów występujacych wspolnie o udzielenie zamówienia, dokument potwierdzajacy ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiazanych do sporzadzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określajace obroty, zysk oraz zobowiazania i należności - za okres nie dłuzszy, niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. Opinię bankową wystawioną przez bank, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzajacą terminowość regulowania zobowiązań Wykonawcy wobec banku oraz wysokość przeprowadzonych obrotów na rachunku, wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 2.1.4) Inne informacje: 1. Dokumenty wymienione w pkt III 2 muszą być przekazane w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginalem przez Wykonawcę. 2. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby kazdy z Wykonawców złożył dokumenty opisane w pkt. III 2.1.1. Dokument opisany w pkt. III 2.1.1. - pkt.6 powinien byc złozony w imieniu wszystkich Wykonawców występujacych wspólnie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.III 2.1.1. - pkt.2,4,5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzajace odpowiednio, że : a) nie otworzono jego likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w niniejszym punkcie powyzej oraz opisanych w pkt.III 2.1.1 - pkt.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W postępowaniu obowiązuje język polski. 5. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien zawierać : datę jego sporządzenia, nazwę i adres Wykonawcy, wykaz składanych dokumentów i oświadczeń, określenie ilości stron kompletnego wniosku, podpisy osób upoważnionych. 6. Wszystkie dokumenty i oświadczenia składane z wnioskiem muszą być sporządzone w języku polskim, bądź przetłumaczone na język polski. Tłumaczenie musi być podpisane przez osobę/osoby podpisujace wniosek tzn. upowaznione do reprezentacji danego Wykonawcy zgodnie z odpowiednim rejestrem, badź przez stosownie umocowanych pełnomocników. 7. Dokumenty wymagane z wnioskiem moga być składane w formie oryginału bądź kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Potwierdzenie musi być podpisane przez : osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji zapisaną w odpowiednim rejestrze, przy czym Zamawiajacy dopuszcza potwierdzenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy lub osobę upowaznioną, dla której załączono stosowne pełnomocnictwo lub osobę zaufania publicznego, tj.notariusza, radcęprawnego, adwokata. 8. Oryginał wniosku musi być podpisany przez osoby upowaznione do reprezentacji ndanego Wykonawcy zgodnie z odpowiednim rejestrem, badź przez stosownie umocowanych pełnomocników, dla których nalezy załączyć pełnomocnictwo.Jezeli wniosek jest składany wspólnie, musi być podpisany przez wszystkie podmioty wchodzące w skład podmiotu wspólnego. 9. Wniosek musi być przygotowany w trzech egzemplarzach : oryginał i dwie kopie (sporządzone z oryginału wniosku).Wniosek musi być złożony w zamkniętym,opisanym opakowaniu zawierajacym nazwę nadaną zamówieniu przez Zamawiającego. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena z wagą 10 % rzeczywista roczna stopa procentowa z wagą 85 % proponowane przez Wykonawcę zabezpieczenie spłaty przez Zamawiajacego zobowiązań z tytułu umowy leasingu finansowego z wagą 5 % Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZU/92/NO/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 20.04.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 05.04.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 20.04.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.05.2006, godzina 13:00, Zespół Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin SA.,ul. Kazimierska 45, 62 - 510 Konin, budynek A, pokój nr 113.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.