eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceModernizacja obiektu - wymiana d¼wigu towarowego w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 20 w Gliwicach, ul. Pszczyñska 18

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2016-05-10

Gliwice: Modernizacja obiektu - wymiana d¼wigu towarowego w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 20 w Gliwicach, ul. Pszczyñska 18
Numer og³oszenia: 117112 - 2016; data zamieszczenia: 10.05.2016
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 79972 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespó³ Szkolno-Przedszkolny nr 3 w Gliwicach, ul. ¯wirki i Wigury 85, 44-122 Gliwice, woj. ¶l±skie, tel. 32 232 20 56, faks 32 401 19 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: jednostka bud¿etowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Modernizacja obiektu - wymiana d¼wigu towarowego w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 20 w Gliwicach, ul. Pszczyñska 18.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane zwi±zane z wymian± windy towarowej elektrycznej o ud¼wigu 100 kg. Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowej wymiany windy towarowej wraz z pracami towarzysz±cymi. Podstawowy zakres prac: a) demonta¿ istniej±cej windy, utylizacja z³omu, zwrot zamawiaj±cemu ¶rodków ze sprzeda¿y z³omu b) kompleksowy remont maszynowni, szybu windowego i strefy drzwiowej windy oraz strefy drzwiowej maszynowni - dostosowanie dla nowej windy i wymogów przepisów aktualnie obowi±zuj±cych, w tym co najmniej: - maszynownia, szyb: uzupe³nienie tynków, malowanie - likwidacja istniej±cych drzwi szybowych na piêtrze po stronie pomieszczeñ biurowych: zamurowanie, uzupe³nienie tynku, uzupe³niaj±ce prace malarskie szybu windowego i ¶ciany po drzwiach szybowych - otwór na drzwi maszynowni: dostosowanie otworu do nowych drzwi maszynowni - otwór na drzwi szybowe: dostosowanie otworu do nowych drzwi szybowych, w tym podmurowanie od do³u, powiêkszenie otworu od góry tak, aby próg drzwi by³ na wysoko¶ci minimum 700 mm od pod³ogi - ¶ciana frontowa z drzwiami szybowymi(ca³a ¶ciana): obróbka drzwi szybowych, uzupe³nienie ok³adzin ¶ciennych z p³ytek, ok³adziny z p³ytek wnêk i parapetów drzwi szybowych - malowanie ¶ciany przy windzie wg stanu przed wymian± - zamurowania, uzupe³nienie tynku na zamurowaniach w miejscach tego wymagaj±cych - drabinka do maszynowni - wymiana instalacji elektrycznej dla zasilania windy(od wy³±cznika g³ównego), w tym: okablowanie, tablica rozdzielcza w maszynowni, instalacja o¶wietlenia maszynowni (minimum 200 Lx ) , instalacja o¶wietlenia szybu windowego (minimum 50 Lx), c) dostawa i monta¿ oraz rozruch windy towarowej o ud¼wigu do 100 kg, dokumentacja powykonawcza, odbiór UDT, w tym co najmniej: - dostawa i monta¿ oraz rozruch i regulacja windy towarowej - wykonanie dokumentacji powykonawczej - wykonanie dokumentacji odbiorczej do UDT - wykonanie pomiarów elektrycznych dla windy - wykonanie pomiarów natê¿enia o¶wietlania szybu i maszynowni - odbiór UDT d) pozosta³e prace zgodnie z przedmiarem robót i szczegó³owymi warunkami wykonania robót oraz inne prace dla kompletno¶ci robót i gotowo¶ci do u¿ytkowania Specyfikacja dla windy towarowej - zgodnie ze Specyfikacj± Techniczn± Wykonania i Odbioru Robót - za³±cznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbêdny do prawid³owego u¿ytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót , a konieczny dla w³a¶ciwego u¿ytkowania przedmiotu zamówienia, - dostarczy wszelkie wyposa¿enie, sprzêt niezbêdne do prawid³owego u¿ytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót, a konieczny dla w³a¶ciwego u¿ytkowania przedmiotu zamówienia, - pokryje koszty zu¿ycia wody, energii elektrycznej, w wysoko¶ci rycza³towej 500 z³otych brutto - wykona zabezpieczenie pod³óg i posadzek przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, zapyleniem w zwi±zku z realizacj± robót. Zabezpieczenie pod³óg, posadzek winno byæ wykonane z materia³u odpornego na uszkodzenia i zapewniaj±cego w³a¶ciw± ochronê pod³óg, posadzek przez ca³y okres robót - zabezpieczy s±siaduj±ce pomieszczenia przed zapyleniem w zwi±zku z realizacj± robót - na bie¿±co bêdzie utrzymywa³ porz±dek i wykonywa³ prace porz±dkowe - wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzêtu - wyniesienie mebli i wyposa¿enia ponowne wniesienie, zabezpieczenie foli± - wykona tymczasowe zaplecze budowy oraz zapewni toalety przeno¶ne dla swoich pracowników, w miejscu wskazanym przez zamawiaj±cego na terenie placówki Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w nastêpuj±cych opracowaniach: - przedmiary robót - za³±cznik nr 9 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - za³±cznik nr 10 do SIWZ Przedstawione w powy¿szych, lub innych dokumentach wskazania na urz±dzenia techniczne i materia³y z podaniem producenta nale¿y traktowaæ jako przyk³adowe ze wzglêdu na zasady ustawy Prawo zamówieñ publicznych, a zw³aszcza art. 29 do 31. Podane dok³adne okre¶lenia np. nazwy dostawców, producentów, materia³ów, urz±dzeñ, ich elementów, nie oznaczaj±, ¿e obowi±zkowo nale¿y je zaoferowaæ. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert zawieraj±cych rozwi±zania równowa¿ne. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywane przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego materia³y, urz±dzenia, ich elementy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego, poprzez np. do³±czenie do oferty katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwi±zania równowa¿nego oraz uzyskaæ wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesiêcy, max. 72 miesi±ce licz±c od dnia koñcowego odbioru robót, Wymagany termin rêkojmi: min. 36 miesiêcy, max. 72 miesi±ce licz±c od dnia koñcowego odbioru robót. Zamawiaj±cy wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rêkojmi by³ taki sam. Zamawiaj±cy dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcê (przed z³o¿eniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objêtego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiaj±cym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materia³y, urz±dzenia oraz wyposa¿enie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzglêdniæ specyfikê pracy w czynnych obiektach o¶wiatowych c) wykonywanie robót jest mo¿liwe w godzinach od poniedzia³ku do pi±tku, od godziny 7.00 do godziny 16.00. d) praca w soboty, lub inne dni wolne od pracy wymaga zgody zamawiaj±cego e) wykonywanie robót musi byæ tak prowadzone, aby by³a zapewniona ci±g³o¶æ pracy placówki e) g³o¶ne prace mog± byæ wykonywane po godzinie 14.30(nie dotyczy okresu przerwy wakacyjnej)..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiêbiorstwo Przemys³owo- Handlowo-Us³ugowe Pog-Tech sp. z o.o., ul. Orl±t ¦l±skich 44, 44-100 Gliwice, kraj/woj. ¶l±skie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 48851,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 42793,27

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 42793,27 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 51658,77

  • Waluta: PLN .


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.