Ogłoszenie z dnia 2009-07-22
Tomaszów Mazowiecki: Zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia w zakresie: Prawo jazdy kategorii D dla beneficjentów ostatecznych projektu Wsparcie
Numer ogłoszenia: 117127 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92703 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Cekanowska 5, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7237353, faks 044 7233489.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia w zakresie: Prawo jazdy kategorii D dla beneficjentów ostatecznych projektu Wsparcie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest szkolenie grupowe dla 5 beneficjentów ostatecznych w zakresie Prawo jazdy kategorii D: - termin rozpoczęcia szkolenia: szkolenie w zakresie prawa jazdy kategorii D rozpoczyna się po wykonaniu badań lekarskich potwierdzających zdolność beneficjentów ostatecznych do szkolenia w zakresie uzyskania prawa jazdy kategorii D, nie później niż w ciagu 14 dni od dnia zawarcia umowy. - termin wykonania całości przedmiotu zamówienia: najpóźniej do 30 września 2009r. - liczba godzin szkolenia: kurs na prawo jazdy kat. D 80 godzin (zegarowych) na jednego uczestnika, w tym: 20 godzin (zegarowych) z wiedzy teoretycznej i 60 godzin (zegarowych) z wiedzy praktycznej, nie mniej niż 5 godzin (zegarowych) dziennie i nie więcej niż 8 godzin (zegarowych) dziennie; - miejsce odbywania szkolenia: teren miasta Tomaszowa Mazowieckiego; - szkolenie winno odbywać się pięć razy w tygodniu od poniedziałku do piątku, we wtorki szkolenie winno odbywać się wyłącznie do godziny 14.00; - przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie systemu szkoleń, w którym beneficjenci ostateczni w okresie od daty zawarcia umowy do dnia 30 września 2009r. odbędą szkolenia w zakresie prawa jazdy kategorii D, przystąpienia do egzaminu na prawo jazdy kategorii D. Zamówienie winno być realizowane w blokach programowych zgodnie z aktualnymi regulacjami prawnymi w sprawie szkolenia na kierowców. Ponadto zamówienie obejmuje dowóz beneficjentów ostatecznych na egzaminy i testy oraz organizację egzaminów i testów poprzez poniesienie przez Wykonawcę kosztu egzaminu lub testu oraz wszelkich opłat z nimi związanymi. Wykonawca zobowiązany jest ponieść koszty i opłaty za jeden egzamin prawa jazdy kategorii D dla każdego beneficjenta. Wykonanie zamówienia ma być zgodne z następującymi przepisami prawa: - Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z Modułowymi Programami Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl; - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217, poz. 1834 z późń. zm); - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 10 kwietnia 2008r w sprawie wymagań dotyczących prowadzenia ośrodka doskonalenia techniki jazdy, egzaminowania kandydatów na instruktorów techniki jazdy, postępowania z dokumentacją związaną z prowadzeniem szkoleń oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. nr 77, poz. 458); - Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908, z późn. zm.); - Dyrektywa 2003/59/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 15 lipca 2003r w sprawie wstępnej kwalifikacji i okresowego szkolenia kierowców niektórych pojazdów drogowych do przewozu rzeczy lub osób, zmieniająca rozporządzenie Rady (EWG) nr 3820/85 oraz Dyrektywę Rady 91/439/EWG i uchylająca Dyrektywę Rady 76/914/EWG. Po zakończeniu szkolenia beneficjenci ostateczni otrzymają od Wykonawcy następujące dokumenty: 1. Zaświadczenie o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 2. Certyfikat o ukończeniu szkolenia z kolorowymi logotypami: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, Unii Europejskiej z odniesieniem Europejski Fundusz Społeczny, Instytucji Pośredniczącej 2 Stopnia tj. Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi oraz Realizatora Projektu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. 3. Zaświadczenie lekarskie z badań profilaktycznych i specjalistycznych wymaganych do podjęcia zatrudnienia zgodnie z rodzajem zawodu i obowiązującymi przepisami prawa. Kopie w/w dokumentów Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie 5 dni od ukończenia szkolenia. 2. Wymagania dla punktu 2.2 SIWZ: - Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia wyposażyć każdego uczestnika szkolenia w materiały dydaktyczne oraz zestaw niezbędnych materiałów pomocniczych, między innymi: skrypty, minimum 1 notatnik, minimum 2 długopisy. - Wszystkie materiały i dokumenty przygotowywane i wydawane w ramach szkolenia winny być oznaczone zgodnie z: Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wydane przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki, Warszawa, 4 luty 2009 r. - Powyższe wytyczne oraz wzory logotypów dostępne są na stronie: http://www.wup.lodz.pl/ - Zajęcia z zakresów tematycznych określonych w punkcie 2.2 SIWZ powinny odbywać się pięć razy w tygodniu w dni robocze (poniedziałek - piątek, we wtorki szkolenie winno odbywać się wyłącznie do godziny 14.00). Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dziennik zajęć zawierający: wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych oraz listę obecności i przekazać Zamawiającemu kserokopię dziennika zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu szkolenia. - Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację dotyczącą prowadzenia szkoleń, w tym: prowadzenie list obecności, rejestrowanie i niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu w danym dniu, najpóźniej w następnym dniu o każdej nieobecności uczestnika na szkoleniu lub rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania - pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób. Prowadzenie listy obecności na zajęciach polega na tym, że każdy uczestnik szkolenia potwierdza obecność na zajęciach własnoręcznym podpisem. Wykonawca winien dostarczyć jej kopię do siedziby Zamawiającego raz na dwa tygodnie oraz niezwłocznie po zakończeniu szkolenia. - Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej. Wykonawca powiadamia Zamawiającego o dacie, miejscu i godzinie egzaminu uczestników szkolenia. - Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji. Wykonawca winien dostarczyć kserokopię protokołu rejestru wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji Zamawiającemu w terminie 3 dni po egzaminie. - Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny być prowadzone przez osoby posiadające kwalifikacje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. - Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości przebiegu szkolenia. - W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić i pokryć koszty badań profilaktycznych i specjalistycznych wymaganych do podjęcia zatrudnienia zgodnie z rodzajem zawodu i obowiązującymi przepisami prawa. Oryginał zaświadczenia Wykonawca zobowiązany jest przekazać beneficjentowi ostatecznemu projektu Wsparcie, natomiast kserokopię zaświadczenia Wykonawca powinien dostarczyć Zamawiającemu w terminie 5 dni po zakończeniu szkolenia. - Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć na czas trwania szkolenia osoby wskazane przez Zamawiającego (osoby biorące udział w szkoleniu) od następstw nieszczęśliwych wypadków. - Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej po przeprowadzeniu szkolenia, która winna badać rezultaty osiągane przez beneficjentów zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 3 dni po zakończeniu szkolenia dostarczyć do siedziby Zamawiającego ankietę ewaluacyjną - której wzór stanowi załącznik nr 3 do umowy. - W przypadku braku wskazań do uczestniczenia w przedmiotowym szkoleniu dla beneficjenta ostatecznego wynikającego w przeprowadzonych badań lekarskich Wykonawca otrzyma tylko wynagrodzenie za wykonane badania lekarskie. W przypadku określonym powyżej Zamawiający wskaże kolejną osobę na miejsce osoby, u której stwierdzono przeciwwskazania. - W przypadku wskazania przez Zamawiającego kolejnego beneficjenta ostatecznego na miejsce beneficjenta z przeciwwskazaniami do w/w szkolenia, Wykonawca pokryje koszt jego badań lekarskich. - Przez zakończenie szkolenia rozumie się przeprowadzenie 80 godzin (zegarowych) szkolenia dla beneficjentów ostatecznych projektu Wsparcie. - Szkolenie winno być prowadzone wyłącznie dla beneficjentów ostatecznych projektu Wsparcie i wyłącznie z ich udziałem. - Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy informacji i plakatów dotyczących realizacji szkolenia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. - Koszt szkolenia powinien zawierać: należność przysługującą jednostce szkoleniowej, wynajęcie sali, wynagrodzenie wykładowców, serwis kawowy, gorący posiłek, materiały bezpośrednie i pośrednie, badania lekarskie, ubezpieczenie, dowóz na egzaminy, koszty testów, egzaminów itp. - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić beneficjentom ostatecznym serwis kawowy oraz gorący posiłek w trakcie szkolenia oraz przerwy na w/w serwis kawowy oraz gorący posiłek: Pod pojęciem serwisu kawowego w czasie 1 dniowego szkolenia dla 1 grupy należy rozumieć: - maszyna do parzenia kawy, kawa wydawana z maszyn do parzenia kawy, naczynia jednorazowego użytku - filiżanki nie mniej niż 4 sztuki na osobę, mieszadełka - nie mniej niż 4 sztuki na osobę, cukier w saszetkach jednorazowych - nie mniej niż 8 sztuk na osobę, śmietanka do kawy w płynie w pojemnikach jednorazowych - nie mniej niż 4 sztuki na osobę, serwetki jednorazowe; w/w produkty spożywcze oraz naczynia jednarazowego użytku winny być najwyższej jakości; - czajnik elektryczny lub maszyna do parzenia herbaty, herbata w saszetkach jednorazowych pakowana oddzielnie o różnych smakach (herbata czarna owocowa, herbata czarna zwykła) - nie mniej niż 4 sztuki na osobę, naczynia jednorazowego użytku - kubki - nie mniej niż 4 sztuki na osobę, mieszadełka - nie mniej niż 4 sztuki na osobę, cukier w saszetkach jednorazowych - nie mniej niż 8 sztuk na osobę, serwetki jednorazowe; w/w produkty spożywcze oraz naczynia jednarazowego użytku winny być najwyższej jakości; - mieszanka ciastek: kruche, maślane, biszkoptowe z galaretką nie mniej niż 15 sztuk na osobę dziennie. - woda mineralna lub zamiennie napój owocowy w butelkach plastikowych, zakręcanych o poj. 500 ml. - nie mniej niż 2 sztuki na osobę dziennie lub zamiennie napoje owocowe. Serwis kawowy winien być przygotowywany do wyczerpania potrzeb beneficjentów ostatecznych. Produkty podawane podczas serwisu kawowego winny spełniać normy żywieniowe oraz sanitarno-epidemiologiczne. Pod pojęciem gorącego posiłku należy rozumieć obiad składający się z drugiego dania: - 150g porcja mięsa (waga po przetworzeniu), 150 - 200g gotowanej kaszy, ryżu, makaronu lub ziemniaków oraz 150g surówki. Dopuszcza się raz w tygodniu przygotowanie posiłku bez mięsa i zastąpieniem go produktami z zawartością białka zwierzęcego tj.: ryba - 150g lub jaja - 2 szt. Każdy z posiłków musi zawierać minimum 1000 kalorii. Posiłki muszą być wydawane jako produkty o temperaturze 60oC - 80oC - zgodnie z normami żywieniowymi. Gorący posiłek będzie wydawany od poniedziałku do piątku w dni robocze dla każdego uczestnika szkolenia. Tygodniowy (pięciodniowy) jadłospis posiłków wraz z gramaturą na cały okres trwania umowy stanowić będzie integralną część oferty. W przypadku wyboru oferty Wykonawca zobowiązany jest realizować przedłożony jadłospis..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 42500 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Gmina Miasto Tomaszów Mazowiecki - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej (MOPS) w Tomaszowie Mazowieckim jest realizatorem projektu Wsparcie w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt Wsparcie jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tadeusz Dębowski, Krzysztof Szymański, Marcin Dębowski, Arkadiusz Szymański, Ośrodek Szkolenia Kierowców Auto-Bis s.c., ul. Św. Antoniego 55, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 25664
- Oferta z najniższą ceną: 25664 oferta z najwyższą ceną: 0
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- DZIERŻAWA DUPLIKATORA PŁYT WRAZ Z MATERIAŁAMI EKSPLOATACYJNYMI
- Dostawy oleju napędowego i benzyny bezołowiowej, AdBlue dla potrzeb pojazdów Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Zakup gorącego posiłku wraz z usługą wydania lub dowozu gorącego posiłku klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim w okresie od 02.01.2025 r. do 31.03.2025 r.
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju w ramach rządowego programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" ...
- Usługa sprzątania pomieszczeń Dziennych Domów Pomocy oraz Klubu Seniora w Tomaszowie Mazowieckim w ramach projektu TCUŚ
- Poprawa jakości obsługi Pacjenta poprzez wdrożenie funkcjonalności w HIS dla CZP oraz wymianę sprzętu serwerowego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia prawo jazdy kat. B oraz zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla kierowców
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na VII części
- "Kursy i szkolenia w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"- cz. 1"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podziałem na 9 części w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów szkół zawodowych z terenu powiatu puckiego".
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.