To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-07
Szczecin: Wymiana drewnianej stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z profili PCV,
w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 117154 - 2014; data zamieszczenia: 07.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81274 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drewnianej stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z profili PCV, w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie drewnianej stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z profili PCV w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie (ZBiLK). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wymianę stolarki jedno-, dwu i trzydzielnej rozwieranej i uchylno-rozwieranej, łukowej, 2) wykonanie przez wykonawcę pomiarów stolarki okiennej/balkonowej w danym lokalu mieszkalnym, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, (jedynie te pomiary mogą stanowić podstawę do wyprodukowania i montażu stolarki), 3) demontaż istniejącej stolarki okiennej/balkonowej, 4) dostawę i montaż stolarki okiennej/balkonowej z profili PCV w kolorze białym, z zachowaniem istniejącego podziału powierzchni okna, o następujących parametrach: a) współczynnik kszyby - nie większy niż 1,1 W/m2K, b) współczynnik kokna - nie większy niż 1,4 W/m2K, c) izolacyjność akustyczna Rw nie większa niż 35 dB, d) zapewnienie starannego osadzenia szyby w ramie z PCV, które uniemożliwi ucieczkę ciepła przez okna, 5) okno powinno być wyposażone/posiadać: a) nawiewnik ciśnieniowy z możliwością ręcznego przymknięcia, gwarantujący wymianę powietrza w pomieszczeniu zgodnie z PN (za wyjątkiem stolarki o powierzchni do 1m2-tylko rozszczelnione), b) uszczelkę z EPDM, c) liczbę komór - 5 (dane potwierdzone zaświadczeniem z ITB), d) klamki w kolorze białym, e) otwory umożliwiające odprowadzenie na zewnątrz profilu wody (skropliny itp.), f) profil usztywniający wykonany z profilu zamkniętego - stal ocynkowana 1,5 mm, g) możliwość otwierania i uchylania skrzydła okiennego, h) możliwość stopniowania uchyłu - minimum 4o (w oknach jedno-, dwu-trzyskrzydłowych w min. jednym skrzydle), 6) wymianę parapetów zewnętrznych na parapety wykonane z blachy stalowej ocynkowanej, 7) wymianę parapetów wewnętrznych na parapety wykonane z laminatu typu postforming w kolorze białym, 8) w przypadku wykonania parapetów zewnętrznych jednorodnych rodzajowo, zachować typ, rodzaj i kolor, 9) wypełnienie przestrzeni pomiędzy otworem okiennym a ościeżnicą pianką niskoprężną w sposób gwarantujący prawidłową izolację termiczną przestrzeni pomiędzy ościeżnicą a otworem w ścianie, 10) wykonanie obróbek tynkarskich, 11) regulację skrzydeł okiennych i balkonowych, 12) dwukrotne malowanie pasów otworów okiennych i drzwiowych w miejscach wykonania obróbek tynkarskich farbą emulsyjną białą, 13) zabezpieczenie-oznakowanie pasa drogowego w trakcie demontażu i montażu stolarki okiennej/balkonowej, 14) niezwłoczne wywiezienie zdemontowanej stolarki i gruzu powstałego z demontażu oraz dostarczenie dowodu wywozu na składowisko odpadów, 15) uporządkowanie po robotach w lokalu mieszkalnym, 16) wszelkie koszty organizacji placu budowy i ewentualnych strat poniesionych przez osoby trzecie ponosi wykonawca, 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w trzech etapach, w terminach wskazanych w Rozdz. VII ust. 1.: 1) etap I - 127 szt., o łącznej powierzchni 261,18m2: a) Rejon 2: do1m2-0,32m2,pow.1m2-35,93m2, pow.2m2-30,66m2, łukowe pow.1m2-0,0m2 b) Rejon 3: do1m2-0.49m2, pow.1m2-24,00m2,pow.2m2-34,29m2, łukowe pow. 1m2-7,03m2 c) Rejon 4: do1m2-0,52m2, pow.1m2-34,70m2, pow.2m2-28.47m2, łukowe pow. 1m2- 0,0m2 d) Rejon 5: do1m2-1,68m2, pow.1m2-6,36m2, pow.2m2-56,73m2, łukowe pow.1m2-0,0m2 2) etap II - 121 szt., o łącznej powierzchni 261,86m2: a) Rejon 6: do 1m2-0,00m2, pow.1m2-20,77m2, pow. 2m2-43,21m2, łukowe pow. 1m2-4,04m2 b) Rejon 7: do 1m2-1,89m2, pow.1m2-4,96m2, pow. 2m2-65,88m2, łukowe pow. 1m2-0,0m2 c) Rejon 8: do1m2-1,60m2, pow.1m2-21,64m2, pow.2m2-43,22m2, łukowe pow. 1m2-0,0m2 d) Rejon 9: do 1m2-1,20m2, pow.1m2-5,57m2, pow. 2m2-47,88m2, łukowe pow. 1m2-0,00m2 3) etap III - 120 szt., o łącznej powierzchni 264,88m2: a) Rejon 10: do 1m2-0,86m2, pow.1m2-17,32m2, pow. 2m2-51,59m2, łukowe pow. 1m2-0,0m2 b) Rejon 13: do1m2-0,0m2, pow.1m2-1,59m2, pow. 2m2-41,72m2, łukowe pow. 1m2-22,62m2 c) Rejon 14: do 1m2-1,72m2, pow.1m2-18,18m2, pow.2m2-45,20m2, łukowe pow. 1m2-0,0m2 d) Rejon 15: do1m2-2,82m2, pow. 1m2-23,06m2, pow.2m2-24,50m2, łukowe pow. 1m2-13,70m2 4. Łącznie przedmiot zamówienia obejmuje 368 szt. o łącznej powierzchni 787,92 m2, w tym: 1) okna do 1m2 - 24 szt. o łącznej powierzchni 13,10 m2, 2) okna powyżej 1m2 - 128 szt. o łącznej powierzchni 214,08 m2, 3) okna powyżej 2m2 - 198 szt. o łącznej powierzchni 513,35 m2, 4) okna łukowe powyżej 1m2 - 18 szt. o łącznej powierzchni 47,39 m2. 5. Wykonawca po wymianie stolarki okiennej/balkonowej przekaże każdemu najemcy lokalu instrukcję bezpiecznego użytkowania oraz zasady konserwacji stolarki PCV.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA "PATRON" KRZYSZTOF GRALAK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA "PATRON" KRZYSZTOF GRALAK
- Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa PATRON Krzysztof Gralak, ul. Nałkowskiej 2, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 462988,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 293608,28
Oferta z najniższą ceną: 293608,28 / Oferta z najwyższą ceną: 492447,98
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. B i sfinansowanie kosztów egzaminów państwowych dla 35 osób w związku z realizacją projektu "Gotowi na karierę".
- Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-wypoczynkowe w ramach inwestycji i wygranego projektu SBO 2022 - Nasz Ocean park wypoczynkowo-rekreacyjny (Płonia - Śmierdnica - Jezierzyce) - etap I
- Dostawa wyposażenia okrętowej rozdzielnicy nn (niskiego napięcia)dla Politechniki Morskiej w Szczecinie.
- Wymiana poziomów wodnych w piwnicy i dwóch pionów wod.-kan. w budynku przy ul. Żółkiewskiego 15 oficyna lewa i wymiana poziomów instalacji wod.-kan. w budynku przy ul. Bat. Chłopskich 44a w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania robót budowlanych remontowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Szczecinie, z podziałem na 2 części.
- Remont łazienki wraz z robotami towarzyszącymi w Domu Strażaka OSP Śmierdnica
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja dwóch pracowni do nauki zawodów wraz z wykonaniem dostosowania wejścia głównego do budynku, z podjazdem dla osób niepełnosprawnych i schodami w ramach projektu 10.23
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Pabianicach
- Wymiana stolarki otworowej w budynku użytkowym przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 15A będącym w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
- POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OŚRODKÓW KULTURY W GMINIE ŁAŃCUT - MODERNIZACJA OŚRODKA KULTURY W WYSOKIEJ ORAZ CIERPISZU.
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Rościszewie
- "Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont elewacji w zabytkowym budynku Fundacji Pomocy Dzieciom, zlokalizowanym w Żywcu przy ul. Wincentego Witosa 3"
więcej: Instalowanie drzwi i okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.