eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzOrganizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób niepełnosprawnych i usamodzielnianych, opuszczających rodziny zastępcze i placówki opiekuńczo - wychowawcze, w zakresie podnoszenia ich kwalifikacji zawodowych i zdobywania kompetencji. Zadania 1-6, w tymZadanie 1 - Kucharz małej gastronomii Zadanie 2 - Kurs komputerowy dla początkujących Zadanie 3 - Nauka jazdy - prawo jazdy kategorii B Zadanie 4 - Kurs - prawo jazdy kategorii C+ E Zadanie 5 - Stylizacja paznokci - kurs dla niesłyszących Zadanie 6 - Kurs bukieciarstwa - artystyczne układanie roślin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-17

Racibórz: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób niepełnosprawnych i usamodzielnianych, opuszczających rodziny zastępcze i placówki opiekuńczo - wychowawcze, w zakresie podnoszenia ich kwalifikacji zawodowych i zdobywania kompetencji. Zadania 1-6, w tym: Zadanie 1 - Kucharz małej gastronomii Zadanie 2 - Kurs komputerowy dla początkujących Zadanie 3 - Nauka jazdy - prawo jazdy kategorii B Zadanie 4 - Kurs - prawo jazdy kategorii C+ E Zadanie 5 - Stylizacja paznokci - kurs dla niesłyszących Zadanie 6 - Kurs bukieciarstwa - artystyczne układanie roślin
Numer ogłoszenia: 117206 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Raciborzu , ul. Klasztorna 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 32 4152028, 4159462, faks 32 4152028, 4159462.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatraciborski.pl i www.pcpr.raciborz.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób niepełnosprawnych i usamodzielnianych, opuszczających rodziny zastępcze i placówki opiekuńczo - wychowawcze, w zakresie podnoszenia ich kwalifikacji zawodowych i zdobywania kompetencji. Zadania 1-6, w tym: Zadanie 1 - Kucharz małej gastronomii Zadanie 2 - Kurs komputerowy dla początkujących Zadanie 3 - Nauka jazdy - prawo jazdy kategorii B Zadanie 4 - Kurs - prawo jazdy kategorii C+ E Zadanie 5 - Stylizacja paznokci - kurs dla niesłyszących Zadanie 6 - Kurs bukieciarstwa - artystyczne układanie roślin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów mających na celu zdobycie kwalifikacji lub nowych umiejętności zawodowych i kompetencji kluczowych dla osób niepełnosprawnych i usamodzielnianych, opuszczających rodziny zastępcze i placówki opiekuńczo - wychowawcze, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, nie pozostających w zatrudnieniu, w wieku aktywności zawodowej. Ze względu na różny charakter szkoleń przedmiot zamówienia został podzielony na Części - Zadania 1 - 6, w tym: Zadanie 1 - Kucharz małej gastronomii - ilość osób do przeszkolenia: 20 - liczba godzin kursu: nie mniej niż 70 Zadanie 2 - Kurs komputerowy dla początkujących - ilość osób do przeszkolenia - 3 - liczba godzin kursu: nie mniej niż 50 Zadanie 3 - Nauka jazdy - prawo jazdy kategorii B - ilość osób do przeszkolenia - 7 - liczba godzin kursu: nie mniej niż 60 Zadanie 4 - Kurs - prawo jazdy kategorii C+E - ilość osób do przeszkolenia - 2 - liczba godzin kursu: nie mniej niż 45 Zadanie 5 - Stylizacja paznokci - kurs dla niesłyszących - ilość osób do przeszkolenia - 2 - liczba godzin kursu: nie mniej niż 40 Zadanie 6 - Kurs bukieciarstwa - artystyczne układanie roślin - ilość osób do przeszkolenia - 2 - liczba godzin kursu: nie mniej niż 70 2. Ilość osób przewidzianych do przeszkolenia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o 1 - 3 osób, w odniesieniu do każdego ze szkoleń. 3. W celu sporządzenia oferty Wykonawca winien przyjąć ilość osób do przeszkolenia podaną w opisie przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 szkolenie - kurs o tematyce zgodnej z zakresem określonym dla Zadań 1 - 6 (jak w opisie zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponować pracownikami zdolnymi do wykonania usługi szkolenia, posiadającymi stosowne uprawnienia oraz nie mniej niż 2 letnie doświadczenia zawodowe w prowadzeniu szkoleń, tj. co najmniej: - 1 osobą - specjalistą w zakresie prowadzenia zajęć Kucharz małej gastronomii; - 1 osobą - specjalistą w zakresie prowadzenia zajęć z obsługi komputera; - 1 osobą - specjalista w zakresie prowadzenia zajęć nauki jazdy - prawo jazdy kategorii B; - 1 osobą - specjalista w zakresie prowadzenia zajęć nauki jazdy - prawo jazdy kategorii C+E; - 1 osobą - specjalistą w zakresie prowadzenia zajęć Stylizacji paznokci; - 1 osobą - specjalistą w zakresie prowadzenia zajęć Bukieciarstwa - Florystyki

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio wartości zamówienia, sposobu lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności 1) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody znacznych rozmiarach; 2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 3) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 4) z powodu zmiany w sposobie realizacji zamówienia lub zmian organizacyjnych polegających na zmianie osób, podwykonawców lub innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie będą gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zmieniane; 5) w razie ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia; 6) w razie ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie dotyczącym ilości uczestników skierowanych na szkolenia, tj.: 1) przed rozpoczęciem szkolenia Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć ilość uczestników skierowanych na szkolenie o 1 - 3 osób, w odniesieniu do każdego ze szkoleń; 2) Zamawiający po ustaleniu różnic, o których mowa w ust. 1 pkt. 1) ma prawo: a) w przypadku zmniejszenia ilości uczestników skierowanych na szkolenie - obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę wynikającą z § 2 ust. 4 umowy. b) w przypadku zwiększenia ilości uczestników skierowanych na szkolenie - podwyższyć wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę wynikającą z § 2 ust. 4 umowy. 3. Zmiana warunków umowy nastąpi na podstawie podpisanego przez Strony aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatraciborski.pl i www.pcpr.raciborz.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Klasztorna 6 47 - 400 Racibórz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Klasztorna 6 47 - 400 Racibórz pokój nr 7 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Drugiemu Człowiekowi współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kucharz małej gastronomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ilość osób do przeszkolenia: 20 - liczba godzin kursu: nie mniej niż 70.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs komputerowy dla poczatkujących.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilośc osób do przeszkolenia - 3 liczba godzin kursu nie mniej niż 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nauka jazdy - prawo jazdy kategorii B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość osób do przeszkolenia - 7 liczba godzin kursu nie mniej niż 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs - prawo jazdy katregorii C+E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość osób do przeszkolenia - 2 liczba godzin kursu - nie mniej niż 45.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stylizacja paznokci - kurs dla osób niesłyszących.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość osób do przeszkolenia - 2 liczba godzin kursu - nie mniej niz 40.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs bukieciarstwa - artystyczne układanie roślin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość osób do przezkolenia - 2 liczba godzin kursu - nie mniej niż 70.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.